For Noahs vedkommende er han meget urolig og svær at putte (med at han sætter sig/ stiller sig op og græder mange gange i starten af aften ind til han rigtig falder i søvn). Jeg har fundet ud af at det især er når der forgår en masse. Enten ved at han har oplevet en masse i løbet af dagen og derfor har svært ved at falde ned. Eller når han er igang med nogle udviklingsting, som nu her med at han lige er begyndt at stå selv og nok snart begynder at gå selv. Det starter som regel et par uger inden han "gør" sin nye "ting".
 Men jeg kan mærke jeg er blevet meget blødere her efter at han har været syg. Før tog jeg ham praktisk talt ALDRIG op når først han var puttet, fordi jeg netop er mega bange for at ende som en af de forældre der sidder inde ved barnet i 2 timer hver aften 
. Men efter han har været så super snottet og ondt-avs i halsen er vores regler herhjemme godt nok røget sig en tur 
 Så hvis hans gråd bliver den der meget "insisterende"/ kraftige eller hvad man nu skal kalde den, ja så kommer han op i mine (eller fars) og bliver lige vugget fra alt til 1 min til 5 min. Lige så han kan falde ned. Så kan han godt starte ud med kort lige at græde lidt liiige når han bliver lagt igen, men en sut og dynen der bliver puttet godt om ham, får ham som regel til at ligge sig til ro.
 Vi har også perioder at han begynder at græde igen så snart vi nærmer os døren for at gå ud og så må vi gå hen til ham igen, gi sut tysse mv én gang til og det kan godt være måske op til 10 gange før han stopper. Men jeg kan ikke have at han græder sådan, for hans gråd for mig føleles som om at det er fordi han "mangler os" altså det her bevidstheds noget. For i løbet af dagen rør hans pylder mig ikke, men om aftenen/ natten synes jeg den lyder anderledes....
 Men fordi Noah skal puttes i løbet af natten som rege,l sover han stadig inde ved os. Orker ikke at skulle vade frem og tilbage der midt om natten (og så må jeg jo nok også indrømme at JEG/VI har det bedst med at han er ved os 
 så kan vi jo liiige tjekke at alt er ok og at han trækker vejret hvis man liiige skulle vågne af sig selv der om natten.... 
)
 Nå men det gav dig jo ikke meget søde Anne........ Vil bare sige; følge dit hjerte og din mavefornemmelse, det er som regel det rigtige 

Anmeld