Til 2 gangs mødre:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

SussieThyssen

Zibi_84 skriver:

Hvor skønt at dine børn hænger så godt sammen som voksne! Der er ingen tvivl om at det er vigtigst at de har det godt sammen som voksne, end som små børn! Kommer selv fra en flok på 4 søskendende, og vi skændtes en del som børn, men fungerer fint sammen nu Giver dig helt ret i at man ikke skal få børn tæt på hinanden, for børnenes skyld, men for ens egen. Det er til at starte med helt klart fordi jeg SÅ gerne vil have et barn til inden for et par år. Var faktisk skruk lige siden jeg fødte min søn Men samtidig vil jeg da også gerne nyde min søn godt og grundig, inden den næste kommer? Hmm..Der er en del der skal tænkes igennem? Tak for svar.
P.s. Har altid anset dig for at være en slags "mor" for baby.dk

Uhh jamen det er da dejligt
jeg har jo nok et MEGET stort "mor-gen", så bare kom under mine vinger..jeg elsker alle, hvad enten de er store eller små..også alle jer dejlige tøser herinde (og drenge )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

norenberg

Der er 4½ år mellem den første og nr 2 og det har givet meget jalousi, selvom vi tit laver ting med den store uden lillebror..og vi havde da ogs håbet at han kom før men det er man jo ikke selv herre over...og mellem nr 2 og 3 er der 8 mdr...og det er simpelhen super de er så glade for hinanden og der er slet ingen jalousi mellem dem...så heller for tæt end for mange år i mellem syntes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.