Hvor mange er vi der prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2009

Paarma

Ogs her fra Grønland... Vi har prøvet i 7 måneder...
Kan det være muligt??
Glæder mig ellers så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

quity

Snuffler25 skriver:

Hvordan føltes det så? De to dage efter der var "bid" og du blev gravid med din søn?

Jeg har sommerfugle i maven.. har jeg haft hver dag siden torsdag. Sommerfugle i maven, beskriver det ret godt synes jeg - lidt som når man er rigtig spændt på noget - det jeg så bae hele tiden. Vågner tidligt om morgenen pga det.. og i nat var jeg vågen en hel time pga det.

Jeg har nu også ømme brystvorter og kvalme og har ikke lyst til at spise.

Jeg tænker om det kan være ægløsning?
Jeg havde mens. 1. dag d. 21.03 og disse sommerfugle opstod d. 2.4 og er der stadig med øvrige "symtomer" idag 06.04. Tror du det kan være ægløsning? Jeg har endnu ikk fundet ud af min cyklus smed p-piller 17/3 så det er meget nyt alt sammen...

Jeg overvejer at tage en ægløsningstest idag, for at se om det er det... - hvad hvis det ikk er, ka jeg så håbe?
- køber man bare disse tests på apoteket egentlig?
Har jo aldrig haft brug for sådan en før hehe.

På forhånd tak til de som vil svare mig... - det betyder en del, at have nogen at snakke med ham dette. Snakker lidt med manden, men det er sgu svært at forklare ham hehe

Hejsa... Undskyld jeg først svare nu. Da jeg mærkede forandringer efter 2 dage, var det med meget stærke smerter. Det føltes som om de sad i venstre æggestok, men fik at vide det hedder ligament smerter og er meget normale. Fik det dog undersøgt et par gange fordi det var meget meget stærke smerter.

Ægløsningstestkan købes på apoteket,men de jeg brugte er købt i bilka til ca 100 kr (noget billigere end apoteket).Hvis man ikke kender sin cyklus, anbefaler de at starte på dag 11 efter 1, mens. dag og blive ved med at teste i nogle dage. Men der er en vejledning i æsken.
Fortsat held og lykke...
Skriv bare hvis der er mere du gerne vil vide...

Anmeld

13. april 2009

Anetski

Snuffler25 skriver:

Jeg har det stadig lidt sært i min mave... men det gør ikke ondt mere. Der er nærmere bare sådan en slags niven i maven.. indimellem i siderne, andre gange under navlen.. det hele foregår omkring eller under navlen, så det er jo nok livmoderen... men hvad den laver, det aner jeg ikke?

Du lyder som om, at du ikke længere tror du kan være gravid.. dvs. du må vide hvordan det føles når man ER gravid, det ved jeg jo slet ikke Mærker man noget i maven i perioden mellem undfangelsen og den næste menstruation, eller mærker man ikke noget? - men det er måske oss forskelligt fra kvinde til kvinde

Men ja, svært at sige hvordan jeg har det.. underligt..

stadig fingre for os anetski hehe

Hej

Ja jeg kan huske da jeg blev gravid sidste gang via IVF saa gik jeg frem og tilbage fra toilettet i 2 dage fordi jeg var sikker paa menstrationen kom.

Er ikke helt sikker paa om det er de samme smerter jeg har nu. Fik menstruations smerter for 4 dage siden og de kommet og gaaet og menstruationen skulle starte idag hvis min cyklus er 28 dage men den var foer i tiden fra 27-nogen gange 32 dage saa det er jo ikke til at vide men jeg tror nok jeg koeber en test og tager den i aften hvis der ikke er sket noget. Jeg kan ikke vente.

Forresten saa sidder jeg paa den anden side af jorden saa naar i sover saa har jeg dag hvilket er derfor mine svar kommer ret sent om natten.

Jeg krydser fingre!!!

Anmeld

14. april 2009

Snuffler25

Hej du !

Ih det er da vildt spændende - har du testet nu så?? Eller ?

Skriv lige når du har og hvad resultatet er, er da vildt spændt på dine vegne

Jeg har også samme følelse i maven nu, sådan mens smerter agtigt. Men det kom i lørdags, altså mere end 7 dage før forventet 1. mens dag - det har jeg aldrig oplevet før!!

ih skriv når du har testet, jeg fingre!!

Anmeld

14. april 2009

Anetski

Snuffler25 skriver:

Hej du !

Ih det er da vildt spændende - har du testet nu så?? Eller ?

Skriv lige når du har og hvad resultatet er, er da vildt spændt på dine vegne

Jeg har også samme følelse i maven nu, sådan mens smerter agtigt. Men det kom i lørdags, altså mere end 7 dage før forventet 1. mens dag - det har jeg aldrig oplevet før!!

ih skriv når du har testet, jeg fingre!!

