Veninder Søges omkring Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.743 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Trunte87

Hejsa.

Jeg hedder Tina og er 24 år og jeg er lige flyttet sammen med min kæreste i et rækkehus lidt udenfor Slagelse. 

Vi skal have en lille pige her til feb næste år så det glæder vi os rigtig meget til.

Jeg går og savner en veninde/inder som jeg kan snakke med om alt og ses med. Så ville lige prøve at se om denne side kunne hjælpe mig, da jeg syns jeg har prøvet meget.

Hvis der er noget i vil vide eller syns det lyder interessant håber jeg at høre fra jer.

Hilsen Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Miia90

Trunte87 skriver:

Hejsa.

Jeg hedder Tina og er 24 år og jeg er lige flyttet sammen med min kæreste i et rækkehus lidt udenfor Slagelse. 

Vi skal have en lille pige her til feb næste år så det glæder vi os rigtig meget til.

Jeg går og savner en veninde/inder som jeg kan snakke med om alt og ses med. Så ville lige prøve at se om denne side kunne hjælpe mig, da jeg syns jeg har prøvet meget.

Hvis der er noget i vil vide eller syns det lyder interessant håber jeg at høre fra jer.

Hilsen Tina

Heej Tina. jeg kommer fra næstved er 21år og fik en lille pige d. 8 nov 11

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

Ej hvor dejligt.

Tillykke med hende.

Jeg glæder mig også til vores lille pige kommer till verden.

Anmeld

7. december 2011

mkl1984

Hej Tina.

Jeg er 27 år og har en søn på snart 2 år.

Jeg er flyttet til Slagelse i juli 2011, så jeg har ikke det store netværk endnu.

Så jeg savner selv nogen veninder til at hygge med .

Det bliver rigtig spændende til februar, når I bliver 3. Det er bare helt fantastisk at blive en lille familie.

Hilsen MIG .

Anmeld

7. december 2011

GønskE

Trunte87 skriver:

Hejsa.

Hilsen Tina

Hej,

og tillykke med den lille pige, vi skal ha en til sommer- ved dog ikke hvilket køn endnu, jeg er 20 (21 til februar) min kæreste er 22 (23 til januar) han hedder også lasse, og kommer 15 km fra slagelse

vi har hele tiden troet, at vi skulle ha en pige, men den kinesiske kalender siger en dreng, så det bliver spændende, tror nu mest på en dreng, da jeg altid passer til alt hvad andre 'tror' - det samme med alle de der horoskoper

Hvad laver du til hver dag?

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

Mange tak.

Hehe den der kinesiske kalender skal du ikke tro på, jeg prøvede den også og den sagde det blev en dreng, men nu har vi været til scanninger 2 gange med kønnet og det bliver en pige.

Jamen til hverdag er jeg udlært maler, men har gået hjemme i 4 mdr nu på grund af min mester er en nar.

Ellers laver jeg ikke det vilde til hverdag, er der hjemme og keder mig lidt. Min kæreste arbejder om natten så han sover det meste om dagen.

Anmeld

7. december 2011

GønskE

Trunte87 skriver:

Mange tak.

Hehe den der kinesiske kalender skal du ikke tro på, jeg prøvede den også og den sagde det blev en dreng, men nu har vi været til scanninger 2 gange med kønnet og det bliver en pige.

Jamen til hverdag er jeg udlært maler, men har gået hjemme i 4 mdr nu på grund af min mester er en nar.

Ellers laver jeg ikke det vilde til hverdag, er der hjemme og keder mig lidt. Min kæreste arbejder om natten så han sover det meste om dagen.

Nej det ved jeg godt, men tror det meget godt at den siger en dreng, for nu er spændingen endnu større hehe. Det lyder træls, men du et efterhånden også så langt henne, at du ikke kan nå at starte op på noget nyt  

Var hun planlagt den lille? 

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

Nej jeg har ikke kunne finde noget andet arbejde da jeg er blevet fraværdsmeldt i hele min graviditet fordi min mester ikke ville sørge for at produkterne jeg gik med var iorden og ikke kunne skade mit barn så det var han ligeglad med og så kørte han også pysisk på mig så jeg blev nød til at stoppe.

Nej hun var ikke planlagt men vi besluttede os for at beholde hende alligevel og det er vi så glade for at vi gjorde, vi glæder os rigtig meget.

Ja jeg er efterhånden langt henne og bliver mere og mere nervøs ig glæder mig endnu mere for hver uge.

Anmeld

7. december 2011

Polkaprik

Halløj

Velkommen til (næsten) Slagelse!

Jeg flyttede også til Slagelse da jeg var gravid med min datter i sommeren 2007. Jeg synes det var meget ensomt da jeg slet ingen kendte her i byen og jeg fik desværre svær bækkenløsning så det var ikke meget jeg kunne komme ud af huset den sidste halvdel af graviditeten.

Nå men jeg ville lige byde dig velkommen!

Jeg er 35 år og bor sammen med min har en datter på 3½ år, min mand samt 3 bonusbørn på 7, 9 og  11 år. Hvis du har lyst så skriv endelig

Michelle

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

mkl1984 skriver:

Hej Tina.

Jeg er 27 år og har en søn på snart 2 år.

Jeg er flyttet til Slagelse i juli 2011, så jeg har ikke det store netværk endnu.

Så jeg savner selv nogen veninder til at hygge med .

Det bliver rigtig spændende til februar, når I bliver 3. Det er bare helt fantastisk at blive en lille familie.

Hilsen MIG .

Okay det lyder dejligt.

Ja det bliver rigtig dejligt, vi glæder os rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.