Er spændt på om der er gevinst..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

M (:

for at den er der. Hvornår har du testdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

--BabyMus--

WantingBaby2012 skriver:

Hehe ja, pyt med juleaften når man har testdag snart! Prøv lige at forestil dig en VILD juleaften det vil være, hvis man får en positiv test inden jul 

Det er bare lidt øv, at vi nok først vil vente med at fortælle det til nogen før det ihvertfald er blevet bekræftet og man er lidt mere sikker på, at det rent faktisk bliver derinde 

Hvor længe har i prøvet?

Åhh ja, vi vil fortælle det til vores tætte familie juleaften, det kunne være den vildeste gave og give dem 

Håber håber håber 

Vi har dog kun prøvet i 4 måneder så det er ikke så længe, hvad med jer?

Anmeld

13. december 2011

Bak

WantingBaby2012 skriver:

Øj hvor nervepirrende lige op til juleaften - krydser fingre for, at I får en positiv test så i kan holde den mest uforglemmelige juleaften nogensinde 

Men hvor er jeg da bare SÅ tæt på at teste imorgen tidlig... Hvad nu hvis.... 

Godt råd: lad vær Det er SÅ fristende, men lidt for tidligt

Ja, det ville godt nok være en fantastisk julegave! Ingen pakke under træet ville kunne tage opmærksomheden fra den positive test! Nu er der kun 5 dage til du kan teste! Hold ud

Anmeld

13. december 2011

twinboys

Hvor er det spændende - Jeg krydser for jer!! 

Af ren nysgerighed, hvorfor tror du at den er positiv? 

Jeg håber virkelig min er denne gang... Nu har vi også prøvet i 1 år, så nu må det da snart være vores tur 

det tror jeg bare... husk at give en update

Anmeld

13. december 2011

Karina1

Det er alt for spændene at have testdag så tæt på jul. Jeg ville blive SÅ lykkelig hvis vi fik vores største juleønske opfyldt, så vi kunne få den positive test  Jeg har testdag på søndag, testede godt nok igår, men testen viste en svag negativ (som om den var ugyldig), det er jo svært at vente

Krydser fingre for, at vi alle sammen får en positiv test i julegave

Anmeld

14. december 2011

Darling<3

twinboys skriver:

det tror jeg bare... husk at give en update

Sig mig liiiiige en gang søde - prøver dig og manden at udvide familien??

Du retter nemlig ikke TS, idet hun skriver at hun krydser fingre for jer

Anmeld

14. december 2011

twinboys

Honey<3 skriver:

Sig mig liiiiige en gang søde - prøver dig og manden at udvide familien??

Du retter nemlig ikke TS, idet hun skriver at hun krydser fingre for jer

ja den 2. januar er jeg sat til... fem dejlige børn med hver deres alder...

Griner nåååårrrhhh ok det er så ikke helt mine egne men dagplejebørn... Starter jo som privat dagplejer til januar...

Nej manden har det gyldne snit så ikke flere børn til os...

Nyder mine drenge i fulde drag...

Majbritt

Anmeld

14. december 2011

WantingBaby2012

M (: skriver:

for at den er der. Hvornår har du testdag?

Iflg. min cyklus som er nede på 28 dage nu, så er det faktisk nu på lørdag d. 17, men jeg testede selv positiv for ÆL søndag d. 4 og hvis det så skal være 14 dage efter ÆL så må det jo være søndag d. 18 

Så nu har mens bare at holde sig langt væk her i weekenden!!! 

Anmeld

14. december 2011

WantingBaby2012

--BabyMus-- skriver:

Åhh ja, vi vil fortælle det til vores tætte familie juleaften, det kunne være den vildeste gave og give dem 

Håber håber håber 

Vi har dog kun prøvet i 4 måneder så det er ikke så længe, hvad med jer?

Ja det er virkelig den bedste julegave at kunne give de kommende bedsteforældre  Men selvom det sikkert bliver vildt svært, så tror jeg lige vi ville vente til vi ihvertfald har fået det bekræftet hos en læge.

Vi har prøvet i 1 år nu... så jeg ved snart ikke hvor jeg skal grave mere tålmodighed op henne... Har du noget jeg kan låne? 

Anmeld

14. december 2011

WantingBaby2012

anbo skriver:

Godt råd: lad vær Det er SÅ fristende, men lidt for tidligt

Ja, det ville godt nok være en fantastisk julegave! Ingen pakke under træet ville kunne tage opmærksomheden fra den positive test! Nu er der kun 5 dage til du kan teste! Hold ud

Ak ja, for sent  Jeg kom til at teste imorges... iiihhh!  og som forventet selfølgelig også pænt negativ.. Jeg prøver bare igen på søndag.. hehe.. 

Men hvor er det bare skide irriterende at man ikke bare kan vente altså.. Det er bare ekstra svært nu hvor det snart er jul, og man rent faktisk kunne få sig sådan en julegave.. Så håber man jo bare ekstra meget!! 

Krydser for alle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.