Jeg testede. Den var selvfoelgelig negativ. Jeg havde ellers sagt til mig selv at jeg ikke ville teste foer imorgen tidlig men kunne selvfoelgelig ikke lade vaere. Og det var alligevel efter en kaempe diskussion inde i mit hoved. ))

Naa men jeg har stadig smerter og jeg tror den kommer i nat eller imorgen tidlig. Ved ikke rigtig om min cyklus er 28, 29 eller endda 31 dage saa jeg maa sku bare vente.

Jeg krydser fingre for dig. Sig lige til.

Anmeld

14. april 2009

Snuffler25

Vil du så teste igen imorgen tidlig? Jeg har hørt at det er bedst at teste om morgenen, for der er der mest... hcg hedder det vist
Det lyder lidt til at du ikke regner med at være gravid, men nu venter menstruationen.

Det gør jeg i princippet oss.. det kan jo sagtens være at det jeg mærker er mens smerter eller kroppen der forbereder sig på mens. Jeg ved jo heller ikke om min cyklus er 28 dage eller mindre eller mere. Hvis den er 28, burde jeg få det fredag eller lørdag... Men jeg har fået at vide at cyklus kan vare helt op til 35 dage! Så.. det sgu længe hehe. Nu må vi se, prøver at tage det helt roligt

Bare træls at sidde på arbejde idag med mens-lignende smerter og en oppustet mave.. - for føler mig voldsomt oppustet.. men kan jo ikke rigtig sidde med joggingbukser på på arbejde haha

Du må også lige holde mig opdateret Anetski.

Anmeld

15. april 2009

Anetski

Snuffler25 skriver:

Vil du så teste igen imorgen tidlig? Jeg har hørt at det er bedst at teste om morgenen, for der er der mest... hcg hedder det vist
Det lyder lidt til at du ikke regner med at være gravid, men nu venter menstruationen.

Det gør jeg i princippet oss.. det kan jo sagtens være at det jeg mærker er mens smerter eller kroppen der forbereder sig på mens. Jeg ved jo heller ikke om min cyklus er 28 dage eller mindre eller mere. Hvis den er 28, burde jeg få det fredag eller lørdag... Men jeg har fået at vide at cyklus kan vare helt op til 35 dage! Så.. det sgu længe hehe. Nu må vi se, prøver at tage det helt roligt

Bare træls at sidde på arbejde idag med mens-lignende smerter og en oppustet mave.. - for føler mig voldsomt oppustet.. men kan jo ikke rigtig sidde med joggingbukser på på arbejde haha

Du må også lige holde mig opdateret Anetski.

Ja saa er det dag 29 og der er intet sket. Har ikke saa mange mavesmerter som de foregaaende dage men det ulmer stadig saa jeg tror nok den kommer imorgen eller dagen efter.

Det er jo til at blive skoer over.

Den test jeg tog kan man tage paa alle tidspunkter af dagen. Ja det staar der paa pakken.

Naa men vi venter.

Anmeld

20. april 2009

Baldwin

Jeg er også ny herinde
Og har prøvet i 1 år og 2 mdr... Uden helt. Snøft

Jeg er kun gået ca. 2 dage over og jeg synes at min mave er oppustet, jeg er lidt træt men har ingen kvalme kun sure opstød en gang imellem. Det er dog også lidt for tidligt med det endnu..
Min mor kan se på én hvis man er gravid og hun synes hun kunne se at mine øjne var blanke eller glinsede i sidste uge. Hun havde ret da min søster var gravid for 6 år siden.
Jeg vil ikk tage det ilde op, men tænker da lidt på om hun også har ret denne gang... Men tager en graviditetstest i denne uge hvis ikk mit menses er kommet

Held og lykke til andre, der også er opsat på at blive gravid

Anmeld

20. april 2009

silden85

Madsen skriver:

Jeg er også ny herinde
Og har prøvet i 1 år og 2 mdr... Uden helt. Snøft

Jeg er kun gået ca. 2 dage over og jeg synes at min mave er oppustet, jeg er lidt træt men har ingen kvalme kun sure opstød en gang imellem. Det er dog også lidt for tidligt med det endnu..
Min mor kan se på én hvis man er gravid og hun synes hun kunne se at mine øjne var blanke eller glinsede i sidste uge. Hun havde ret da min søster var gravid for 6 år siden.
Jeg vil ikk tage det ilde op, men tænker da lidt på om hun også har ret denne gang... Men tager en graviditetstest i denne uge hvis ikk mit menses er kommet

Held og lykke til andre, der også er opsat på at blive gravid

held og lykke. det bliver spænde om du er gravid

Anmeld

20. april 2009

Baldwin

Man har vel lov til at håbe lidt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.