Til 2 gangs mødre:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.319 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Zibi_84

Vi har en dejlig dreng på 5 mdr. Men sagen er den, at manden og jeg i dag har haft en god snak om hvornår vi skal have nr 2? Jeg har altid ønsket mig børn tæt på hinanden, og er vild for at der ikke skal være mere end 1½ - 2 år imellem dem. Men min mand hælder mere til 3 år imellem dem? Derfor vil vi gerne høre FOR & IMOD børn med år imellem og flere år imellem? Hvor mange år er der imellem jeres børn?

Rigtig god søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Toshiba

Zibi_84 skriver:

Vi har en dejlig dreng på 5 mdr. Men sagen er den, at manden og jeg i dag har haft en god snak om hvornår vi skal have nr 2? Jeg har altid ønsket mig børn tæt på hinanden, og er vild for at der ikke skal være mere end 1½ - 2 år imellem dem. Men min mand hælder mere til 3 år imellem dem? Derfor vil vi gerne høre FOR & IMOD børn med år imellem og flere år imellem? Hvor mange år er der imellem jeres børn?

Rigtig god søndag

jeg har 11½ år mellem mine..

Det har været HELT perfekt for mig.. de kommer begge til at opleve livet som "enebørn" og har alligevel hinanden.

Der har ALDRIG været jalouxi fra den store til den lille - han havde en alder hvor han godt forstod at med en lille med kolik - går tiden lidt fra ham den periode...

HVIS jeg kunne gøre noget om ..... ville jeg IKKE!!!!

Anmeld

11. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Zibi_84 skriver:

Rigtig god søndag

Min datter er over 7 år gammel og min søn er 1 år. De har intet til fælles og gider ikke hinanden mest søster. Jeg synes at 1 el.2 års forskel lyder rigtig godt for så kan de lege sammen

Anmeld

11. december 2011

Zibi_84

Toshiba skriver:

jeg har 11½ år mellem mine..

Det har været HELT perfekt for mig.. de kommer begge til at opleve livet som "enebørn" og har alligevel hinanden.

Der har ALDRIG været jalouxi fra den store til den lille - han havde en alder hvor han godt forstod at med en lille med kolik - går tiden lidt fra ham den periode...

HVIS jeg kunne gøre noget om ..... ville jeg IKKE!!!!

Uhh det lyder godt Skønt at de kan have glæde af hinanden! Var det planlagt at få dem så tæt på hinanden?

Anmeld

11. december 2011

Toshiba

Zibi_84 skriver:

Uhh det lyder godt Skønt at de kan have glæde af hinanden! Var det planlagt at få dem så tæt på hinanden?

tæt  11 ½ ÅR er vel næppe tæt hihi - der stod ikke måneder men ÅR

Anmeld

11. december 2011

Zibi_84

Aisha skriver:

Min datter er over 7 år gammel og min søn er 1 år. De har intet til fælles og gider ikke hinanden mest søster. Jeg synes at 1 el.2 års forskel lyder rigtig godt for så kan de lege sammen

Det er da lidt trist Men det er måske ikke så mærkeligt, når de er på hver deres udviklings trin. Men tak for dit svar. Håber manden går med til at prøve om 1 års tid

Anmeld

11. december 2011

Zibi_84

Toshiba skriver:

tæt  11 ½ ÅR er vel næppe tæt hihi - der stod ikke måneder men ÅR

HOOOV! Jeg læste det som mdr. hehe...Sorry Så det skal forstås helt omvendt, end hvad jeg troede

Anmeld

11. december 2011

JeNoVa

Der er 13 måneder imellem min ældste datter og hendes yngre tvillingesøstre. I begyndelsen var det ultrahårdt at have så mange små børn. Desuden havde jeg konstant dårlig samvittighed over, at jeg ikke havde meget tid til den største.

Nu er den store 22 måneder og tvillingerne 9 måneder gamle, og det er stadig hårdt. Dog er jeg begyndt at kunne se lyset for enden af tunnellen, og børnene er bare så bedårene, når de krammer, kysser, griner eller leger med hinanden.

Jeg tror, det er vigtigt, at du har noget hjælp til den store, når den lille er helt spæd. Desuden tror jeg, det er en slags investering at få børnene lige i rap. Det er hårdt i begyndelsen, men det vil betale sig af senere. Det går jeg ihvertfald selv og bilder mig ind.

Anmeld

11. december 2011

Toshiba

Zibi_84 skriver:

HOOOV! Jeg læste det som mdr. hehe...Sorry Så det skal forstås helt omvendt, end hvad jeg troede

hehe ja ku godt se det var læst forkert *GG*

hehe her forguder de hinanden - leger - pjatter og ja de nyder virkelig hinanden

Anmeld

11. december 2011

Hvem?

Zibi_84 skriver:

Rigtig god søndag

Vi har Lauge fra Januar 2010 og Hjalte fra December 2010, så 11 mdr imellem rollingerne her - og det er SKØNT.

Jeg valgte at holde Lauge hjemme sammen med Lillebror og jeg indtil de begge skulle starte i DP, det har gjort at der hele tiden har været RUN på, men er på konstant, og pausen er først når de er puttet til natten, men det var jo også fordi jeg havde begge hjemme, hvor de sov, spiste og pruttede på skift

Men jeg ville til hver en tid vælge det samme igen - detr til tider små hårdt (når man som os, har børn der ikke ejer strejfen af et sovehjerte), så det var/er at man er oppe 100 gange om natten, for er det ik den ene, så det den anden .

Men syntes man finder lynhurtig en rytme, og så har de jo bare SÅ fantastisk meget glæde af hinanden

----

Selv har jeg en bror der er 15 mdr ældre end mig og det har været super at ha en så tæt at følges med - både som børn, men bestemt også som voksen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.