En del af flokken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

morethanperfect

Saram skriver:

God morgen de damer.

Ja så er det sket, for alvor. Der har længe været en masse knas i vores forhold, vi har været gået fra hinanden én gang før, hvor han bad mig komme tilbage da han var sikker på vi ville kunne få det bedre sammen.

Det fik vi bare aldrig, så nu tror jeg bare vi begge to havde fået nok - jeg havde ihvertfald !

Det er noget vi begge to er enige om og vi er rigtig glade for det.

Der er kun ét problem. Eller faktisk to. Den klassiske juleaften. Det havde hele tiden været meningen at vi sammen skulle til sjælland og fejre jul med hans familie. Men efter som at vi ikke er sammen, ville han gerne bare have hende med derover alene. Det synes jeg egentlig var okay. Men snakkede med min mom som mente at det kunne der bestemt ikke være tale om, da min datter ville ricikere at se få et alt for stort chok, da hun ikke før har været alene sammen med sin far uden mig - maks nogle timer af gangen, ellers har jeg altid været der.

Min mor mener simpelthen at hun ville kunne se det som svigt. Det skal lige siges at min datter er 6 mdr og han ville komme til at have hende derovre i en uge ca.

Da jeg sagde det til ham blev han pisse sur, fordi han havde glædet sig, hvilket jeg godt kan forstå. Ved bare ikke hvad jeg skal gøre..

Nåh ja, og sidste problem.. Han nægter at flytte.. Grundet at han går i gym og er på su og derfor ikke har råd. Og selv hvis han havde råd, ville det ikk kunne betale sg da han flytter til kbh til sommer. Øv, hvor er jeg træt af at bo her her med ham og sove i samme seng med ham..

Well, dejligt at få luft for det. Sorry, det blev vist lidt langt.

Juleknus herfra.

Jeg føler med dig skatter 

Mig og Daniel holder julen sammen stadigvæk ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Mille83

Saram skriver:

Det havde jeg også selv overvejet, det med at tage over og hente hende, dagen efter - havde bare planlagt en julefrokost den 25 hos min afdøde fars side af familien. Ser dem næsten aldrig, så havde glædet mig rigtig meget.. Og på en eller anden måde, synes jeg også det er mange penge for mig, bare at tage en kort tur fra jylland til sjælland og tilbage igen samme dag..

Men ved det ikke, kan jo være jeg bliver nød til det..

Jamen altså uanset hvad så bliver vi jo nød til at en af os flytter, for jeg kan simpelthend ikke holde det ud som det er nu.. Selvom han mener det ikke er noget problem.

Men hvis jeg flytter, så tvinger jeg ham jo også til at flytte. For han ikke ikke have råd til at bo her alene.. God idé med det kollegie værelse, det vil jeg da lige undersøge for ham.

Jeg ved godt det er en dyr tur, men evt se om du kan få en orange billet, også vil jeg sige at når han tager hende med derover er det kun fair at han betaler den ene vej. 

Der findes en hjemmeside www.kollegie8000.dk ved ikke om den virker mere, og ved heller ikke hvor i landet i bor, men prøv evt der 

Anmeld

10. december 2011

Maja88

altså hvis han vil søge om samvær, ved jeg han  ikke vil kunne få hende så lang tid når hun er under 1 år...

jeg ville sige til ham at enten så kom han med hende den 25 og ellers fik han hende ikke med til jul

Anmeld

10. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Saram skriver:

God morgen de damer.

Ja så er det sket, for alvor. Der har længe været en masse knas i vores forhold, vi har været gået fra hinanden én gang før, hvor han bad mig komme tilbage da han var sikker på vi ville kunne få det bedre sammen.

Det fik vi bare aldrig, så nu tror jeg bare vi begge to havde fået nok - jeg havde ihvertfald !

Det er noget vi begge to er enige om og vi er rigtig glade for det.

Der er kun ét problem. Eller faktisk to. Den klassiske juleaften. Det havde hele tiden været meningen at vi sammen skulle til sjælland og fejre jul med hans familie. Men efter som at vi ikke er sammen, ville han gerne bare have hende med derover alene. Det synes jeg egentlig var okay. Men snakkede med min mom som mente at det kunne der bestemt ikke være tale om, da min datter ville ricikere at se få et alt for stort chok, da hun ikke før har været alene sammen med sin far uden mig - maks nogle timer af gangen, ellers har jeg altid været der.

