Victors 1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Toshiba

MissChrista skriver:

hihihi hvor SNYD at du stadig har en baby ;D hehe
Så er det jo Livas første jul i år :O Wuhuuu.. 

jeps første jul - weeeeeeeeeeee glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mor Christa

Toshiba skriver:

jeps første jul - weeeeeeeeeeee glæder mig

Det kan jeg godt forstå Det er stoooort..

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Puha .. Det er heller ikke med min gode vilje .. Men kæresten insisterede Hvis det stod til mig , havde vi kun inviteret dem som er "noget" til Caroline :b

Skal nok oprette en tråd med billeder Men venter lige til hun HAR haft fødselsdag , så vi er helt færdige med at fejre hende Hehe

haha kan godt forstå du venter med at lave en tråd indti lefter hendes fødselsdag
Har hun fået nogle gode gaver så? og gik det godt nok i weekenden?

Hvad skal I lave på hendes rigtige fødselsdag?

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

haha kan godt forstå du venter med at lave en tråd indti lefter hendes fødselsdag
Har hun fået nogle gode gaver så? og gik det godt nok i weekenden?

Hvad skal I lave på hendes rigtige fødselsdag?

Hun fik et legekøkken + gryder , mad osv , tøj , penge , gavekort til name it og sådan nogle pap stableklodser , hvor man kan komme dyr i .. Lidt svært at forklare Hehe
Af os får hun en wheely bug + nogle småting
Og jeg synes det gik rigtig godt .. Hun klarede det SÅ flot , selvom hun næsten ikke sov var hun ikke sur og tvær .. Alle roste hende .. Så det var dejligt Hehe

Mine forældre og bror kommer og spiser aftensmad .. Ellers har vi ingen planer Har overvejet at tage hende med på Bones , bare for at se , om en 1-årig også spiser gratis Hehe

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hun fik et legekøkken + gryder , mad osv , tøj , penge , gavekort til name it og sådan nogle pap stableklodser , hvor man kan komme dyr i .. Lidt svært at forklare Hehe
Af os får hun en wheely bug + nogle småting
Og jeg synes det gik rigtig godt .. Hun klarede det SÅ flot , selvom hun næsten ikke sov var hun ikke sur og tvær .. Alle roste hende .. Så det var dejligt Hehe

Mine forældre og bror kommer og spiser aftensmad .. Ellers har vi ingen planer Har overvejet at tage hende med på Bones , bare for at se , om en 1-årig også spiser gratis Hehe

hahaha mon ikkeh un kan det? Det gælder vel alle der har fødselsdag .. men MUMS - bones er niiice!
ej det lyder rigtig skønt !! Kom lige til at kigge i victors klædeskab i går.. Puhh skal snart have ryddet op i det.. Der er meget han pludselig ikke kan passe længere. Han har en milliooon bodyer han stadig kan passe.. Men bukser og trøjer har han ikke specielt meget af i 86 :O .. Så håber sgu han får en del i julegave!!

Det lyder til at det har været en stress-weekend! Puha godt det ikke var mig hihi .. men super at Caroline klarede det så flot  

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahaha mon ikkeh un kan det? Det gælder vel alle der har fødselsdag .. men MUMS - bones er niiice!
ej det lyder rigtig skønt !! Kom lige til at kigge i victors klædeskab i går.. Puhh skal snart have ryddet op i det.. Der er meget han pludselig ikke kan passe længere. Han har en milliooon bodyer han stadig kan passe.. Men bukser og trøjer har han ikke specielt meget af i 86 :O .. Så håber sgu han får en del i julegave!!

Det lyder til at det har været en stress-weekend! Puha godt det ikke var mig hihi .. men super at Caroline klarede det så flot  

Min kæreste havde fødselsdag den 3. .. Så vi har lige været på Bones Men ja , det er rigtig godt Tror bare ikke Caroline kan spise en hel portion spareribs

Ja , sådan er Carolines skab også :b Min mormor spurgte igår hvad Caroline ønskede sig i julegave , når nu hun havde fået de "store" ting i weekenden .. "TØJ" Haha .. Håber bare ikke hun køber kjoler .. Det duer ikke i hverdagen :b

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Min kæreste havde fødselsdag den 3. .. Så vi har lige været på Bones Men ja , det er rigtig godt Tror bare ikke Caroline kan spise en hel portion spareribs

Ja , sådan er Carolines skab også :b Min mormor spurgte igår hvad Caroline ønskede sig i julegave , når nu hun havde fået de "store" ting i weekenden .. "TØJ" Haha .. Håber bare ikke hun køber kjoler .. Det duer ikke i hverdagen :b

hehe - det ved jeg så ikke ngoet om, Victor har aldrig haft en kjole hehe. Men kunne godt forestille mig, at det måske ikke var så praktisk.. Men ihh jeg vil også ha' en pige på et tidspunkt
jaa - vi krydser fingre for, at vores unger får tøj i julegave .. 

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

hehe - det ved jeg så ikke ngoet om, Victor har aldrig haft en kjole hehe. Men kunne godt forestille mig, at det måske ikke var så praktisk.. Men ihh jeg vil også ha' en pige på et tidspunkt

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Havde han ikke kjole på da han blev døbt ?
Det er jo fordi Caroline ikke kan gå selv endnu .. Når hun så kravler , kravler hun på kjolen , og så banker hun næsen i gulvet Hehe
Hun havde dog kjole på i weekenden .. Synes hun er så sød i kjole nemlig Hehe

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Havde han ikke kjole på da han blev døbt ?
Det er jo fordi Caroline ikke kan gå selv endnu .. Når hun så kravler , kravler hun på kjolen , og så banker hun næsen i gulvet Hehe
Hun havde dog kjole på i weekenden .. Synes hun er så sød i kjole nemlig Hehe

Nøøøøjjjj, jeg vil også ha'en pige som jeg kan putte kjoler på hihi Så må du bare putte masser af kjoler på hende, når hun begynder at gå hehe
haha - jo han havde kjole på da han blev døbt men ellers tror jeg sgu ikke han har haft kjole på.. En morgenkåbe har han haft på nogle gange.. Total upraktisk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.