Mad/snacks under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Rosa

Isterninger lavet på hyldeblomstsaft. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

CeViss

Wimmie skriver:

Jeg vil lige høre alle jer der har født om I spiste noget under fødslen - altså ikke i pressefasen  - men I den (for nogle) lange ventetid og hvad I spiste?

Det anbefales jo at man sørger for at få lidt indenbords så man bevarer energien, men hvad virkede bedst for jer og hvad havde I lyst til?

Jeg fik franskbrød med ost og saftevand af min jordmoder.

Det var i mellem veerne

Anmeld

14. december 2011

Aagaard

Tja, jeg fik efter ca 12 timer 1/8 pizza, eller ihvertfald et par bidder af det stykke. Pludselig blev veerne så stærke at vi bare skulle afsted nuuuuu!
så fik jeg lidt vand og saft på hospitalet de sidste 6 timer.

Jeg fik intet tilbudt, men havde sikker også sagt nej - jeg havde travlt med at have veer

efter fødslen fik jeglidt toast med smør og på barselsgangen fik jeg 2/8 mere af den før omtalte pizza, som min kæreste havde taget med på hospitalet hjemme fra

Anmeld

14. december 2011

Silas&Mille

Spiste ingenting fra omkring 20.00 om og frem til Silas kom ud kl. 9.12. Men fik en masse saft og vand under hele forløbet.

Tror endda først jeg fik noget at spise en times tid efter hans ankomst.

Anmeld

14. december 2011

Sakris

I de første 14 timer spiste jeg normalt. Men de sidste 11 var henover natten og mindes ikke at jeg fik andet end kakaomælk.

Anmeld

14. december 2011

D-Micka

I 24 timer spiste jeg kun isterninger .. Drak en smule saftevand men det røg op hvergang

Isterningerne var bare GULD værd :p

Anmeld

14. december 2011

Clisolka

Wimmie skriver:

Jeg vil lige høre alle jer der har født om I spiste noget under fødslen - altså ikke i pressefasen  - men I den (for nogle) lange ventetid og hvad I spiste?

Det anbefales jo at man sørger for at få lidt indenbords så man bevarer energien, men hvad virkede bedst for jer og hvad havde I lyst til?

Jeg fik noget rugbrød under fødslen - de skulle holde øje med mit blodsukker pga. graviditetssukkersyge  Det var ikke for at jeg havde lyst til at spise, men jeg skulle 

Anmeld

14. december 2011

foto på lærred

Wimmie skriver:

Jeg havde dårlige erfaringer fra første fødsel hvor jeg flere gange kastede op af smerte og da jeg simpelthen hader at kaste op (sker meget, meget sjældent) så havde jeg denne gang nærmest valgt at "faste" ud over et par boller uden noget om morgenen. Det fungerede fint for mig. Jeg kunne slet ikke tænkte på hverken mad eller drikke mens jeg havde veer. Tilgengæld havde jeg pakket mad til efter fødslen og det var jeg glad for da der gik 5 timer fra vi fødte til vi så en person igen (ikke engang til at veje eller måle) Så der var det dejligt at havde lidt sandwish, lidt chokolade osv med.

Rigtig meget held og lykke med fødslen.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager overført på lærred

Anmeld

14. december 2011

Lone Jakobsen

jeg spiste masser af chokolade og drak cacao og cola (under den 4. fødsel)

det er dog kun i de første timer. når først veerne bliver slemme kaster jeg op.

Anmeld

14. december 2011

Benjamins'mor

Drak en masse vand og fanta eksotic, og så spiste jeg gulerødder og piratos.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.