Min mor mener simpelthen at hun ville kunne se det som svigt. Det skal lige siges at min datter er 6 mdr og han ville komme til at have hende derovre i en uge ca.

Da jeg sagde det til ham blev han pisse sur, fordi han havde glædet sig, hvilket jeg godt kan forstå. Ved bare ikke hvad jeg skal gøre..

Nåh ja, og sidste problem.. Han nægter at flytte.. Grundet at han går i gym og er på su og derfor ikke har råd. Og selv hvis han havde råd, ville det ikk kunne betale sg da han flytter til kbh til sommer. Øv, hvor er jeg træt af at bo her her med ham og sove i samme seng med ham..

Well, dejligt at få luft for det. Sorry, det blev vist lidt langt.

Juleknus herfra.

Jeg vil give din mor ret, 1 hel uge uden sin mor, det er for lang tid.  Hun er jo ikke så stor så jeg vil mene 1 døgn uden sin mor må være max.

Men hvorfor tager du ikke bare med ned og fejre jul sammen med x-svigerfamilie, når i alligevel bor sammen og deler seng sammen, Så kan i da også fejre jul sammen.

Derved kan du også opleve din datters første jul. 

Anmeld

10. december 2011

Saram

Mumto3 skriver:

Jeg ville snakke med svigermor, mon hun ikke godt kan se at det er alt for langt tid for en 6 mdr gammel baby at være væk fra sin mor. Svigermor vil selvfølge gerne se sit barnebarn juleaften, men mon ikke hun er fornuftig at snakke med?

Han siger at han har snakket med hans famillie om det og de mener at jeg overreagere..

Anmeld

10. december 2011

Saram

morethanperfect skriver:

Jeg føler med dig skatter 

Mig og Daniel holder julen sammen stadigvæk ? 

Du er så sød Tine mus.

Jamen er dig og Daniel ikke også stadig sammen?

Anmeld

10. december 2011

Saram

Mille83 skriver:

Jeg ved godt det er en dyr tur, men evt se om du kan få en orange billet, også vil jeg sige at når han tager hende med derover er det kun fair at han betaler den ene vej. 

Der findes en hjemmeside www.kollegie8000.dk ved ikke om den virker mere, og ved heller ikke hvor i landet i bor, men prøv evt der 

Hm.. Ved han ikk vil betale for den ene vej da han hans konto er i kæmpe minus.

Sagde til ham for 5 min siden at jeg havde fundet en et værelse til 1400. Så sagde han at det skal han ikk have. Han vil virkelig ikke flytte..

Anmeld

10. december 2011

Saram

Maja88 skriver:

altså hvis han vil søge om samvær, ved jeg han  ikke vil kunne få hende så lang tid når hun er under 1 år...

jeg ville sige til ham at enten så kom han med hende den 25 og ellers fik han hende ikke med til jul

Okay, det vidste jeg faktisk ikke.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Han Tager derover med hende d. 23, og vil have jeg skal hende hende den 26. Synes bare det er så lang tid..

Anmeld

10. december 2011

Saram

merethe skriver:

Jeg vil give din mor ret, 1 hel uge uden sin mor, det er for lang tid.  Hun er jo ikke så stor så jeg vil mene 1 døgn uden sin mor må være max.

Men hvorfor tager du ikke bare med ned og fejre jul sammen med x-svigerfamilie, når i alligevel bor sammen og deler seng sammen, Så kan i da også fejre jul sammen.

Derved kan du også opleve din datters første jul. 

Har aldrig haft det særlig godt med den familie, og da slet ikk nu hvor vi er sammen.

Du skal lige huske at det hænger mig langt ud af halsen og bo med ham og sove i samme seng, så det er ikke noget der bare lige er nemt for mig at sige jamen hvis jeg kan det så kan jeg da ogs bare holde jul med hans famillie..

Anmeld

10. december 2011

Maja88

Saram skriver:

Okay, det vidste jeg faktisk ikke.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Han Tager derover med hende d. 23, og vil have jeg skal hende hende den 26. Synes bare det er så lang tid..

je ville sige NO GO mester... du ammer ikke???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.