Zibi_84 skriver:
Vi har en dejlig dreng på 5 mdr.
Men sagen er den, at manden og jeg i dag har haft en god snak om hvornår vi skal have nr 2? Jeg har altid ønsket mig børn tæt på hinanden, og er vild for at der ikke skal være mere end 1½ - 2 år imellem dem. Men min mand hælder mere til 3 år imellem dem? Derfor vil vi gerne høre FOR & IMOD børn med få år imellem og flere år imellem? Hvor mange år er der imellem jeres børn?
Rigtig god søndag
Vi har Lauge fra Januar 2010 og Hjalte fra December 2010, så 11 mdr imellem rollingerne her - og det er SKØNT.
Jeg valgte at holde Lauge hjemme sammen med Lillebror og jeg indtil de begge skulle starte i DP, det har gjort at der hele tiden har været RUN på, men er på konstant, og pausen er først når de er puttet til natten, men det var jo også fordi jeg havde begge hjemme, hvor de sov, spiste og pruttede på skift 
Men jeg ville til hver en tid vælge det samme igen - detr til tider små hårdt (når man som os, har børn der ikke ejer strejfen af et sovehjerte), så det var/er at man er oppe 100 gange om natten, for er det ik den ene, så det den anden
.
Men syntes man finder lynhurtig en rytme, og så har de jo bare SÅ fantastisk meget glæde af hinanden 
----
Selv har jeg en bror der er 15 mdr ældre end mig og det har været super at ha en så tæt at følges med - både som børn, men bestemt også som voksen.
Anmeld