Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har slået mig sammen med en del fra familien og han skal have:DC skoPar Levis jeansPelle pelle t-shirtPelle pelle hætte trøjePelle pelle blusePelle pelle bælte(ja jan kan godt lide Pelle pelle mærket - ha ha )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Freja og jeg skal til fotograf så regner med at få taget et billeder af os (vi er jo pigerne i hans liv ) som han får. Han er snart 25 og manden der har alt
Hej søde.
Det er da en rigtig fin gave I giver "farmand."
Her giver jeg ham et gavekort til middag og par massage, så en dag i januar skal vi på "date" igen.
Det glæder jeg mig helt vildt til.
AalborgPigen skriver: Sikken fjollet, men sødt
Sikken fjollet, men sødt
MelikkazMoar skriver: min mand har længe ydret ønske om en colche gusto kaffemasine.. (jeg kan ikke helt se det smarte i den, -da jeg ikke drikker kaffe) men nu har jeg købt en til ham og så fik jeg jo også lige set at det ikke kun er kaffe den kan lave så den håber jeg han bliver glad for og hvis ikke han gør, gør jeg nok
min mand har længe ydret ønske om en colche gusto kaffemasine.. (jeg kan ikke helt se det smarte i den, -da jeg ikke drikker kaffe) men nu har jeg købt en til ham og så fik jeg jo også lige set at det ikke kun er kaffe den kan lave
så den håber jeg han bliver glad for og hvis ikke han gør, gør jeg nok
Cafe latten er fantastisk og chokoladen, chai theen osv er også bare super gode elsker vores d.g maskine
Gaia skriver: Cafe latten er fantastisk og chokoladen, chai theen osv er også bare super gode elsker vores d.g maskine
tak
dem vil jeg prøve
jeg tror helt bestemt at han bliver glad for den <3
BigBabyWish skriver: Hej søde. Det er da en rigtig fin gave I giver "farmand." Her giver jeg ham et gavekort til middag og par massage, så en dag i januar skal vi på "date" igen. Det glæder jeg mig helt vildt til.
øjs. det lyder som en god ide! vi har heldigvis 2 års dag til februar, så tror dagen skal benyttes til noget kæreste hygge, uden baby :-) hihi.
Jamen her har han brokket sig over den stige vi har til vores loft da vores loftlem er mega lille...(man kan kun lige komme op igennem den) så har været ude og købe ham en ny smart stige så det skal blive lettere at komme der op... og så har jeg købt en hættetrøje han har ønsket sig...fik kun den hættetrøje at vide da jeg skulle bruge ønsker så er spændt på hvad han siger til den stige...
Af pigerne får han en vægkalender...
anetteb skriver: øjs. det lyder som en god ide! vi har heldigvis 2 års dag til februar, så tror dagen skal benyttes til noget kæreste hygge, uden baby :-) hihi.
Jeg tager hende gerne
Peter skal have barbermaskine (meget nødvendigt som du ved), har han vist i 3 måneder, men køber først til januarudslaget. Men han har ingen planer om gave til mig, møgknægt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128