Har I kunnet fornemme hvad I fik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.088 visninger
37 svar
0 synes godt om
14. december 2011

samantha1986

Har i mens I var gravide haft en fornemmelse af om det blev en dreng eller pige, og har fornemmelsen været rigtig?

En veninde spurgte mig om jeg kunne fornemme hvad det blev. Synes først det var et underligt spørgsmål, men har gået og tænkt over det. Og min mave fornemmelse siger det nok bliver en dreng, men jeg håber på en pige. Får først at vide den. 18 januat om jeg har ret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

MyLove E

samantha1986 skriver:

Har i mens I var gravide haft en fornemmelse af om det blev en dreng eller pige, og har fornemmelsen været rigtig?

En veninde spurgte mig om jeg kunne fornemme hvad det blev. Synes først det var et underligt spørgsmål, men har gået og tænkt over det. Og min mave fornemmelse siger det nok bliver en dreng, men jeg håber på en pige. Får først at vide den. 18 januat om jeg har ret.

Hej.

Jeg havde ikke rigtig nogen fornemmesle. Det ene øjeblik troede jeg det var en dreng og det næste en  pige.

Men da jeg lå og havde presse veer, var jeg slet ikke i tvivl det var en lille pige der var på vej ud. 45 min senere siger den søde jordmoder så, det blev en dejlig fin DRENG... :-)

Så jeg tro ikke man kan fornemme det..

Knus

Anmeld

14. december 2011

samantha1986

Tauf skriver:

Hej.

Jeg havde ikke rigtig nogen fornemmesle. Det ene øjeblik troede jeg det var en dreng og det næste en  pige.

Men da jeg lå og havde presse veer, var jeg slet ikke i tvivl det var en lille pige der var på vej ud. 45 min senere siger den søde jordmoder så, det blev en dejlig fin DRENG... :-)

Så jeg tro ikke man kan fornemme det..

Knus

Hi hi ja det var vist heller ikke helt rigtig fornemmet så :-) Man bliver jo glad uanset om det er en pige eller dreng. Og tror også at min fornemmelse mere bunder i at jeg så gerne vil have en pige, og derfor er jeg sikker på det bliver en dreng.

Anmeld

14. december 2011

Isabella_mor

samantha1986 skriver:

jeg havde en stærk fornemmelse for en dreng. og det var det jeg fik  

Anmeld

14. december 2011

samantha1986

isabellamor skriver:

jeg havde en stærk fornemmelse for en dreng. og det var det jeg fik  

Så den kan godt være der ved nogen

Anmeld

14. december 2011

MyLove E

samantha1986 skriver:

Hi hi ja det var vist heller ikke helt rigtig fornemmet så :-) Man bliver jo glad uanset om det er en pige eller dreng. Og tror også at min fornemmelse mere bunder i at jeg så gerne vil have en pige, og derfor er jeg sikker på det bliver en dreng.

Ja, men du skal til kønsscanning i januar??

Glædelig jul og god gravidit :-)

Anmeld

14. december 2011

samantha1986

Tauf skriver:

Ja, men du skal til kønsscanning i januar??

Glædelig jul og god gravidit :-)

Ja det skal jeg og så finder jeg jo ud af det der..

Tusinde tak Og glædelig jul til dig

Anmeld

14. december 2011

Frk.S

Jeg havde en fornemmelse af, at det var en pige.... ved ikke hvorfor.
Og jeg havde ret - men det KAN jo have været et tilfælde, der var trods alt 50 % chance for at gætte rigtigt.

Anmeld

14. december 2011

TaAsJu

Da jeg var gravid med Anna-Sophie var jeg fra uge 12 sikker på det var en pige jeg ventede og det var jo rigtig nok.

Den her gang er det lidt mere usikkert, for jeg føler det er en dreng og lægen der scannede mig siger det er en pige

Men jeg føler inderligt at det er en dreng og når jeg drømmer om bebs så er det også en dreng. Og jeg er lidt lige glad med hvad det er bare den er sund og rask

Anmeld

14. december 2011

samantha1986

Frk.S skriver:

Jeg havde en fornemmelse af, at det var en pige.... ved ikke hvorfor.
Og jeg havde ret - men det KAN jo have været et tilfælde, der var trods alt 50 % chance for at gætte rigtigt.

Det er jo nemlig det, så det er ikke helt svært at gætte rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.