Mad/snacks under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Ayasmor

jeg var ekstremt sulten, så jeg spiste to sandwich og nogle clementiner på de 4 timer jeg var på sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Wimmie

Ayasmor skriver:

jeg var ekstremt sulten, så jeg spiste to sandwich og nogle clementiner på de 4 timer jeg var på sygehuset

Dejligt - hvis det er det man har brug for; nogle ligger jo også i mange timer 

Med mindre jeg bliver meget syg og dårlig under fødslen, så tror jeg også jeg får brug for lidt 

Anmeld

14. december 2011

Jakob'sMor

Wimmie skriver:

Jeg vil lige høre alle jer der har født om I spiste noget under fødslen - altså ikke i pressefasen  - men I den (for nogle) lange ventetid og hvad I spiste?

Det anbefales jo at man sørger for at få lidt indenbords så man bevarer energien, men hvad virkede bedst for jer og hvad havde I lyst til?

Jeg spiste intet fra kl 18.00 der blev jeg indlagt til kl 05.30, efter fødselen og opereret. Men tror jeg har drukket omkring 30 l rød saft

Anmeld

14. december 2011

Tvillingemor80

jeg spiste INETET i hele det døgn fødslen varede. Jeg fik serveret en sandwich, men da jeg opdagede at der var mug på brødet og kyllingen var sur - ja så var min appetit ødelagt (led så meget af kvalme i forvejen) ! SÅ TRÆLS !

Anmeld

14. december 2011

FamilenStorm

Wimmie skriver:

Jeg vil lige høre alle jer der har født om I spiste noget under fødslen - altså ikke i pressefasen  - men I den (for nogle) lange ventetid og hvad I spiste?

Det anbefales jo at man sørger for at få lidt indenbords så man bevarer energien, men hvad virkede bedst for jer og hvad havde I lyst til?

Spiste en fransk hotdog og en rittersport med kiks i midten.. Og så havde jeg en under trang til mælkesnitter..

Nok ikke det mest optimale måltid ;-)

Anmeld

14. december 2011

Bassemor<3

Jeg har ikke født før. Men jeg vil have noget revet æble med, det er dejligt let at få ned selvom man har kvalme + det jo bare smager skide godt 

Anmeld

14. december 2011

Hailiesmom11

Jeg fik fra jeg vågnede om morgenen kl 6.30 til vores datter er født 17.46 ca 3 tsk morgenmad..

Jeg havde ekstremt meget kvalme og kastede op gennem de første 10 timer af min fødsel, så intet mad til mig  

Jeg spiste en lille smule efter fødsel, men der gik langt tid inden min appetit kom tilbage...

Anmeld

14. december 2011

morethanperfect

Wimmie skriver:

Ja, kunne forestille mig det måske var lidt lettere at klemme noget ned når man ikke skal koncentrere sig så meget om smerter 

Det var det også ..

Og gud hvor er du egentlig langt henne  Tiden flyver jo .. Du må bare være så spændt 

Anmeld

14. december 2011

IngenKoPåIsen

Mariekiks og rød saftevand! 

Anmeld

14. december 2011

B&J

jeg lå i 16timer og var overhovede ikke sulten hihihihi jeg fik en masse at drikke koldt saft og vand med is i ummm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.