Total tudefjæs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Hmm er du stadig frisk på vores aftale sådan som du har det? Jeg kunne måske komme tidligt og gå en tur med hende så du kunne sove lidt inden vi tager ind til byen?

Har jo svaret i går på chatten, men glæder mig til at se dig fredag søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Har jo svaret i går på chatten, men glæder mig til at se dig fredag søde!

Jep og i lige måde!

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Øv, det er bare ikke en sjov situation du står i. Havde jeg boet i nærheden ville jeg med glæde have hjulpet dig, så du kunne få sovet lidt. Hvordan sover hun så om natten?

Hvor er du sød

Hun sover typisk fra mellem 23/00 til 7/8 og spiser så to gange om natten, så det er OK, men mere sammenhængende søvn ville være at foretrække. Hvis jeg er meget heldigt, får jeg hende til at sove 22, men det er også heldigt.

Ved dog ikke lige hvad der skete, men hun gik helt død i aftes, og sov fra 18.30-08.30 afbrudt af 4 spise/skiftepauser Hun havde jo heller ikke sovet om dagen. Det var altså lige guld værd for mig, for jeg sørgede for at sove med hende for at få hvilet ud.. Måske vidste hun, at mor var ved at gå død!

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Der er så mange tigerspring i de første mange måneder. Og nogle reagerer bare voldsomt på dem, og rose er jo igang med hendes 8 ugers spring.
Så det skal nok vænne igen, inden 12 ugersspringet

Tror du? Hun er jo 9 uger og et par dage, og hvis man korrigerer ud fra termin så 10 uger.. Men det kan jo godt ske!

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

HelenaJ skriver:

Jeg hjælper altså også meget gerne. Sig endelig til!

Det er virkelig sødt af dig

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Har du fået tjekket dit d vitamin og jern (blodprocent) for nytligt, de kan gøre det sværre at blive rask, men self skal du også have søvn.

Hvor ville jeg gerne komme til århus og ordne det huslige i bund og så godt en tur i byen med hende, men har bare ikke pengene til transporten. Håber lars snart har et par fridage, så du kan få noget ordenligt søvn. (hvis i har planer - skrot dem, du har brugt for "mor"tid)

Det har jeg ikke nej, men jeg bør helt sikkert tage mere D-vitamin, da jeg gerne kommer i underskud om vinteren.

Det er sødt af dig

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

birthee skriver:

du skal have et stort knus herfra - det er bare en hård periode at komme igennem, og synes da du har været nok igennem med hendes mave osv...

håber der snart kommer en ende på hendes dårlige sønvrytme, har du snakket med sp om det???

Knus endnu engang!!!

Tak skal du have

Jeg har drøftet det med min SP, ja, og hun siger jeg skal prøve at indarbejde en fast rytme for hendes døgnsøvn, men det er jo svært, når hun ikke vil sove. Hun siger, at så kan jeg gå en tur med barnevognen, for der sover hun. Og ja, det kan jeg da, men det får jeg jo ikke selv slappet af ved, og jeg får ikke noget fra hånden eller mig-tid, for så skal jeg jo gå ude med vognen..

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

Krussedulle skriver:

Øv det lyder ikke sjovt ... Jeg har ikke så mange gode råd, men har du ikke en god veninde eller mor som evt kunne tage lille Rose en formiddag/eftermiddag?? Og at svøbe hende i et tæppe/dyne og trille hende i barnevognen, det har du sikkert prøvet?!

Har godt folk, som vil hjælpe.. Og det ville bestemt være rart med et par mig-timer, men jeg har bare brug for hun får noget rytme og søvn, så jeg kan få lidt hver dag :/

Hun kan god sove, hvis jeg går med vognen, men så får jeg jo stadig ikke hvilet eller noget.. Ih!

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

AalborgPigen skriver:

Ville ønske jeg kunne hjælpe dig... 

Tak for omsorgen

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

channie-g skriver:

du får lige et kæmpe her fra... selv om det er hårdt nu skal du bare se fremad for det kan næsten kun blive bedere... har du snakked med sp om det... har du prøvet at svøbe hende, det virker rigtig godt for vores alexzander...

hel og lykke med hende og op med humøret søde du...

Tak

Svøb har jeg prøvet, og det gør hende tryg. Men hun er et meget varmt barn, så selv hvis jeg svøber hende i et tyndt tæppe kun i ble, bliver hun hurtigt overophedet, når hun er dækket sådan til. Rimelig irriterende faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.