d 7/12 2011 blev bette-chefen 1 helt år.
Jeg brugte det meste af dagen forinden på at tænke over, hvor hurtigt ét år kan gå! Jeg tænkte over højdepunkterne og de lykkeligeste stunder på det første år af min søns liv.
Det er skønt, at han er vokset og pludselig kan så meget, men jeg synes nu at tiden går lidt for stærkt. Jeg kan jo slet ikke følge med.
Som jeg sidder her, ville jeg ønske jeg kunne stoppe tiden for en stund.
Til min næste barsel skal jeg huske at nyde hvert eneste øjeblik, som jeg har gjort det med min lille dreng denne gang.
Nå - vi fik min søster på besøg dagen før han blev et år. Hun skulle sove her, og hjælpe mig med at gøre klar til victors fødselsdag.
Om aftenen d 6 december lavede vi boller med glasur på. Dem skulle Victor have med i dagplejen dagen efter.
Om morgenen på hans fødselsdag, kunne han slet ikke vågne op
Jeg var inde ved ham, og fandt ham liggende på maven i fodenden (billede vedlagt
).. Jeg sang en lille fødselsdagssang for ham, og vi stod op. Sendte ham i dagpleje og tog hjem igen for at gøre klar til gæsterne som kom hen ad eftermiddagen
Min søster og jeg lavede lagkage, købte ind til aftensmad og lavede fint fødselsdagsbord.
Min far og brødre kom allerede kl 14.30. Det var rigtig hyggeligt. Min kæreste og min mor kom på cirka samme tid - omkring 16.. Vi satte os til bordet og fik kage
Victor fik sine gaver. Nøøjj der var maange fine gaver!
Bagefter legede gæsterne og Victor med gaverne, og kæresten og jeg lavede aftensmad. Vi skulle ha' mørbradbøffer og fløekartofler.. MUMS!
Så spiste vi aftensmaden og der var bare rigtig hyggelig fødselsdags-stemning.. Det var virkelig en hyggelig aften!
Jeg glæder mig allerede til næste år :0) .. Men håber og krydser for, at dette næste år ikke går lige så stærkt som det første!
Min lille store dreng kan sige "BØH", han kan rejse sig op ad alt, gå - hvis han holder fat i os eller i bordet eller noget. Han griner og smiler heeele tiden.. Desuden har han endelig fattet at kaste en bold hehe.
Han siger ikke rigtig andet end "mamamam" "dadadada" osv.. Men tror mååske at når han siger "mamama" på en bestemt måde, at det betyder mor.. Er ikke lige helt sikker
Men når han siger "mumumum" er han hvert fald sulten!
Det er ret svæert at tyde hans sprog
Han fik en BRIO gåvogn af os, og vi håber at vi på den måde kan opmundre ham til at begynde at gå lidt mere
Udover det, fik han en masse andre fine ting, bl.a. en værktøjsbænk han kan stå og ordne ved, en masse tøj, penge, og en maaaasse legetøj der både kan larme og lyse og nogle fine puslespil
Han fik godt nok meget!!
Min kærlighed til mit dejlige barn vokser og vokser for hver dag der går..
Glæder mig til at høre om jeres lækre december-børn og deres et års fødselsdag 
KNUS en bitter/glad mor, som ikke helt kan forholde sig til, at hendes BABY nu er en TUMLING!!!
En masse billeder af den skønne dag kommer nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld