Første år min mand og jeg holde juleaften sammen var også hos mine forældre (de andre år kom han ned til os når de hvade spist og åbnet gaver omkring kl 20 der er vi dårligt færdige med at spise) men første år hos hans forældre var virkelig underligt for min de spiser ikke AND men GÅS jeg savnede min and så meget at jeg måtte ringe til min mor og sige hun skulle tage et stykke fra til mig
De dansede ikke om juletræ vi danser altid om juletræ om gerne i lang tid, de delte også alle gaverne ud og så åbnede de dem på engang jeg er van til min søster og jeg skiftevis deler en gave ud og så åbner man den mens vi andre spændt venter på at se hvad det er. nok derfor vi altid først var færdige omkring kl 00-01 men det var bare indpræget hygge og så kom kaffen til allersidst.
Da jeg så igen skulle holde jule hos mine svigerforældre måtte jeg altså have den til at danse om juletræ og det ville de heldigvis også (svigermor mente heldigvis også det var tid til traditioner når nu Nicklas var kommer til verden) sidste år holde vi selv jul så der fik vo både and og kalkun da vi var begge familier samlet med farmor, farfar søskende fra begge sider + deres kærester. vi dansede dog om juletræ noget tidliger for Nicklas kunne være med han var 1½ år men han nåede desværre at gå kold så vi gemte hans gaver til dagen efter hvor vi igen alle var samlet til julefrokost med min families side (mine svigerforældre bor under os) hos os. I år holder vi igen jul og gør det på samme måde som sidste år og så håber vi på Nicklas kan holde sig vågen Naia er jo så lille at hun ikke fatter en meter af det endnu hun er kanp 3 måneder juleaften.
Anmeld