Mad/snacks under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.991 visninger
43 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Wimmie

Jeg vil lige høre alle jer der har født om I spiste noget under fødslen - altså ikke i pressefasen  - men I den (for nogle) lange ventetid og hvad I spiste?

Det anbefales jo at man sørger for at få lidt indenbords så man bevarer energien, men hvad virkede bedst for jer og hvad havde I lyst til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

MinNoah

Wimmie skriver:

Jeg vil lige høre alle jer der har født om I spiste noget under fødslen - altså ikke i pressefasen  - men I den (for nogle) lange ventetid og hvad I spiste?

Det anbefales jo at man sørger for at få lidt indenbords så man bevarer energien, men hvad virkede bedst for jer og hvad havde I lyst til?

Jeg spiste et bar bidder af en snickers Det var hvad jeg indtog fra kl. 2.30 (veerne begyndte) til kl. 17.30 - han var født og jeg var opereret.

men jeg drak en masse rød saft!

Anmeld

14. december 2011

morethanperfect

Wimmie skriver:

Lige da jeg havde fået epedural blokade spiste jeg ristet toastbrød og saftevand

Jeg kunne intet mærke

Anmeld

14. december 2011

Wimmie

MinNoah skriver:

Jeg spiste et bar bidder af en snickers Det var hvad jeg indtog fra kl. 2.30 (veerne begyndte) til kl. 17.30 - han var født og jeg var opereret.

men jeg drak en masse rød saft!

Jeg har også umiddelbart svært ved at forestille mig at jeg skulle have en masse appetit, men jeg tror gerne at det er vigtigt at få en masse at drikke 

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Wimmie skriver:

jeg har til begge fødsler haft ALT muligt med.. fra slik - chips - frugt - sodavand

meeen det har kun været "hjælperne" der syntes det var et hit.... dog fik jeg to tåre sodavand til min sidste fødsel

Anmeld

14. december 2011

LLN

Cola og poletter.

Anmeld

14. december 2011

Wimmie

morethanperfect skriver:

Lige da jeg havde fået epedural blokade spiste jeg ristet toastbrød og saftevand

Jeg kunne intet mærke

Ja, kunne forestille mig det måske var lidt lettere at klemme noget ned når man ikke skal koncentrere sig så meget om smerter 

Anmeld

14. december 2011

Wimmie

Toshiba skriver:

jeg har til begge fødsler haft ALT muligt med.. fra slik - chips - frugt - sodavand

meeen det har kun været "hjælperne" der syntes det var et hit.... dog fik jeg to tåre sodavand til min sidste fødsel

Jeg har også overvejet bare at blande en lille snack-kurv med lidt forskelligt - om ikke andet så kan det da være at min mand og jordemoderen får lyst til lidt 

Anmeld

14. december 2011

Wimmie

LLN skriver:

Cola og poletter.

Hehe - de dér lakridser?

Jeg har faktisk hørt flere sige at sådan noget som hårde lakridser og gajoler er godt at have i munden og sutte på under fødslen - de må komme på min liste 

Anmeld

14. december 2011

LLN

Wimmie skriver:

Hehe - de dér lakridser?

Jeg har faktisk hørt flere sige at sådan noget som hårde lakridser og gajoler er godt at have i munden og sutte på under fødslen - de må komme på min liste 

jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.