En del af flokken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

Saram

Maja88 skriver:

je ville sige NO GO mester... du ammer ikke???

Det siger alle også undtagen hans egen famillie.. Suk. Kan virkelig slet ikke overskue det.

Nej ammer ikke mere, har jeg ikke gjort siden hun var 2 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Maja88

Saram skriver:

Det siger alle også undtagen hans egen famillie.. Suk. Kan virkelig slet ikke overskue det.

Nej ammer ikke mere, har jeg ikke gjort siden hun var 2 mdr..

nej selvfølgelig siger de ikke det.. de vil jo også gerne se hende...

århg øv med ammen kan man sige lige her... for så havde der jo slet ikke været noget at diskutere hvis du ammede hende.. men ved simpelthen ikke hvad i skal gøre.. statsforvaltningen måske

Anmeld

10. december 2011

Palaja

Saram skriver:

Okay, det vidste jeg faktisk ikke.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Han Tager derover med hende d. 23, og vil have jeg skal hende hende den 26. Synes bare det er så lang tid..

Øv øv øv, hvor må det bare være en træls situation at være i  Hvis du spørger mig så skal din datter altså overhovedet ikke nogen steder i julen uden dig. Hun er KUN 6 mdr, og har brug for sin mor rigtigt meget. Det må han da kunne forstå? Hvis jeg var dig ville jeg sige til ham at hun bliver hos dig i julen, Basta. Så må han have hende med næste år, der ville det slet ikke være noget problem. 

Uh får helt ondt i hjertet over at tænke på hvis jeg skulle undvære mit 6 mdr gamle barn en hel uge 

Håber I finder en løsning 

Anmeld

10. december 2011

Saram

Maja88 skriver:

nej selvfølgelig siger de ikke det.. de vil jo også gerne se hende...

århg øv med ammen kan man sige lige her... for så havde der jo slet ikke været noget at diskutere hvis du ammede hende.. men ved simpelthen ikke hvad i skal gøre.. statsforvaltningen måske

Ville så inderligt ønske at jeg ammede hende fuldt ud lige nu. Tanken om at undvære hende gør ondt, men tanken om at hun skal være helt på sjælland og jeg i jylland gør UFATTELIGT ondt..

tror bare problemet er at jeg jo i starten gav udtryk for at det var helt okay at han havde hende derover i julen.. Men nu er jeg bare blevet klogere og kan ogs mærke på mig selv at det gør så ondt at tænke på..

Anmeld

10. december 2011

Maja88

Saram skriver:

Ville så inderligt ønske at jeg ammede hende fuldt ud lige nu. Tanken om at undvære hende gør ondt, men tanken om at hun skal være helt på sjælland og jeg i jylland gør UFATTELIGT ondt..

tror bare problemet er at jeg jo i starten gav udtryk for at det var helt okay at han havde hende derover i julen.. Men nu er jeg bare blevet klogere og kan ogs mærke på mig selv at det gør så ondt at tænke på..

jamen søde ven... kan sagtens forstå dig...

det er jo ingenting at diskutere.. jeg ville nok ligge kortene på bordet og forstår han det ikke ville jeg kontakte Statsforvaltningen

Anmeld

10. december 2011

morethanperfect

Saram skriver:

Du er så sød Tine mus.

Jamen er dig og Daniel ikke også stadig sammen?

Vi arbejder på sagen  

Anmeld

10. december 2011

Mille83

Saram skriver:

Hm.. Ved han ikk vil betale for den ene vej da han hans konto er i kæmpe minus.

Sagde til ham for 5 min siden at jeg havde fundet en et værelse til 1400. Så sagde han at det skal han ikk have. Han vil virkelig ikke flytte..

Så må du forklare ham at så flytter du......

Hvis han ikke vil betale den ene vej kan han ikke tage hende med...

Jeg vil nok blive lidt strid hvis det var mig for han lyder ikke samarbejdsvilig...

Anmeld

14. december 2011

Lisbeth85

Saram skriver:

God morgen de damer.

Ja så er det sket, for alvor. Der har længe været en masse knas i vores forhold, vi har været gået fra hinanden én gang før, hvor han bad mig komme tilbage da han var sikker på vi ville kunne få det bedre sammen.

Det fik vi bare aldrig, så nu tror jeg bare vi begge to havde fået nok - jeg havde ihvertfald !

Det er noget vi begge to er enige om og vi er rigtig glade for det.

Der er kun ét problem. Eller faktisk to. Den klassiske juleaften. Det havde hele tiden været meningen at vi sammen skulle til sjælland og fejre jul med hans familie. Men efter som at vi ikke er sammen, ville han gerne bare have hende med derover alene. Det synes jeg egentlig var okay. Men snakkede med min mom som mente at det kunne der bestemt ikke være tale om, da min datter ville ricikere at se få et alt for stort chok, da hun ikke før har været alene sammen med sin far uden mig - maks nogle timer af gangen, ellers har jeg altid været der.

Min mor mener simpelthen at hun ville kunne se det som svigt. Det skal lige siges at min datter er 6 mdr og han ville komme til at have hende derovre i en uge ca.

Da jeg sagde det til ham blev han pisse sur, fordi han havde glædet sig, hvilket jeg godt kan forstå. Ved bare ikke hvad jeg skal gøre..

Nåh ja, og sidste problem.. Han nægter at flytte.. Grundet at han går i gym og er på su og derfor ikke har råd. Og selv hvis han havde råd, ville det ikk kunne betale sg da han flytter til kbh til sommer. Øv, hvor er jeg træt af at bo her her med ham og sove i samme seng med ham..

Well, dejligt at få luft for det. Sorry, det blev vist lidt langt.

Juleknus herfra.

Jeg har været i statsforvaltningen med min eks omkring diverse samværs-ting.

Vi fik at vide, at børn under 1 år ikke kan undvære deres primære omsorgsperson (ofte moren) ret længe af gangen. Maks nogle timer.

Når børn er over et år, så kan de klare en overnatning ude, uden at blive alt for nervøse og undrende overfor nye personer / steder. Når de er to år, så kan de godt klare to overnatninger etc,

Vi fik også at vide, at først når vores barn var omkring 4 år, så kunne det klare en uge væk fra sin(e) primær omsorgsperson. DOG skal det nævnes, at min eks og jeg aldrig har boet sammen, så vores søn kendte ikke sin far ret godt. Jeg går ud fra, at jeres datter ser jer begge to som omsorgpersoner, og føler tryghed ved jer begge, så derfor tænker jeg sagtens, at hun kan klare en overnatning allerede nu. MEN heller ikke meget mere.

I kan læse en masse facts sammen på nettet om hvad det lille barn kan holde til, og derved lave en aftale. Han er lidt for egoistisk lyder det til. I skal huske jeres barn kommer i FØRSTE række altid

Anmeld

14. december 2011

sarahb

Er ked af at det ikke gik, men det lyder til det er det bedste.

Men jeg ville give din mor ret, jeg synes det er alt for tidligt hun er så langt til væk fra dig. Så jeg ville måske give ham lov til at have hende fra den 24-25 og så kunne du hente hende. Eller give en for holdet og så tilbringe lidt tid over ved ham familie så de også får lov til at nyde jeres datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.