Mad/snacks under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Muffinmus

første gang fik jeg noget rugbrød under de første timer, under de midterste fik jeg vist en banan...husker det ikke så godt, men det hele varede jo også 45 timer:-)

Anden gang spiste jeg ikke, havde slet ikke lyst til noget pga smerter, men drak saft.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Benjamins'mor

Spiste forresten middagsmad 12.30, og fik ve-drop kl. 16, fødte 19.42, så havde ikke det vilde behov, og så fik jeg tartelletter lige efter.

Anmeld

14. december 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Jeg vil lige høre alle jer der har født om I spiste noget under fødslen - altså ikke i pressefasen  - men I den (for nogle) lange ventetid og hvad I spiste?

Det anbefales jo at man sørger for at få lidt indenbords så man bevarer energien, men hvad virkede bedst for jer og hvad havde I lyst til?

Jeg spiste intet under fødslerne... Jeg drak æblejuice, vand og saftevand.... 

Mange spiser chokolade undervejs... 

Anmeld

14. december 2011

AndreasMor84

Jeg tænkte ikke på mad;-) det var der ikke overskud til!

Anmeld

14. december 2011

Mor til L&S

Wimmie skriver:

Jeg vil lige høre alle jer der har født om I spiste noget under fødslen - altså ikke i pressefasen  - men I den (for nogle) lange ventetid og hvad I spiste?

Det anbefales jo at man sørger for at få lidt indenbords så man bevarer energien, men hvad virkede bedst for jer og hvad havde I lyst til?

Jeg spiste eller drak overhovedet intet og skulle bestemt heller ikke ha noget...

Fik veer ved kl 8 og hun var født kl 12.15

Så det var en hurtigt, men hård fødsel - nok derfor jeg ikke skulle ha noget

Anmeld

14. december 2011

vitapigen

Wimmie skriver:

Jeg havde veer fra kl. 5.30 og fødte 23.15

Fik ikke noget at spise før jeg fik lagt Epi-blokade kl. 15 og en lur på 1½ time. Jeg var SÅ sulten da kl. var ca. 17.30. Havde bestilt fyldte pandekager og 2 halve stykker rugbrød, men da jeg skulle til at spise, mistede jeg fuldstændig appetitten Så jeg levede på SLIK og rød saft

Anmeld

14. december 2011

Loa

Spiste intet under veerne, de lidt mere rigtige af slagsen. Selv det hvidløgsbrød jeg havde spist tidligere på dagen, kom op igen, under de lidt hårdere veer..... Men var heller ikke overhovedet sulten....

Men jeg drak også en hulens masse rød saftevand 

Anmeld

14. december 2011

Wimmie

morethanperfect skriver:

Det var det også ..

Og gud hvor er du egentlig langt henne  Tiden flyver jo .. Du må bare være så spændt 

Ja meget - det er jo lige om lidt 

Det er også derfor jeg pludselig begynder at gøre mig en masse små-tanker omkring fødslen; det er pludselig meget aktuelt at være forberedt 

Anmeld

14. december 2011

Wimmie

Malunsesmutti skriver:

Mariekiks og rød saftevand! 

Mariekiks er også på min liste 

Sjovt så mange der nævner rød saft... er det fordi det er tilgængeligt på sygehuset?

Anmeld

14. december 2011

Wimmie

Rosa skriver:

Isterninger lavet på hyldeblomstsaft. 

Lyder lækkert faktisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.