Zibi_84 skriver:
Vi har en dejlig dreng på 5 mdr.
Men sagen er den, at manden og jeg i dag har haft en god snak om hvornår vi skal have nr 2? Jeg har altid ønsket mig børn tæt på hinanden, og er vild for at der ikke skal være mere end 1½ - 2 år imellem dem. Men min mand hælder mere til 3 år imellem dem? Derfor vil vi gerne høre FOR & IMOD børn med få år imellem og flere år imellem? Hvor mange år er der imellem jeres børn?
Rigtig god søndag
Mine 3 er der henholdsvis 10 og 7 år imellem, og jeg har haft 3 enebørn.
Det har bare været så dejligt, for jeg har kunne koncentrere mig helt og fuldt om dem hver især.
Det er rigtigt de ikke har haft meget glæde af hinanden som børn, men det har de så nu, hvor den yngste også er ved at være voksen.
Og nu hænger de alle 3 sammen som ærtehalm, og jeg ved, at en af grundene er, at de aldrig har slidt hianden op som børn, hvad jeg alt for ofte har oplevet med søskende, der er vokset op tæt på hinanden, sådan at de ikke kan udstå hianden som voksne.
Jeg har IKKE fået mine børn for deres skyld, men for min skyld, men det er vel også den primære årsag til at man får børn 
Min den ældste har pseudotvillinger (13 måneder imellem) og de er som hund og kat, hvilket bare er så synd, kemien imellem dem er alt for forskellig.
Det tager meget hårdt på min datter, som jo så gerne vil have at hendes elskede unger kunne være sammen uden at flå hovedet af hinanden.
Så det er altså ikke altid idel lykke at få dem tæt på hinanden.

Kærligst
Sussie
Anmeld