gode nyhedder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.825 visninger
37 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2011

Kay

jeg skulle havde ringet til lægen her kl.14.30 for at få afvide om mit hcg steg som det skulle og ja... om baby var død eller levende...

kl. 13.15 ringer min telefon og det er sygeplejesken inde fra klenikken, der siger ja jeg ringer til dig for jeeg tænkte at du gerne ville havde svaret hurtigt, og vi har fået det før end vi regnede med... 

jeg bliver helt stille og venter på hun fortsætter.... og hun siger at tallene stiger som de skal og der ikke er noget at være nervøs for  det hele er som det skal være...

nej hvor blev jeg glad... og lettet... timerne (og minutterne) siden kl. 7 i morges da jeg fik taget den sidste prøve har bare sneglet sig afsted...

hun ønskede mig god jul og godt nytår... og sagde at vi holdte fast i den tid. jeg har d. 2 januar... hvor vi skulle havde startet i behandling men at den var lavet om til en scanning så vi kunne se

nøj jeg er lettet nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Masig

Kay skriver:

jeg skulle havde ringet til lægen her kl.14.30 for at få afvide om mit hcg steg som det skulle og ja... om baby var død eller levende...

kl. 13.15 ringer min telefon og det er sygeplejesken inde fra klenikken, der siger ja jeg ringer til dig for jeeg tænkte at du gerne ville havde svaret hurtigt, og vi har fået det før end vi regnede med... 

jeg bliver helt stille og venter på hun fortsætter.... og hun siger at tallene stiger som de skal og der ikke er noget at være nervøs for  det hele er som det skal være...

nej hvor blev jeg glad... og lettet... timerne (og minutterne) siden kl. 7 i morges da jeg fik taget den sidste prøve har bare sneglet sig afsted...

hun ønskede mig god jul og godt nytår... og sagde at vi holdte fast i den tid. jeg har d. 2 januar... hvor vi skulle havde startet i behandling men at den var lavet om til en scanning så vi kunne se

nøj jeg er lettet nu...

Fantastisk!!!! Det er jo perfekt med sådan en nyhed.... Stort tillykke med det

Anmeld

15. december 2011

Filippa & Liva

Hvor er det bare dejligt at læse og endnu engang TILLYKKE med den lille spire i mavsen, det er virkelig fortjent!

Hvor langt henne er du så nu?

Og kan du mærke graviditeten, kvalme eller andet godt.

Anmeld

15. december 2011

HeidiØ

Kay skriver:

nøj jeg er lettet nu...

Sikke en god nyhed!! Hvor dejligt for jer, jubii!

Anmeld

15. december 2011

Kay

en stor tak til alle dem der har krydset fingre

Anmeld

15. december 2011

frk-stoltze

Sikke en fantastisk nyhed

Smiler over hele hovedet på jeres vegne

Anmeld

15. december 2011

Kay

BigBabyWish skriver:

Hvor er det bare dejligt at læse og endnu engang TILLYKKE med den lille spire i mavsen, det er virkelig fortjent!

Hvor langt henne er du så nu?

Og kan du mærke graviditeten, kvalme eller andet godt.

jeg er 6+3 i dag... og ja kvalmen mærker jeg en del til... hver dag + opkast nogle dage...

men skidt med det... jeg skal være mor

Anmeld

15. december 2011

Kay

frk-stoltze skriver:

Sikke en fantastisk nyhed

Smiler over hele hovedet på jeres vegne

mange tak

Anmeld

15. december 2011

Filippa & Liva

Kay skriver:

jeg er 6+3 i dag... og ja kvalmen mærker jeg en del til... hver dag + opkast nogle dage...

men skidt med det... jeg skal være mor

Skønt!

Og ja, du skal være mor - det mest fantastiske i verden.

Anmeld

15. december 2011

Victoriasmor88

Jubiii.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.