Wimmie skriver:
Det må da have været lidt forvirrende...og måske lidt frustrerende med så mange skift?
Altså det vigtigste er naturligvis at de er dygtige og har styr på det, men jeg tænker alligevel hvor træls det må være at der hele tiden kommer en ny 
Det var meget belastendende især fordi, at lillepigen havde uregelmæssig hjertelyd, dvs at vi til sidst skulle komme en gang ugentligt i konsultationen, hver gang var der en ny fordi den ene og den anden var syg, og så havde de smidt min jr. væk - så jeg skulle gang på gang fortælle hvorfor jeg kom, jeg var mega sur til sidst!
I fødselsforløbet, havde jeg begyndende veer fra mandag nat til torsdag aften, jeg kom først på sygehuset onsdag aften, og nåede derfor at have 4 holdskift at jordmødre, hvorefter jeg endte på operationsgangen.
Det var rigtig træls og de havde ikke ajourført journalen ordentligt så da den sidste jordmoder mødte ind var journalen mangelfuld og så skulle hun selvfølgelig lave en masse af de samme undersøgelser for at være sikker. Jeg var så syg til at sidst, at de tilkaldte afdelingsjordmoderen som akut sendte mig til kejsersnit.. Så jo det var totalt frustrerende og jeg var meget irriteret. det var min første fødsel og jeg synes at forløbet var rigtig uheldigt hele vejen igennem.
Da jeg kom på operationsgangen var der en rigtig sur sygeplejerske som skulle tilse mit kejsersnit og hun stak bare fingrene ned i det, hvorefter jeg råbte, for det gjorde ret ondt, ja hun skulle jo bare se om jeg var i live... Hold nu kæft jeg var sur og meget dårlig på samme tid, kan ikke tåle narkose. Så bad min mand om at få os på en stue og komme væk fra hende kællingen. vi endte så desværre på en undersøgelsesstue, hvor der knap nok var plads til os og min mand kunne knap nok sove på den lille briks der var, det var helt til grin og der lå vi i 2 dage. Så fantastisk var den første graviditet ikke.
Anden gang var det helt perfekt og sødt personale som tog sig ekstra af mig, fordi jeg sidste gang blev "GLEMT" jeg fik ikke foretaget udskrivningssamtale og måtte selv ringe og rykke efter papirer osv. helt uoptimalt.
At have den samme jordmoder hele vejen må være at foretrække, så heldigt har jeg desværre ikke været nogle af gangene, Anden gang havde min jordmoder samme termin som mig, så derfor havde jeg kun hende to gange og så skiftede de på ny igen.. men hende der var tilknyttet mig til kejsersnittet var intet mindre end fantastisk.