Har I kunnet fornemme hvad I fik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

MortilCilas

samantha1986 skriver:

Har i mens I var gravide haft en fornemmelse af om det blev en dreng eller pige, og har fornemmelsen været rigtig?

En veninde spurgte mig om jeg kunne fornemme hvad det blev. Synes først det var et underligt spørgsmål, men har gået og tænkt over det. Og min mave fornemmelse siger det nok bliver en dreng, men jeg håber på en pige. Får først at vide den. 18 januat om jeg har ret.

Jeg var ikke tvivl da hun sagde at det var en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Sof

Jeg har været 100% sikker med begge unger og begge gange har fornemmelsen ramt mig omkring uge 10og jeg har haft ret begge gange

Anmeld

14. december 2011

4xGreve

Jeg har personligt aldrig haft en fornemmelse, men manden har tilgengæld...

Da vi ventede Daniella sagde alle det var en drenge mave men manden var helt overbevist om at vi skulle ha en pige han tvivlet ikke et sekundt og vi fik en dejlig sej lille velskabt pige, her 2gang spurgte jeg ham så om han havde en fornemmelse og han sagde han troede det var en dreng og det er sørme så en dreng der ligger og gemmer sig derinde i hulen, så min mandvhar ramt rigtigt begge gange

Anmeld

14. december 2011

LilleMie

Jeg tror selv, der gemmer sig en dreng i maven og til februar finder vi ud af, om jeg har ret  Det skal siges, at jeg har skiftet mening rigtig mange gange undervejs, men den sidste måneds tid har jeg troet på en dreng.

Min svigerinde troede gennem hele sin første graviditet, at hun ventede sig en lille stille pige, fordi bevægelser og spark virkede så fine - men ud kom en dreng med ADHD  Så ved nr. 2 gad hun slet ikke gætte

Anmeld

14. december 2011

NinaNymannMadsen

har begge gange haft på fornemmelsen at jeg ventede en pige og har to skønne piger idag så det har været rigtig.

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

samantha1986 skriver:

Har i mens I var gravide haft en fornemmelse af om det blev en dreng eller pige, og har fornemmelsen været rigtig?

En veninde spurgte mig om jeg kunne fornemme hvad det blev. Synes først det var et underligt spørgsmål, men har gået og tænkt over det. Og min mave fornemmelse siger det nok bliver en dreng, men jeg håber på en pige. Får først at vide den. 18 januat om jeg har ret.

var sten sikker på det var en dreng men nope det var skam en pige

Anmeld

14. december 2011

Lullu87

jaaa... jeg havde på fornemmelse det var en dreng og drømte os det var en dreng.. og yep det er en lille dreng.. ønskede mig os en lille prinsesse.. men når det kommer til stykket så er det vigtigeste jo "den" er sund og rask..  

Anmeld

14. december 2011

4kløver

Kan fortælle at jeg efter jeg havde født min pige i 09 drømte jeg at jeg fik et brev at jeg ventede en dreng. Fik en dreng her den 22 nov.

Anmeld

14. december 2011

Miss Juul

Vi var rigtig dårlige til at gætte ihvertfald  Vi var begge sikre på det var en pige vi ventede.. alle andre troede det var en dreng...

-Det bliver så en dreng

Anmeld

14. december 2011

Clisolka

samantha1986 skriver:

Indtil jeg fik at vide hvad kønnet var, var jeg 100% sikker på jeg ventede en dreng - men scanningen viste det blev en pige, og ud kom en pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.