hvad skal jeres kæreste/mand have i julegave? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Muffin_girl

maria87 skriver:

bogen om lego kunne jeg os tænke mig atn købe til nogen, men ingen ønsker sig den 

Hvorfor kunne du godt tænke dig det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

maria87

AalborgPigen skriver:

Hvorfor kunne du godt tænke dig det ?

Hehe Fordi jeg er lidt Mærkelig  jeg elsker bøger, og hvis en bog er lækker har jeg lyst til at købe dem, kan godt finde på at købe en bog pga udseendet  hehe er vildt mærkelig. 

Anmeld

11. december 2011

lycly

Jeg giver min kæreste håndvægte i julegave Var ude for at købe dem forleden, da det ligesom går op for mig at de vejer jo pænt meget, så kunne ikke have dem på barnevognen Så skal have en bil med ud og købe dem, og så skal jeg nok også ud og stille dem ved svigermor hvor vi skal holde jul. Så han ikke lurer det når vi skal fragte gaverne derud d. 24. meget besværligt , men han har ønsket sig dem længe, men det tror jeg han har glemt. Så det bliver en overraskelse

Anmeld

11. december 2011

Rosa

Min "særlige ven" får en Metallicabillet. Drengene skulle afsted, men han havde ikke råd, så sugarmommy trådte lige til 

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Min "særlige ven" får en Metallicabillet. Drengene skulle afsted, men han havde ikke råd, så sugarmommy trådte lige til 

Hahahaha

Anmeld

11. december 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Hahahaha

SCH!

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

min får alle star wars dvd erne på bluray.. han tror han får sokker og underhylere  

Anmeld

11. december 2011

MelikkazMoar

min mand har længe ydret ønske om en colche gusto kaffemasine.. (jeg kan ikke helt se det smarte i den, -da jeg ikke drikker kaffe) men nu har jeg købt en til ham og så fik jeg jo også lige set at det ikke kun er kaffe den kan lave

så den håber jeg han bliver glad for og hvis ikke han gør, gør jeg nok

Anmeld

11. december 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
anetteb skriver:

- Hvad har i købt/ køber i til jeres kæreste/mand i julegave? :-)

Sophia har "købt" ( via mors dankort ) den nye Rune Klan dvd og en speciel mini lommelygte med dioder i siden, som åbenbart skulle være mega smart når man er mekaniker og roder i et motorrum
Og fra mig får han et lille tilskud på 500 kr til en tattovør, da han længe har snakket om en tattovering, men ikke har penge tilovers til det. så kan han jo lige få lidt hjælp der :-) ( nok også lidt i håb om at han vil få lavet noget med sophia, sammen med mig ) hehe.

andre der tør afsløre det online?

i år har vi valgt at købe billetter til linie 3 show i randers nov næste år.

så det er vores julegaver til hinanden

Anmeld

11. december 2011

Muffin_girl

maria87 skriver:

Hehe Fordi jeg er lidt Mærkelig  jeg elsker bøger, og hvis en bog er lækker har jeg lyst til at købe dem, kan godt finde på at købe en bog pga udseendet  hehe er vildt mærkelig. 

Sikken fjollet, men sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.