Er spændt på om der er gevinst..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. december 2011

WantingBaby2012

Jeg har en uge til testdag idag, og eftersom vi da MÅ have ramt ÆL (pga. ÆL-teste) så krydser jeg så meget fingre 

Det mærkelige er, at jeg normalt plejer at have mega ømme bryster 14 dage før mens... Hvilket jo er lidt mærkeligt, fordi ægget først sætter sig fast en uge efter ÆL (og en uge inden mens måske/måske ikke ville komme).. Men denne gang har jeg ikke ømme bryster endnu! Men tilgengæld har jeg haft en del spændinger i brysterne og en hel del helt vandet udflåd... 

Eftersom det hele er lidt anderledes end de andre måneder, så tænker man da sit... 

Tænk hvis man kunne få en positiv test i før-julegave... nøøøøj! 

Andre som skal teste lige før jul?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Aqnete

Jeg håber den er hjemme for jer nu . 

Det ville være den bedste julegave man kunne få jo 

Glæder mig til at hører noget godt !!

Anmeld

12. december 2011

Bak

WantingBaby2012 skriver:

Jeg har en uge til testdag idag, og eftersom vi da MÅ have ramt ÆL (pga. ÆL-teste) så krydser jeg så meget fingre 

Det mærkelige er, at jeg normalt plejer at have mega ømme bryster 14 dage før mens... Hvilket jo er lidt mærkeligt, fordi ægget først sætter sig fast en uge efter ÆL (og en uge inden mens måske/måske ikke ville komme).. Men denne gang har jeg ikke ømme bryster endnu! Men tilgengæld har jeg haft en del spændinger i brysterne og en hel del helt vandet udflåd... 

Eftersom det hele er lidt anderledes end de andre måneder, så tænker man da sit... 

Tænk hvis man kunne få en positiv test i før-julegave... nøøøøj! 

Andre som skal teste lige før jul?? 

For at den er der for jer Jeg skal også teste lige omkring jul Kan nok teste d. 23 eller 24, så håber virkelig også på en positiv  test i julegave!  

Anmeld

12. december 2011

--BabyMus--

Åh det kunne være verdens bedste julegave 

Skal selv teste den 19-20, og tæller jo nærmest dagene til testdag, frem for dagene til juleaften 

Håber den er der for jer også 

Anmeld

12. december 2011

twinboys

Jeg håber at den er der... Test den 24.dec og er den positiv som jeg tror den er ... er det jo en skøn julegave...

Anmeld

12. december 2011

pastry26

Jeg skal også teste omkring den 24 dec   for dig og alle i andre!! 

Anmeld

13. december 2011

WantingBaby2012

anbo skriver:

For at den er der for jer Jeg skal også teste lige omkring jul Kan nok teste d. 23 eller 24, så håber virkelig også på en positiv  test i julegave!  

Øj hvor nervepirrende lige op til juleaften - krydser fingre for, at I får en positiv test så i kan holde den mest uforglemmelige juleaften nogensinde 

Men hvor er jeg da bare SÅ tæt på at teste imorgen tidlig... Hvad nu hvis.... 

Anmeld

13. december 2011

WantingBaby2012

--BabyMus-- skriver:

Åh det kunne være verdens bedste julegave 

Skal selv teste den 19-20, og tæller jo nærmest dagene til testdag, frem for dagene til juleaften 

Håber den er der for jer også 

Hehe ja, pyt med juleaften når man har testdag snart! Prøv lige at forestil dig en VILD juleaften det vil være, hvis man får en positiv test inden jul 

Det er bare lidt øv, at vi nok først vil vente med at fortælle det til nogen før det ihvertfald er blevet bekræftet og man er lidt mere sikker på, at det rent faktisk bliver derinde 

Hvor længe har i prøvet?

Anmeld

13. december 2011

WantingBaby2012

twinboys skriver:

Jeg håber at den er der... Test den 24.dec og er den positiv som jeg tror den er ... er det jo en skøn julegave...

Hvor er det spændende - Jeg krydser for jer!! 

Af ren nysgerighed, hvorfor tror du at den er positiv? 

Jeg håber virkelig min er denne gang... Nu har vi også prøvet i 1 år, så nu må det da snart være vores tur 

Anmeld

13. december 2011

WantingBaby2012

pastry26 skriver:

Jeg skal også teste omkring den 24 dec   for dig og alle i andre!! 

Tak og i lige måde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.