Har I kunnet fornemme hvad I fik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

FogL

Jeg gættede forkert :p Så nej, det kan man vist ikke sige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

MissTas

samantha1986 skriver:

Har i mens I var gravide haft en fornemmelse af om det blev en dreng eller pige, og har fornemmelsen været rigtig?

En veninde spurgte mig om jeg kunne fornemme hvad det blev. Synes først det var et underligt spørgsmål, men har gået og tænkt over det. Og min mave fornemmelse siger det nok bliver en dreng, men jeg håber på en pige. Får først at vide den. 18 januat om jeg har ret.

jeg havde en fornemmelse af at jeg fik en dreng (ønskede en pige), men da vi kom til kønsscanning var det en pige, til MD igen en pige smiil

så min fornemmelse var ret så ringe, hehe

Anmeld

14. december 2011

Loa

Havde under hele graviditeten fornemmet det blev en pige. Hvorfor aner jeg ikke. 

Men det blev en pige 

Anmeld

14. december 2011

IngenKoPåIsen

Jeg var OVERBEVIST om at det var en dreng Fuldstændig!! Nu har jeg en datter på 2½  Haha..
Det samme når jeg gætter køn på andres maver- jeg gætter altid forkert! Så på den måde er jeg jo meget pålidelig- man skal bare tro det er det modsatte af hvad jeg tror, for jeg har aldrig gættet rigtigt endnu  

Anmeld

14. december 2011

Nadia&Daniel

Jeg havde fornemmelsen af PIGE - vi kendte ikke kønnet, før h*n kom til verden Okt. 2010

Og vi fik en PIGE

Anmeld

14. december 2011

Ka+Ma=Be

samantha1986 skriver:

Har i mens I var gravide haft en fornemmelse af om det blev en dreng eller pige, og har fornemmelsen været rigtig?

En veninde spurgte mig om jeg kunne fornemme hvad det blev. Synes først det var et underligt spørgsmål, men har gået og tænkt over det. Og min mave fornemmelse siger det nok bliver en dreng, men jeg håber på en pige. Får først at vide den. 18 januat om jeg har ret.

Niks overhovedet ikke! Jeg har STENSIKKER på at jeg fik en pige Men jeg fik den dejligste lille dreng

Men jeg tror også at man bliver påvirket meget. Mange sagde til mig, at jeg ventede mig en pige. Og så begynder man lige så stille at tro på det hehe.

Anmeld

14. december 2011

Ka+Ma=Be

Malunsesmutti skriver:

Jeg var OVERBEVIST om at det var en dreng Fuldstændig!! Nu har jeg en datter på 2½  Haha..
Det samme når jeg gætter køn på andres maver- jeg gætter altid forkert! Så på den måde er jeg jo meget pålidelig- man skal bare tro det er det modsatte af hvad jeg tror, for jeg har aldrig gættet rigtigt endnu  

Haha hvor godt! Så er det bare om at oddse på det modsatte! hihi 

Anmeld

15. december 2011

chicka23

Jeg har siden jeg stod med en positiv g-test haft en stærk fornemmelse af at det er en dreng, der gemmer sig i maven  Havde inden md-scanning ligeledes drømt 4 gange, at det er en dreng, og har fået dette bekræftet ved 2 scanninger. Skal have en lille dreng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.