hvad skal jeres kæreste/mand have i julegave? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Anette&Sophia

Flodkilling skriver:

håber ikke jeres kærester/mænd kan se denne side hehe

ved med min kæreste, at han aldrig kunne finde på at gå herind, han synes vi er nogle skøre tøser haha.
han gider knap nok facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

lilledittemor

anetteb skriver:

- Hvad har i købt/ køber i til jeres kæreste/mand i julegave? :-)

Sophia har "købt" ( via mors dankort ) den nye Rune Klan dvd og en speciel mini lommelygte med dioder i siden, som åbenbart skulle være mega smart når man er mekaniker og roder i et motorrum
Og fra mig får han et lille tilskud på 500 kr til en tattovør, da han længe har snakket om en tattovering, men ikke har penge tilovers til det. så kan han jo lige få lidt hjælp der :-) ( nok også lidt i håb om at han vil få lavet noget med sophia, sammen med mig ) hehe.

andre der tør afsløre det online?

Min forlovede får en datter

Ej, jeg har købt oplevelser til ham Så vi kan få nogle hyggelige aftener sammen uden datter.

2 stk. billetter til Linda P. show og 2 stk. billetter til Mick Øgendahl show

Ville også have købt Rune Klan dvden - men vi lånte den i stedet for, og den lever desværre ikke op til forventningerne herhjemme

Ellers er manden vild med Real Madrid (fodbold), så har købt en bodystocking til datteren, som ligner deres spillertrøjer..

Det er det han får indtil videre.. men der kommer sikkert mere - selvom at vi giver små gaver i år

GLÆDELIG JUL

Anmeld

16. december 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Nikita Victoria skriver:

?Hvor har du købt dem ??? jeg har ikke kunne finde dem nogen steder... dem ønsker min mand sig, og jeg havde tænkt mig at give ham dem i fødselsdagsgave her den 28 så han kan tage sin kammerat med ind.

har købt billetterne over linie 3 hjemmeside.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.