Har I kunnet fornemme hvad I fik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

samantha1986

Mor til 2, snart 3 skriver:

Da jeg var gravid med Anna-Sophie var jeg fra uge 12 sikker på det var en pige jeg ventede og det var jo rigtig nok.

Den her gang er det lidt mere usikkert, for jeg føler det er en dreng og lægen der scannede mig siger det er en pige

Men jeg føler inderligt at det er en dreng og når jeg drømmer om bebs så er det også en dreng. Og jeg er lidt lige glad med hvad det er bare den er sund og rask

Så er det spændende at se om det er dig eller lægen der har ret hi hi. Men ja som du siger så er det vigtigste at den er sund og rask. Sådan har jeg det også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

TaAsJu

samantha1986 skriver:

Så er det spændende at se om det er dig eller lægen der har ret hi hi. Men ja som du siger så er det vigtigste at den er sund og rask. Sådan har jeg det også.

Tror nu det bliver lægen  Men kunne da godt tænke mig en dreng til samlingen Men skal scannes igen til januar når vi kommer til Dk så må vi se hvad han siger den her gang

Anmeld

14. december 2011

samantha1986

Mor til 2, snart 3 skriver:

Tror nu det bliver lægen  Men kunne da godt tænke mig en dreng til samlingen Men skal scannes igen til januar når vi kommer til Dk så må vi se hvad han siger den her gang

Ja der er ikke andet for. Hvem ved måske var der noget der gemte sig første gang

Anmeld

14. december 2011

lio

Jeg har drømt om kønnet nogle gange, og tror lidt på det da jeg altid har ret i mine drømme. men jeg er ligeglad, jeg ønsker mig allermest en rask baby. men spændende at se om jeg har drømt rigtigt.

Anmeld

14. december 2011

sandramor

ja jeg havde ved både min første datter en stærk fornemmelse af at det blev en pige og sørme nok......

og denne gang hældte jeg også mest til en pige.. var dog ikke helt så sikker meeeen det viser sig også at der gemmer sig en pige i maven denne gang

Anmeld

14. december 2011

Alexander071106sMor

Første gang vi ventede os, havde vi begge på fornemmelsen, at det ville blive en dreng, hvilket det også blev

I denne graviditet havde jeg en fornemmelse af at det ville blive en pige, mens min mand var sikker på, det ville blive en dreng igen, og til scanning i uge 20 fik vi afvide, at det blev en lille pige

Så mine fornemmelser har været rigtige begge gange  Og nu venter vi bare 16 dage på at lillesøster kommer

Anmeld

14. december 2011

Nitz - <3 David

Jeg havde fra starten af en klar fornemmelse af at det var en dreng - jeg fik ret.. havde også en klar fornemmelse af at han var mørkhåret, og ville ligne min kæreste.. - jeg fik ret.. og sidst men ikke mindst havde jeg en underlig fornemmelse for at jeg ville føde for tidligt.. David er født uge 29+4...
Ved ik hvorfor jeg havde de fornemmelser.. men de holdt skik alle sammen..

Anmeld

14. december 2011

kirsti

jep og det havde intet med hvad jeg ville have at gøre!

Jeg håbede på en pige men jeg vidste bare at det ville blive en dreng og det blev det og nu er jeg selvfølgelig ovenud lykkelig for den lille fis

Anmeld

14. december 2011

iris-mor

Ved vores den første var jeg og min bror de eneste der troede det ville blive en pige. Selv læge sagde med et glimt i øjet, at hvis man troede på det der med formen på maven så var det en dreng.

Med nr 2 blev vi scannet og så det.

Anmeld

14. december 2011

pemiro

samantha1986 skriver:

Har i mens I var gravide haft en fornemmelse af om det blev en dreng eller pige, og har fornemmelsen været rigtig?

En veninde spurgte mig om jeg kunne fornemme hvad det blev. Synes først det var et underligt spørgsmål, men har gået og tænkt over det. Og min mave fornemmelse siger det nok bliver en dreng, men jeg håber på en pige. Får først at vide den. 18 januat om jeg har ret.

Jeg vil super gerne have en pige (er dog ligeglad, bare den er sund og rask), men jeg har en kraftig mavefornemmelse der siger det er en dreng der ligger i maven...
Jeg får af vide på lørdag hvad kønnet er, og jeg tror ejg bliver lidt overrasket hvis det er en pige.
Min kæreste siger jeg snakker i søvne om lille oliver (det skal han måske hedde hvis det er en dreng), og jeg har siden uge 11-12 drømt udelukkende om drenge når jeg har drømt om børn/babyer...

Jeg er ret spændt på hvad det bliver hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.