gruener skriver:
Hej og velkommen til 
Jeg hedder Sara og er 26 år (på tirsdag). Jeg flyttede til Slagelse fra KBH i April 2011, så vi er også nye her. Vi har en dreng Liam på 15 mdr.
Jeg leder også efter nye veninder.. Jeg har ikke rigtig nogle veninder med børn, og dem uden... De har bare lidt svært ved at sætte sig ind i det at have børn. Tusind gange tillykke med din graviditet forresten
Var du på p-piller da du blev gravid? Du siger det ikke var planlagt.
Det kunne evt være rigtig hyggeligt, at finde en dag, hvor nogle af os kunne stikke hovederne sammen?
Kram Sara
Hejsa. 
Jamen tillykke med fødselsdagen om ikke så længe. 
Jeg kommer også rigtig fra kbh er født og opvokset der, men så fandt jeg lige min kæreste som boede i slagelse. 
Mange tak.
Vi glæder os rigtig meget det er vores første barn. Nej jeg stoppede med at tage dem efter jeg havde taget dem i nogle år, så ville gerne holde en pause med dem. det sagde jeg også til min kæreste så han vidste det, men så sprang kondomet squ.
og ja så blev vi enige om at beholde barnet og det er vi så super glade for i dag og vi kan ikke vente til at hun kommer. 
Jamen det kunne det helt sikkert, jeg savner også at komme lidt ud herfra de vægge herhjemme og møde nogle nye mennesker. 
KnuZ Tina
Anmeld