Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
- Hvad har i købt/ køber i til jeres kæreste/mand i julegave? :-)
Sophia har "købt" ( via mors dankort ) den nye Rune Klan dvd og en speciel mini lommelygte med dioder i siden, som åbenbart skulle være mega smart når man er mekaniker og roder i et motorrum Og fra mig får han et lille tilskud på 500 kr til en tattovør, da han længe har snakket om en tattovering, men ikke har penge tilovers til det. så kan han jo lige få lidt hjælp der :-) ( nok også lidt i håb om at han vil få lavet noget med sophia, sammen med mig ) hehe. andre der tør afsløre det online?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han får et hardball våben .. Meget imod min vilje men han ønsker sig ikke andet mega irriterende når jeg hele tiden har sagt jeg ikke vil smide penge i det
Min kæreste får et ur (modtog det igår - det er super lækkert!!) og så får han et par uldsokker
Malou&Anders skriver: Han får et hardball våben .. Meget imod min vilje men han ønsker sig ikke andet mega irriterende når jeg hele tiden har sagt jeg ikke vil smide penge i det
ej hvor træls
men se det sådan, at han bliver glad
EinahpetS skriver: Min kæreste får et ur (modtog det igår - det er super lækkert!!) og så får han et par uldsokker
fedt
Min mand får en SSD harddisk, fire ophæng til vores sourround sound, nogle calvin klein bokseshorts, og nogle bukser
han siger han ikk ønsker sig andet end mig, men det kan jeg jo ikk rigtig pakke ind
og så har han snakket om en habit, at det kunne han godt tænke sig engang, så regner egentlig med og købe det til ham..
anetteb skriver: - Hvad har i købt/ køber i til jeres kæreste/mand i julegave? :-) Sophia har "købt" ( via mors dankort ) den nye Rune Klan dvd og en speciel mini lommelygte med dioder i siden, som åbenbart skulle være mega smart når man er mekaniker og roder i et motorrum Og fra mig får han et lille tilskud på 500 kr til en tattovør, da han længe har snakket om en tattovering, men ikke har penge tilovers til det. så kan han jo lige få lidt hjælp der :-) ( nok også lidt i håb om at han vil få lavet noget med sophia, sammen med mig ) hehe. andre der tør afsløre det online?
Min mand får den store bogsamling af morten ingmann, som hedder - Og det var danmark - hele lortet 1-5 han elsker hans Humor, og så får han en gave æske med jack daniels wiskey, med to glas en lille flaske whiskey + whiskey karameller...
jeg har allerede fået min julegave af ham, har fået en Adax pung, en mega lækker en af slagsen
Han får bogen om Lego.. Den har han ønsket sig længe.. Og så får han sådan en klokke som de rige havde i gamle dage, når de ringede efter tjeneste folkene.. Fordi han altid kalder mig for sin tjener-.
AalborgPigen skriver: Han får bogen om Lego.. Den har han ønsket sig længe.. Og så får han sådan en klokke som de rige havde i gamle dage, når de ringede efter tjeneste folkene.. Fordi han altid kalder mig for sin tjener-.
bogen om lego kunne jeg os tænke mig atn købe til nogen, men ingen ønsker sig den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128