Veninder Søges omkring Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Trunte87

mth1987 skriver:

HejJeg bor godt nok ikke i Slagelse, men i Sorø så det er jo ikk så langt derfra. Jeg kommer også fra Kbh men kæresten boede hernede af så vi endte i Sorø. Jeg er 24 år og har en datter på 1 1/2 år

Hej.

Jamen Sorø er også fint, bare det er omkring slagelse så er det fint. Det tager jo heller ikke så lang tid at komme til sorø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Krussedulle

Trunte87 skriver:

Hejsa.

Jeg hedder Tina og er 24 år og jeg er lige flyttet sammen med min kæreste i et rækkehus lidt udenfor Slagelse. 

Vi skal have en lille pige her til feb næste år så det glæder vi os rigtig meget til.

Jeg går og savner en veninde/inder som jeg kan snakke med om alt og ses med. Så ville lige prøve at se om denne side kunne hjælpe mig, da jeg syns jeg har prøvet meget.

Hvis der er noget i vil vide eller syns det lyder interessant håber jeg at høre fra jer.

Hilsen Tina

Jeg kommer fra Slagelse og venter en lille dreng til februar derudover har jeg to drenge mere, en fra 07 og en fra 11 og så min mand selvfølgelig .... Jeg hedder Simone, og er 23..

Anmeld

8. december 2011

Trunte87

Krussedulle skriver:

Jeg kommer fra Slagelse og venter en lille dreng til februar derudover har jeg to drenge mere, en fra 07 og en fra 11 og så min mand selvfølgelig .... Jeg hedder Simone, og er 23..

Hej Simone.

Tillykke med den lille dreng til feb.  Det lyder til at du har nok at se til.  

Hilsen Tina

Anmeld

8. december 2011

Krussedulle

Trunte87 skriver:

Hej Simone.

Tillykke med den lille dreng til feb.  Det lyder til at du har nok at se til.  

Hilsen Tina

Vi får huset fuld i hvert fald og så med 3 krudtugler af samme køn men jeg glæder mig helt vildt! ... Er det jeres første barn?

Anmeld

8. december 2011

Trunte87

Krussedulle skriver:

Vi får huset fuld i hvert fald og så med 3 krudtugler af samme køn men jeg glæder mig helt vildt! ... Er det jeres første barn?

Ja det må man sige der bliver. Det er også dejligt med lidt liv i huset det kan også godt blive for stille.

Ja det er vores første.

Anmeld

8. december 2011

mkl1984

Jeg synes også det kunne være rigtig hyggeligt at mødes.

Men jeg kan godt se at julemåneden er ret booket op.

Men jeg er helt sikkert med på hvis nogen er friske på at mødes i det nye år.

Jeg kan da lige skrive lidt mere om mig selv.

Jeg bor i Slagelse, med mine 2 dejlige drenge, min søn på snart 2 år og min fantastiske kæreste.

I min fritid kan jeg godt lide at gå ture med klapvognen, hygge med veninder (mangler bare lige nogen for tiden, da jeg er ny i byen), en tur i biograf eller hjemlig hygge med god mad og nogle hyggelige spil.

Knus Maria.

Anmeld

8. december 2011

CaWi

Er også meget gerne med på lidt tøse komsammen

Dog er min december også booket fuldstændig op, men mon ikke vi kan finde på noget engang i det nye år??

Anmeld

8. december 2011

CaWi

Trunte87 skriver:

Hejsa.

Tillykke med den lille. Ved i så hvad det bliver?

Skal scannes her d. 15, så håber vi den lille ligger, så vi kan se hvad det bliver

Anmeld

13. december 2011

tina76

Trunte87 skriver:

Hejsa.

Jeg hedder Tina og er 24 år og jeg er lige flyttet sammen med min kæreste i et rækkehus lidt udenfor Slagelse. 

Vi skal have en lille pige her til feb næste år så det glæder vi os rigtig meget til.

Jeg går og savner en veninde/inder som jeg kan snakke med om alt og ses med. Så ville lige prøve at se om denne side kunne hjælpe mig, da jeg syns jeg har prøvet meget.

Hvis der er noget i vil vide eller syns det lyder interessant håber jeg at høre fra jer.

Hilsen Tina

Hejsa Tina

Jeg bor i kirke stillinge er flyttet hertil i 2005, jeg er 35 år, er gift på 10 år, har 3 børn på 11, 12 og 17 år.

Skriv gerne hvis du vil vide mere, ja så er jeg jo også din navne søster for jeg hedder nemlig også Tina

Mvh Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.