Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karina1 skriver: Det er alt for spændene at have testdag så tæt på jul. Jeg ville blive SÅ lykkelig hvis vi fik vores største juleønske opfyldt, så vi kunne få den positive test Jeg har testdag på søndag, testede godt nok igår, men testen viste en svag negativ (som om den var ugyldig), det er jo svært at vente Krydser fingre for, at vi alle sammen får en positiv test i julegave
Det er alt for spændene at have testdag så tæt på jul. Jeg ville blive SÅ lykkelig hvis vi fik vores største juleønske opfyldt, så vi kunne få den positive test Jeg har testdag på søndag, testede godt nok igår, men testen viste en svag negativ (som om den var ugyldig), det er jo svært at vente
Krydser fingre for, at vi alle sammen får en positiv test i julegave
Hehe, ja det kender jeg alt for godt. Jeg har også svært ved at vente! Vi har jo testdag samtidig kan jeg se
Jeg kom også til at teste imorges.. Det skulle jeg bare aldrig have gjort.. For selvfølgelig var den jo negativ..
Men selvfølgelig er der 2 positive test til os på søndag!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: ja den 2. januar er jeg sat til... fem dejlige børn med hver deres alder... Griner nåååårrrhhh ok det er så ikke helt mine egne men dagplejebørn... Starter jo som privat dagplejer til januar... Nej manden har det gyldne snit så ikke flere børn til os... Nyder mine drenge i fulde drag... Majbritt
ja den 2. januar er jeg sat til... fem dejlige børn med hver deres alder...
Griner nåååårrrhhh ok det er så ikke helt mine egne men dagplejebørn... Starter jo som privat dagplejer til januar...
Nej manden har det gyldne snit så ikke flere børn til os...
Nyder mine drenge i fulde drag...
Majbritt
Haha, den der havde jeg vist misforstået
Men tillykke med det nye erhverv! Det bliver da bare så spændende! Jeg elsker simpelthen at arbejde med børn... Det kan jo være jeg kan følge i dine fodspor om nogle år
Held og lykke med det hele
WantingBaby2012 skriver: Ja det er virkelig den bedste julegave at kunne give de kommende bedsteforældre Men selvom det sikkert bliver vildt svært, så tror jeg lige vi ville vente til vi ihvertfald har fået det bekræftet hos en læge. Vi har prøvet i 1 år nu... så jeg ved snart ikke hvor jeg skal grave mere tålmodighed op henne... Har du noget jeg kan låne?
Ja det er virkelig den bedste julegave at kunne give de kommende bedsteforældre Men selvom det sikkert bliver vildt svært, så tror jeg lige vi ville vente til vi ihvertfald har fået det bekræftet hos en læge.
Vi har prøvet i 1 år nu... så jeg ved snart ikke hvor jeg skal grave mere tålmodighed op henne... Har du noget jeg kan låne?
hehe ork ja, hvor meget vil du ha
Det tog os også 13 måneder før der var bid første gang, så kender alt til det der med dårlig tålmodighed
for at i får en ekstra lille julegave
WantingBaby2012 skriver: Haha, den der havde jeg vist misforstået Men tillykke med det nye erhverv! Det bliver da bare så spændende! Jeg elsker simpelthen at arbejde med børn... Det kan jo være jeg kan følge i dine fodspor om nogle år Held og lykke med det hele
smiler og griner.... ja det skulle du gøre... jeg glæder mig helt vildt...
--BabyMus-- skriver: hehe ork ja, hvor meget vil du ha Det tog os også 13 måneder før der var bid første gang, så kender alt til det der med dårlig tålmodighed for at i får en ekstra lille julegave
Tja, jeg håber bare at jeg snart kun behøver at forblive tålmodig i 9 mdr...
Tak for - håber virkelig... også for jer!!
WantingBaby2012 skriver: Iflg. min cyklus som er nede på 28 dage nu, så er det faktisk nu på lørdag d. 17, men jeg testede selv positiv for ÆL søndag d. 4 og hvis det så skal være 14 dage efter ÆL så må det jo være søndag d. 18 Så nu har mens bare at holde sig langt væk her i weekenden!!!
Iflg. min cyklus som er nede på 28 dage nu, så er det faktisk nu på lørdag d. 17, men jeg testede selv positiv for ÆL søndag d. 4 og hvis det så skal være 14 dage efter ÆL så må det jo være søndag d. 18
Så nu har mens bare at holde sig langt væk her i weekenden!!!
Så kryder vi for to røde streger streger mandag (:
WantingBaby2012 skriver: Hehe, ja det kender jeg alt for godt. Jeg har også svært ved at vente! Vi har jo testdag samtidig kan jeg se Jeg kom også til at teste imorges.. Det skulle jeg bare aldrig have gjort.. For selvfølgelig var den jo negativ.. Men selvfølgelig er der 2 positive test til os på søndag!!
Så må vi håbe der er dobbelt gevinst, med 4 streger, på 4. søndag i advent, det kan da ikke give andet end held?
En lille hurtig update..
Har jo testdag idag, men "tør" ikke teste
Der er ingen mens, og slet ingen tegn på at mens vil komme... Så imorgen tidlig falder dommen
Hvad med jer andre?
WantingBaby2012 skriver: En lille hurtig update.. Har jo testdag idag, men "tør" ikke teste Der er ingen mens, og slet ingen tegn på at mens vil komme... Så imorgen tidlig falder dommen Hvad med jer andre?
hehe sidder her og forstår ikke hvorfor du ikke tør at teste ..... TEST TEST TEST.. Jeg er altid så nysgerrig!
Camillos skriver: hehe sidder her og forstår ikke hvorfor du ikke tør at teste ..... TEST TEST TEST.. Jeg er altid så nysgerrig!
Jamen er jo bare så bange for, at den vil være negativ... Efter så mange forsøg, tør man næsten ikke tro på, at det overhovedet vil lykkes
Men gør det også imorgen tidlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128