Hvor mange er vi der prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2009

Bonnie83

Hej alle,

jeg er ny herinde men melder mig også til 'dem der prøver'

Det er dog meget nyt stadig og har besluttet ikke at have alt for store forhåbninger til en hurtig gevinst. Har en fornemmelse af at det kommer til at tage lang tid før jeg bliver gravid, men håber selvfølglig på det bedste.

Et kæmpe stort held og lykke til jer alle

Ps. i må meget gerne se/skrive i min nye tråd 'P-stav?? Gravid uden mens?'....TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

Diana...

Balderson skriver:

Hvis du ser Mision baby på DR1 hver tirsdag, så var der faktisk det oppe med om det nu var bedst at gøre det hver 3 dagen eller om man i ordrets forstand bare skulle bolle løs..

Der sagde eksperterne, at det var en skrøne med at man kun skulle gør det hver 3 dag for at opnå graviditet... Mandens sæd blev ikke dårligere af at gøre det hver dag og heller ej, bedre af kun værd 3 dag...

Jep og det med at ligge på en bestemt måde er os en skrøne.

Anmeld

13. marts 2009

LineD

hihi drømte den mærkeligste drøm i nat, var inden i kroppen og så ægget sætte sig fast, hvorefter drømmen hurtigt spolede frem til præcis 14 dage efter hvor jeg stod med en bragende positiv test i hånden hahaha...

Så kan man da tale om at måske tænker man ikke på projektbaby hele tiden bevidst

Anmeld

13. marts 2009

mifune

LineD skriver:

hihi drømte den mærkeligste drøm i nat, var inden i kroppen og så ægget sætte sig fast, hvorefter drømmen hurtigt spolede frem til præcis 14 dage efter hvor jeg stod med en bragende positiv test i hånden hahaha...

Så kan man da tale om at måske tænker man ikke på projektbaby hele tiden bevidst

Det var en hyggeli drøm

Jeg havde til stor glede æl til normal tid i går, det har taget noget tid efter spontanabort, men nu ser det faktisk ud til at jeg skal have æl i påsken, og da er jeg nede og besøge mine kæreste:-) Så skal der laves januarbaby...med litt held

Anmeld

13. marts 2009

mifune

Bonnie83 skriver:

Hej alle,

jeg er ny herinde men melder mig også til 'dem der prøver'

Det er dog meget nyt stadig og har besluttet ikke at have alt for store forhåbninger til en hurtig gevinst. Har en fornemmelse af at det kommer til at tage lang tid før jeg bliver gravid, men håber selvfølglig på det bedste.

Et kæmpe stort held og lykke til jer alle

Ps. i må meget gerne se/skrive i min nye tråd 'P-stav?? Gravid uden mens?'....TAK

Held og lykke Bonnie. Alt kan ske, det er så forskjelligt, men som du sier, det er nok en god ting ikke at forvente at det sker på første forsøg. Men det sker jo det også:-)

Anmeld

14. marts 2009

Dickie

Hej alle. jeg er også ny herinde og melder mig til den her med at prøve at blive gravid. nu har jeg de sidste 7 år prøvet at blive gravid uden resultat. dog i 2000 var jeg gravid men mistede det da jeg var 8 uger henne, siden dengang er dersket nada. det er temmelig frusterende og jeg aner ærlig talt ik hvad jeg længere skal gøre for at blive gravid. jeg prøver nu at få noget hjælp gennem lægen men ja er der nogen som har en ide om det måske ville hjælpe? jeg fejler intet og min nuværende kæreste har et barn på snart 2 år. så i kan vel se min frustration...

mange frustrationer herfra Dickie

Anmeld

14. marts 2009

pussekat

hejsa
så bliv jeg ruge i torsdag på et guldæg som her dele sig i 4 celler skal have bp den 26 jeg prøve at mærke efter når men jeg ved at bliv i hoved ovet det have 9 æg ud 5 æg kun ikke bruge og 4 æg kun bruge men kun et have dele sig som det skulle så nu på den er hjem
kan man mærke når æg sætter sig fast ????

Anmeld

15. marts 2009

Anetski

Hej

jeg er ogsaa temmelig ny herinde.

Min mand og jeg har en lille soen paa 5mdr. Vi havde proevet i en halv anden aar foer vi blev gravide ved kunstig befrugtning (IVF). Der var ikke rigtig noget umiddelbart galt med nogen af os andet end jeg havde lidt endomitriosis som blev fjernet.

Nu er jeg stoppet med at amme og venter bare paa mens saa vi kan komme igang og forhaabentlig blive gravide paa den naturlige maade denne gang.

ihhhhhhhhhhhhhhhhhh

Held og lykke til alle!!!

Anette

Anmeld

15. marts 2009

quity

Ja jeg er jo endnu en der ønsker at blive gravid igen. Jeg har en søn der er lavet på normal vis, uden problemer. Er dog alene mor, så det giver lidt problemer med at blive gravid, men har prøvet på det de sidste 2 år. Har sågar været igennem fertilitets behandlinger. Med 3 mislykket forsøg, så at komme til sådan en læge er ikke altid lykken..
Men held og lykke med jeres projekter alle sammen

Anmeld

15. marts 2009

LineD

pussekat skriver:

hejsa
så bliv jeg ruge i torsdag på et guldæg som her dele sig i 4 celler skal have bp den 26 jeg prøve at mærke efter når men jeg ved at bliv i hoved ovet det have 9 æg ud 5 æg kun ikke bruge og 4 æg kun bruge men kun et have dele sig som det skulle så nu på den er hjem
kan man mærke når æg sætter sig fast ????

Jeg tror ikke som sådan man kan mærke når ægget sætter sig fast, men nogle er jo mere følsomme end andre
Men nogle oplever tilgengæld en fæsteblødning (Når ægget sætter sig fast på livmoren) i form af en lille blødning.
Men igen det er ikke alle

----

Til alle os der prøver: Jeg krydser alt hvad krydses kan for os!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.