gode nyhedder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Sildefisk

Kay skriver:

jeg skulle havde ringet til lægen her kl.14.30 for at få afvide om mit hcg steg som det skulle og ja... om baby var død eller levende...

kl. 13.15 ringer min telefon og det er sygeplejesken inde fra klenikken, der siger ja jeg ringer til dig for jeeg tænkte at du gerne ville havde svaret hurtigt, og vi har fået det før end vi regnede med... 

jeg bliver helt stille og venter på hun fortsætter.... og hun siger at tallene stiger som de skal og der ikke er noget at være nervøs for  det hele er som det skal være...

nej hvor blev jeg glad... og lettet... timerne (og minutterne) siden kl. 7 i morges da jeg fik taget den sidste prøve har bare sneglet sig afsted...

hun ønskede mig god jul og godt nytår... og sagde at vi holdte fast i den tid. jeg har d. 2 januar... hvor vi skulle havde startet i behandling men at den var lavet om til en scanning så vi kunne se

nøj jeg er lettet nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Kløver

Hvor er DEt fantastiske nyheder. Så glad på jeres vegne. PIlle nogle dejlige nyheder

Anmeld

15. december 2011

bullerbassen

Så lækkert tillykke med det - dejligt julegave på forskud

Anmeld

15. december 2011

M (:

Kay skriver:

jeg skulle havde ringet til lægen her kl.14.30 for at få afvide om mit hcg steg som det skulle og ja... om baby var død eller levende...

kl. 13.15 ringer min telefon og det er sygeplejesken inde fra klenikken, der siger ja jeg ringer til dig for jeeg tænkte at du gerne ville havde svaret hurtigt, og vi har fået det før end vi regnede med... 

jeg bliver helt stille og venter på hun fortsætter.... og hun siger at tallene stiger som de skal og der ikke er noget at være nervøs for  det hele er som det skal være...

nej hvor blev jeg glad... og lettet... timerne (og minutterne) siden kl. 7 i morges da jeg fik taget den sidste prøve har bare sneglet sig afsted...

hun ønskede mig god jul og godt nytår... og sagde at vi holdte fast i den tid. jeg har d. 2 januar... hvor vi skulle havde startet i behandling men at den var lavet om til en scanning så vi kunne se

nøj jeg er lettet nu...

Stort tillykke med den dejlige nyhed

Nu kan du i ro og (næsten ) uden bekymringer fejre jul med din familie, og vupti så skal du scannes igen

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

nøj jeg er lettet nu...

Jubiii og tillykke.

Det er da bare en skøn nyhed at få.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2011

pussekat

Kay skriver:

nøj jeg er lettet nu...

hejsa

pahaaa det er jeg glad for at høre her hele ondet af at  da jeg her være ud efter min nye bil så her før se det nu

Anmeld

15. december 2011

Kay

M (: skriver:

Stort tillykke med den dejlige nyhed

Nu kan du i ro og (næsten ) uden bekymringer fejre jul med din familie, og vupti så skal du scannes igen

ja det er jo lige om lidt

ihh hvor jeg glæder mig... og d. 4 januar skal jeg til lægen og havde lavet vandrejourmal

Anmeld

15. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

tillykke

Anmeld

15. december 2011

Kay

pussekat skriver:

hejsa

pahaaa det er jeg glad for at høre her hele ondet af at  da jeg her være ud efter min nye bil så her før se det nu

dejligt med ny bil

og mange tak for de krydsede fingre

Anmeld

15. december 2011

Stort tillykke!! Hvor langt er du henne så??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.