Victors 1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det tror jeg
Det mest åndssvage er , at Caroline HAR kunnet Altså hun kunne godt selv drikke af flasken med mme .. Men det er som om hun har glemt , at man skal tippe den , før der kommer noget ud Hehe

haha præcis sådan var det med Victor Så han har lige lært det igen! hehe
har lgie været til lægen med Victor - IGEN Nu skal han til ørelægen mellem jul og nytår.. Måske med henblik på at han skal have lagt dræn Piiv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha præcis sådan var det med Victor Så han har lige lært det igen! hehe
har lgie været til lægen med Victor - IGEN Nu skal han til ørelægen mellem jul og nytår.. Måske med henblik på at han skal have lagt dræn Piiv..

Hvor er det sjovt at de er så ens
Vi har også lige været ved lægen .. Dog "kun" til 1. års undersøgelse :b 10,5 kg og 78 cm Og os som troede at hun vejede 12 kg Haha
Men det er da godt , hvis han får lagt dræn .. Det havde jeg da jeg var lille , det hjalp sgu ! :b Har han mange problemer med ørerne ?

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvor er det sjovt at de er så ens
Vi har også lige været ved lægen .. Dog "kun" til 1. års undersøgelse :b 10,5 kg og 78 cm Og os som troede at hun vejede 12 kg Haha
Men det er da godt , hvis han får lagt dræn .. Det havde jeg da jeg var lille , det hjalp sgu ! :b Har han mange problemer med ørerne ?

ja han har en del ondt i dem kan man mærke.. desværre.. men håber bare vi det løst snart  

ja de er faktisk ret ens

vi skal til 1 års d 20. hvordan tog hun stikket? er sgu nervøs for det denne gang.. årrhhh.. 10 kg ingen vægt hehe.. victor min tykke trold vejer 12,5

Anmeld

13. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

ja han har en del ondt i dem kan man mærke.. desværre.. men håber bare vi det løst snart  

ja de er faktisk ret ens

vi skal til 1 års d 20. hvordan tog hun stikket? er sgu nervøs for det denne gang.. årrhhh.. 10 kg ingen vægt hehe.. victor min tykke trold vejer 12,5

Hun tog det rigtig flot .. Pev lidt ved nr. 2 .. Men det varede kun 10 sekunder eller sådan noget
Jamen Caroline vejede 10 kg for flere måneder siden .. Så vi kan ikke rigtig forstå det Men hun mangler sgu ikke sul på kroppen Hehe
Årh , det er også synd hvis han skal have ondt :/

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hun tog det rigtig flot .. Pev lidt ved nr. 2 .. Men det varede kun 10 sekunder eller sådan noget
Jamen Caroline vejede 10 kg for flere måneder siden .. Så vi kan ikke rigtig forstå det Men hun mangler sgu ikke sul på kroppen Hehe
Årh , det er også synd hvis han skal have ondt :/

haha victor mangler helleri kke noget Han er tyyyk.. han har også vejet 12 kg de sidste par mdr.. Det er sjovt at de sådan kan gå i stå med vægten
Ja - det er synd for ham men jeg har heldigvis noget babypanodil jeg har fået go fra lægen til at bruge så snart man kan mærke han har ondt..  

Anmeld

13. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha victor mangler helleri kke noget Han er tyyyk.. han har også vejet 12 kg de sidste par mdr.. Det er sjovt at de sådan kan gå i stå med vægten
Ja - det er synd for ham men jeg har heldigvis noget babypanodil jeg har fået go fra lægen til at bruge så snart man kan mærke han har ondt..  

Lægen sagde at Caroline hverken var tyk eller tynd .. Men jeg synes nu hun er tyk Hehe
Tror det er fordi de er begyndt at være så aktive .. Så står vægten stille .. Det er i hvert fald vores teori
Nå , det er da altid noget !

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Lægen sagde at Caroline hverken var tyk eller tynd .. Men jeg synes nu hun er tyk Hehe
Tror det er fordi de er begyndt at være så aktive .. Så står vægten stille .. Det er i hvert fald vores teori
Nå , det er da altid noget !

Det er også klart min teori!!  
Victor har forresten "gået" for første gang med gåvognen i dag mor er stolt  

Anmeld

13. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Det er også klart min teori!!  
Victor har forresten "gået" for første gang med gåvognen i dag mor er stolt  

Hvor er han sej Han løber sikkert rundt snart

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvor er han sej Han løber sikkert rundt snart

Eller ikke! Han går stadig på tæer

Anmeld

13. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Eller ikke! Han går stadig på tæer

Haha
Caroline var jo lige begyndt at gå nogle meter uden støtte .. Men nu er hun holdt op igen :b Hehe .. Så her er der vidst også lange udsigter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.