Skal hun stadig hedde Amalie, eller...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Ka+Ma=Be

DET Poulsen skriver:

Jeg har altid vist at hvis jeg fik børn (piger) skulle de hedde Cecilie og Amalie.. Cecilie var hittet da jeg var 8år, og siden har jeg hældt mere til Amalie.. Og det har manden vel bare accepteret og ingen indvendinger haft imod..

Han fik derfor lov til at vælge drenge navnet, hvis det skulle gå hen og blive en dreng..

Men helt ærlig, Paradise Amalie, som altså lidt ødelagt navnet.. Manden er ikke længere hooked på ideen, og alle små fniser når je siger at jeg gerne vil have en Amalie, fordi HUN er det første de tænker på.. Jeg har slået det hen, og det går over.. Men nu kommer der altså en lille stump til næste år (juni) og jeg er ikke længere sikker på jeg kan holde alle de kommentar ud, omkring navnet Amalie..

Men hvad pokker skal den så hedde hvis det bliver en hun.. Cecilie tiltrækker mig slet ikke, hvis ikke der er tale om en allerede eksisterende søster der hedder Amalie..

Hvis det bliver en dreng har manden valgt han skal hedde Marcus..

Ja! Hvorfor ikke!  

Jeg synes simpelthen ikke du skal hænge dig fast i sådan noget pjat Hun er længe glemt - og bliver det kun mere og mere. Og så er der en anden med et eller andet ligegyldigt navn som gør sig bemærket!  

Der var også en dybt uintelligent fyr med i Paradise ved navn Benjamin, men det gjorde ikke navnet mindre attraktivt for mig

Hvis det er det navn du er vild med, så hul i hvad folk associerer det med. Jeg er også tosset med navnet amalie og kunne selv have brugt det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Lunae

DET Poulsen skriver:

Jeg har altid vist at hvis jeg fik børn (piger) skulle de hedde Cecilie og Amalie.. Cecilie var hittet da jeg var 8år, og siden har jeg hældt mere til Amalie.. Og det har manden vel bare accepteret og ingen indvendinger haft imod..

Han fik derfor lov til at vælge drenge navnet, hvis det skulle gå hen og blive en dreng..

Men helt ærlig, Paradise Amalie, som altså lidt ødelagt navnet.. Manden er ikke længere hooked på ideen, og alle små fniser når je siger at jeg gerne vil have en Amalie, fordi HUN er det første de tænker på.. Jeg har slået det hen, og det går over.. Men nu kommer der altså en lille stump til næste år (juni) og jeg er ikke længere sikker på jeg kan holde alle de kommentar ud, omkring navnet Amalie..

Men hvad pokker skal den så hedde hvis det bliver en hun.. Cecilie tiltrækker mig slet ikke, hvis ikke der er tale om en allerede eksisterende søster der hedder Amalie..

Amalie er et skønt navn og paradise amalie er jo blot en døgnflue, så jeg ville på ingen måde tøve i forhold til navnet

Anmeld

9. december 2011

Mor, Skilt,Bonusmor

Åh håber langt størse delen a jer har ret og at hun er en døgnflue.. Men nu får vi se, hvad manden siger.. Men i har givet mig lidt håb og et andet syn på det igen.. TAK!!

Anmeld

9. december 2011

Pigent

DET Poulsen skriver:

Jeg kan godt lide navnet Amalie og jeg ikke tænker ikke paradis Amalie når jeg høre det, jeg tænker på en skøn lille pige som jeg passer hun hedder Sofie Amalie, vi kalder hende for det meste Sofie, men efter hun er startede i børnehave hvor der også er en anden Sofie så bliver hun kaldt Sofie Amalie i børnehaven også vil hun også have vi kalder hende det. 

I kunne vælge det som mellemnavn hvis alt for mange tænker paradis Amalie. 
Så jeg vil forslå Sofie Amalie  

Anmeld

19. december 2011

Alexander&Lærke

Min Veninde har lige fået en Amalie, der er så skønt, det var også på min liste da jeg ventede Lærke...

Og hende Amalie tænker jeg slet ikke på, men deri mod en anden sød pige som jeg kender med navnet.

SÅ hvis det er det i syntes er pænt, så kald hende det, hende amalie fra tv, bliver glemt igen. Det kunne jo ligeså godt være at det navn i finder er det en anden tv- kendis som hedder, når hun(jeres) fx er 4 år... Men sådan er det jo så bare...

Anmeld

19. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvad med at bytte om på vokalerne? Og kalde hende Amelia i stedet for. Det synes jeg er skide sødt!

Anmeld

19. december 2011

Pige2009

maria87 skriver:

synes Amalie er et rigtig sødt og flot pigenavn, og skide være med paradise amalie hun bliver glemt igen... 

Marcus er et dejligt drengenavn også 

synes ikke du skal tænke over paradise amalie.,.. det glemmer de andre også, når hun kommer til verden, hvis det blir en pige... 

Præcis. Kender flere søde børn der hedder Amalie. Det andet er jobare en døgnflue...

Anmeld

19. december 2011

maria87

Baagøe skriver:

Præcis. Kender flere søde børn der hedder Amalie. Det andet er jobare en døgnflue...

præsis

Anmeld

19. december 2011

LykkeB

Jeg syntes at Amailie er et super sødt navn :-)

Har altid godt kunne lide det og jeg vil sige, jeg tænker ikke på "paradise Amalie" når jeg hører navnet. 

Anmeld

19. december 2011

Sommerfugl86

Jeg tænker straks BLANK!! når jeg høre navnet Amlie, for ikk nok med Paradise-Amakie, så var der jo også i år i Paradise, Ida-Amalie.
Så jeg ville vælge et andet,MEN det skal lige siges at jeg kender ingen IRL der hedder Amalie, derfor er det automatisk de 2 blanke jeg tænker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.