Victors 1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Nøøøøjjjj, jeg vil også ha'en pige som jeg kan putte kjoler på hihi Så må du bare putte masser af kjoler på hende, når hun begynder at gå hehe
haha - jo han havde kjole på da han blev døbt men ellers tror jeg sgu ikke han har haft kjole på.. En morgenkåbe har han haft på nogle gange.. Total upraktisk  

Hehe .. Det har jeg også tænkt mig
Så må I jo se at komme igang Før eller siden kommer der nok en pige så Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det har jeg også tænkt mig
Så må I jo se at komme igang Før eller siden kommer der nok en pige så Hehe

hahaha neej.. Kan mindre og mindre overskue et barn mere lige nu !!! Men måske om et par år Skal I ikke ha' en dreng engang så ?

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahaha neej.. Kan mindre og mindre overskue et barn mere lige nu !!! Men måske om et par år Skal I ikke ha' en dreng engang så ?

Det håber kæresten i hvert fald
Jeg synes da også det kunne være hyggeligt med en af hver :b Men det er mest praktisk med en pige mere Hehe
Og det forstår jeg godt Her venter vi også lige "lidt" (;

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det håber kæresten i hvert fald
Jeg synes da også det kunne være hyggeligt med en af hver :b Men det er mest praktisk med en pige mere Hehe
Og det forstår jeg godt Her venter vi også lige "lidt" (;

haha det ville klart også være mest praktisk med en dreng herhjemme  
Men har faktisk alligevel en del i neutralt.. Meget af det til de helt små babyer er hvert fald ti lbegge køn.. Det bliver strakt værre når min pige bliver omkring victors alder (haha snakker allerede som om jeg HAR en pige ) ..

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha det ville klart også være mest praktisk med en dreng herhjemme  
Men har faktisk alligevel en del i neutralt.. Meget af det til de helt små babyer er hvert fald ti lbegge køn.. Det bliver strakt værre når min pige bliver omkring victors alder (haha snakker allerede som om jeg HAR en pige ) ..

Vi har så godt som ingenting i neutralt .. Måske et par cowboybukser og nogle hvide bodys .. Men dét er så også alt ALT vores er "pigefarver" :b Hehe
Du får sikkert også en pige engang Man må gerne tage lidt forskud på glæderne

Hvor er det et sødt profilbillede du har fået

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Vi har så godt som ingenting i neutralt .. Måske et par cowboybukser og nogle hvide bodys .. Men dét er så også alt ALT vores er "pigefarver" :b Hehe
Du får sikkert også en pige engang Man må gerne tage lidt forskud på glæderne

Hvor er det et sødt profilbillede du har fået

hehe ja, jeg tror også den næste bliver en pige Vi ser! hehe.. Ellers er det SKØNT med drengebørn, så nupper jeg da bare en til af dem hehe.
Ja - er det ikke? Synes lige jeg ville sprede lidt julestemining igennem mit profilbillede .. Victor ELSKER bare julekugler.. ved ikke lige hvad der sker for det

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hehe ja, jeg tror også den næste bliver en pige Vi ser! hehe.. Ellers er det SKØNT med drengebørn, så nupper jeg da bare en til af dem hehe.
Ja - er det ikke? Synes lige jeg ville sprede lidt julestemining igennem mit profilbillede .. Victor ELSKER bare julekugler.. ved ikke lige hvad der sker for det

Julekugler er da også fine ! Hehe
Men HVORDAN får du ham til at beholde nissehuen på ? Jeg kan ikke engang nå at løfte kameraet før Caroline har flået sin af

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Julekugler er da også fine ! Hehe
Men HVORDAN får du ham til at beholde nissehuen på ? Jeg kan ikke engang nå at løfte kameraet før Caroline har flået sin af

hahaha...
Det kan victor heller ikke! Altså beholde den på. Han tager den også af konstant, men var bare heldig at få et billede af ham med huen på Fik faktisk en del af ham med huen på! Ren held!

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahaha...
Det kan victor heller ikke! Altså beholde den på. Han tager den også af konstant, men var bare heldig at få et billede af ham med huen på Fik faktisk en del af ham med huen på! Ren held!

Åårh .. Snyd ! Jeg går og kommer den på Caroline i tide og utide .. Håber hun vænner sig til den på et tidspunkt Hehe

Anmeld

12. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Åårh .. Snyd ! Jeg går og kommer den på Caroline i tide og utide .. Håber hun vænner sig til den på et tidspunkt Hehe

haha ja håber også victor gider have den på juleaften Men vi ser!
har fået et super sødt sæt pænt tøj ti lham - Skjorte, vest og pæne bukser og butterfly! Er så rad for at 10 min efter han har fået det på, at det så er total beskidt .. Men sødt er det hvert fald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.