Hvor mange er vi der prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2009

tb

vi prøver os. har prøvet i snart 2 år og er nu i gang med nr 2 inseminationsforsøg. blev insemineret for 11 dage siden, så der går lige en 3 dage endnu før jeg kan teste. det er godt nok nogle lange 14 dage men har ikke rigtig nogen fornemmelse af at der er noget......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

mifune

Mette Nelson skriver:

Hejsa til alle der stadig prøver at blive gravide...
Først et stort held og lykke med det.
Jeg har selv prøvet i mere end 2 år og fik endelig langt om længe overtalt manden til at gå til en fertilitets doktor.

Og det er et af de råd vi fik af FD, jeg her giver vidre til jer...
Det vigtigeste I skal huske på når I prøver at blive gravide, er at jeres chancer fordobles, hvis I har sex hver 3. dag. Ikke hver dag, men hver 3. dag. Grunden til dette, er at mandens sæd får tid til at genopbygge sin kvalitet. Skal lige siges at manden IKKE må snyde......
Når I har sex hver 3. dag, er chancen for at der konstant er god sæd i dig, næsten 100%
Efter sex skal du (pigen) ligge fladt i sengen i 5 minutter før du render på potten eller ligende. Det giver sæden tid til at nå hvor det skal nå.....

En anden ting I skal huske på, er at hver cyklus har et perfect par ( Manden perfect sæd og pigen 25 år og perfect helbred) kun 10% chance for at blive gravid på naturlig måde. Så bliv ikke alt for kede af det, hvis testen er negativ.

Jeg er rigtig glad for min fertilitets doktor. Han har været en stor hjælp og min mand og jeg er langt om længe blevet gravid. Jeg er nu 5+3.

Endnu engang held og lykke til alle, der stadig prøver.
Mette

Ærgh, jeg takker for de gode råd i dette indlægget, men vil altså lige komme med en kommentar til teorien om perfekte par som at kvinnen er 25...jeg går ud i fra at dette er litt en forsnakkelse, da vi er rigtig mange perfekte kvinner her inde, som er i perfekte par, som altså er godt over de 25 år.

Jeg vil også gjerne sige, til sammenligning, at trods i jeg er over ti år over den alder, blev jeg altså gravid på første forsøg inden jul (og selv om jeg havde en MA, så opleves dette også af rigtig mange kvinder under 30 og under 25).

Så en perfekt alder på 25 kan opleves som noget stødende for mange over 30, som har et stort ønske om at blive gravide...

Men jeg forstår det som du ikke ønskede at fornærme nogen, men komme med gode råd, og den delen sætter jeg pris på.

Anmeld

9. marts 2009

NoName

Hej

Jeg er helt ny herinde...
Jeg er også med under den kategori der prøver...
Har dog ikke prøvet så længe endnu, men er stadig optimist...

Anmeld

9. marts 2009

LineD

Miss Ingolf skriver:

Hej

Jeg er helt ny herinde...
Jeg er også med under den kategori der prøver...
Har dog ikke prøvet så længe endnu, men er stadig optimist...

Mange gange velkommen Miss Ingolf

Og held og lykke med projekt baby

Håber du bliver rigtig glad for at være her, det er jeg helt sikkert blevet

Hilsen Line, som har prøvet i laaaang tid..

Anmeld

10. marts 2009

FrkC

Vi prøver oss.. Dog har vi taget den lidt med ro den sidste måneds tid og gør det oss et par måneder frem.. Vi har lige købt hus og er ved at lave det i stand.. Tog min sidste p-pille i starten af januar så vi har ik prøvet så voldsom længe.. Held og lykke til alle jer andre der oss prøver..

Camilla..

Anmeld

10. marts 2009

NoName

LineD skriver:

Mange gange velkommen Miss Ingolf

Og held og lykke med projekt baby

Håber du bliver rigtig glad for at være her, det er jeg helt sikkert blevet

Hilsen Line, som har prøvet i laaaang tid..

Tak tak...

Har allerede lært en masse ved at læse på siden...
Der er mange ting som jeg ikke anede...
Det er skønt at der er et site hvor man kan dele sine tanker med nogen...
Føler mig pludeslig ikke "helt alene" i verden... weee

M

Anmeld

11. marts 2009

LineD

Så er projektet under fulde sig.
Bragende positiv Æl til igår så om 16 dage skal der testes!
Håber virkelig dybt på at denne gang lykkedes det!

Der er blevet hygget så heftigt og bliver det også resten af måneden Lysten er bare helt i top hehe

Andre der skal teste omkring d. 25 også?

Anmeld

11. marts 2009

mifune

LineD skriver:

Der er blevet hygget så heftigt og bliver det også resten af måneden Lysten er bare helt i top hehe

Super meget held og lykke med det denne gang LineD, jeg kommer efter i mai

Anmeld

11. marts 2009

Mimic

LineD skriver:

jeg kan teste den 21. har desværre ikke den store fornemmelse af at der er gevinst, selvom jeg ved at vi har ramt præcis på ÆL denne her gang, men nåh nu må vi se hvad tiden bringer

fra Linda

Anmeld

11. marts 2009

Balderson

Mette Nelson skriver:

Hejsa til alle der stadig prøver at blive gravide...
Først et stort held og lykke med det.
Jeg har selv prøvet i mere end 2 år og fik endelig langt om længe overtalt manden til at gå til en fertilitets doktor.

Og det er et af de råd vi fik af FD, jeg her giver vidre til jer...
Det vigtigeste I skal huske på når I prøver at blive gravide, er at jeres chancer fordobles, hvis I har sex hver 3. dag. Ikke hver dag, men hver 3. dag. Grunden til dette, er at mandens sæd får tid til at genopbygge sin kvalitet. Skal lige siges at manden IKKE må snyde......
Når I har sex hver 3. dag, er chancen for at der konstant er god sæd i dig, næsten 100%
Efter sex skal du (pigen) ligge fladt i sengen i 5 minutter før du render på potten eller ligende. Det giver sæden tid til at nå hvor det skal nå.....

En anden ting I skal huske på, er at hver cyklus har et perfect par ( Manden perfect sæd og pigen 25 år og perfect helbred) kun 10% chance for at blive gravid på naturlig måde. Så bliv ikke alt for kede af det, hvis testen er negativ.

Jeg er rigtig glad for min fertilitets doktor. Han har været en stor hjælp og min mand og jeg er langt om længe blevet gravid. Jeg er nu 5+3.

Endnu engang held og lykke til alle, der stadig prøver.
Mette

Hvis du ser Mision baby på DR1 hver tirsdag, så var der faktisk det oppe med om det nu var bedst at gøre det hver 3 dagen eller om man i ordrets forstand bare skulle bolle løs..

Der sagde eksperterne, at det var en skrøne med at man kun skulle gør det hver 3 dag for at opnå graviditet... Mandens sæd blev ikke dårligere af at gøre det hver dag og heller ej, bedre af kun værd 3 dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.