Det var vist om sommeren. Kan huske at vi satte mørklægningsgardiner op. Så hun har jo været 6-7 mdr.
 Hos os virkede det hurtigt. Der var ikke gået en uge så virkede det!  Det ER hårdt (også hårdere end den med barnevognen, da man så føler at man "gør" noget fordi man triller, men der er Felixen nok snart lige gammel nok måske. I har prøvet den, ikke?).
 Nå. Men jeg kan huske at vi med Kirstine MAX var derinde 3 gange, dvs. hun er faldet i søvn inden der var gået 28 min. (jo kun en "runde" mindre end Felix"). Det er lang tid, men det var hurtigt for nedadgående og efter max en uge så sov hun straks/sov inden de 7 min var gået.
 Jeg gider ikke rigtigt komme Richard i barnevognen, hvis han en sjælden gang hyler om aftenen nu. Så får han også 7 min. at falde til ro på. Vi kigger på tiden på fjernsynet, da 7 min hurtigt ellers føles som 37.
 Den SP der anbefalede mig det dengang stoler jeg 100% på. Hun var simpelthen så god! Så når hun siger det er den bedste metode, så synes jeg også det er okay. Hun var ellers meget "anti-græde-alene" agtig.

Anmeld