Veninder Søges omkring Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Så melder jeg mig da også lige på banen!   Det er jo altid rart at ha nogle at snakke med!

Jeg er 27, har en pige fra Maj 2010, og satser på PB inden længe! JEg bor tæt på Kalundborg, sammen med min kæreste på 35. Jeg er også udd. maler! Hvor er arbejder du henne?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

CaWi

Velkommen til

Flyttede selv til Slagelse for lidt over to år siden, og ja, netværket kommer jo ikke af sig selv

Er 25 år, og bor sammen med min kæreste. Vi venter den første her til maj Det bliver bare så spændende!!

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

CAWI skriver:

Velkommen til

Flyttede selv til Slagelse for lidt over to år siden, og ja, netværket kommer jo ikke af sig selv

Er 25 år, og bor sammen med min kæreste. Vi venter den første her til maj Det bliver bare så spændende!!

Hejsa.

Tillykke med den lille. Ved i så hvad det bliver?

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

Tilmeldt skriver:

Så melder jeg mig da også lige på banen!   Det er jo altid rart at ha nogle at snakke med!

Jeg er 27, har en pige fra Maj 2010, og satser på PB inden længe! JEg bor tæt på Kalundborg, sammen med min kæreste på 35. Jeg er også udd. maler! Hvor er arbejder du henne?

Stine og Lisa.

Hejsa.

Jeg tænkte på hvad er PB for noget?

Okay det var da sjovt.

Jeg arbejder ikke lige pt. har gået hjemme i 4 måneder nu på grund af min mester ikk har haft tingene iorden på arbejdet og ikke var interesseret i at gøre tingene sikkert for mig og barnet og så kørte han psysisk på mig, så jeg besluttede at stoppe med en fraværds melding som gælder hele min graviditet.

Det er lidt ærgeligt at det skal være sådan, for ville gerne have arbejdet så længe jeg nu kunne. Men sådan skulle det altså ikke være desværre. Men har haft rigeligt at se til for vi har jo flyttet imellem tide.

Hva med dig? Hvor arbejder du henne?

KnuZ Tina

Anmeld

7. december 2011

gruener

Hej og velkommen til 

Jeg hedder Sara og er 26 år (på tirsdag). Jeg flyttede til Slagelse fra KBH i April 2011, så vi er også nye her. Vi har en dreng Liam på 15 mdr. 

Jeg leder også efter nye veninder.. Jeg har ikke rigtig nogle veninder med børn, og dem uden... De har bare lidt svært ved at sætte sig ind i det at have børn. Tusind gange tillykke med din graviditet forresten  Var du på p-piller da du blev gravid? Du siger det ikke var planlagt. 

Det kunne evt være rigtig hyggeligt, at finde en dag, hvor nogle af os kunne stikke hovederne sammen? 

Kram Sara

Anmeld

7. december 2011

gruener skriver:

Hej og velkommen til 

Jeg hedder Sara og er 26 år (på tirsdag). Jeg flyttede til Slagelse fra KBH i April 2011, så vi er også nye her. Vi har en dreng Liam på 15 mdr. 

Jeg leder også efter nye veninder.. Jeg har ikke rigtig nogle veninder med børn, og dem uden... De har bare lidt svært ved at sætte sig ind i det at have børn. Tusind gange tillykke med din graviditet forresten  Var du på p-piller da du blev gravid? Du siger det ikke var planlagt. 

Det kunne evt være rigtig hyggeligt, at finde en dag, hvor nogle af os kunne stikke hovederne sammen? 

Kram Sara

Det tænkte jeg også lige på, nu der er så mange der har meldt sig på banen!

Stine og Lisa.

Anmeld

7. december 2011

Trunte87 skriver:

Hejsa.

Jeg tænkte på hvad er PB for noget?

Okay det var da sjovt.

Jeg arbejder ikke lige pt. har gået hjemme i 4 måneder nu på grund af min mester ikk har haft tingene iorden på arbejdet og ikke var interesseret i at gøre tingene sikkert for mig og barnet og så kørte han psysisk på mig, så jeg besluttede at stoppe med en fraværds melding som gælder hele min graviditet.

Det er lidt ærgeligt at det skal være sådan, for ville gerne have arbejdet så længe jeg nu kunne. Men sådan skulle det altså ikke være desværre. Men har haft rigeligt at se til for vi har jo flyttet imellem tide.

Hva med dig? Hvor arbejder du henne?

KnuZ Tina

Jo, men jeg mener, hvem er din mester? Bare lige så man ved at der skal man holde sig langt væk fra!!

Jeg er selv udlært i Kalundborg, men har på et tidspunkt også arbejdet i Slagelse!

PB= planlagt barn/baby.

Stine og Lisa.

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

gruener skriver:

Hej og velkommen til 

Kram Sara

Hejsa.

Jamen tillykke med fødselsdagen om ikke så længe.

Jeg kommer også rigtig fra kbh er født og opvokset der, men så fandt jeg lige min kæreste som boede i slagelse.

Mange tak.  Vi glæder os rigtig meget det er vores første barn. Nej jeg stoppede med at tage dem efter jeg havde taget dem i nogle år, så ville gerne holde en pause med dem. det sagde jeg også til min kæreste så han vidste det, men så sprang kondomet squ.  og ja så blev vi enige om at beholde barnet og det er vi så super glade for i dag og vi kan ikke vente til at hun kommer.

Jamen det kunne det helt sikkert, jeg savner også at komme lidt ud herfra de vægge herhjemme og møde nogle nye mennesker.

KnuZ Tina

Anmeld

7. december 2011

gruener

Tilmeldt skriver:

Det tænkte jeg også lige på, nu der er så mange der har meldt sig på banen!

Stine og Lisa.

Præcis.. 

Nu kommer jeg måske med et dumt forslag, men er der nogen der har tid og lyst i denne weekend? Evt søndag? Min kæretse er på manduktion hele weekenden, så jeg er alene hjemme i dagtimerne. Hvis der er nogen der har lyst, kunne i jo komme herhen ved en 13 - 14 tiden?? Til en kop kaffe og et stykke kage.. 

Bare et impulsivt forslag 

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

Tilmeldt skriver:

Jo, men jeg mener, hvem er din mester? Bare lige så man ved at der skal man holde sig langt væk fra!!

Jeg er selv udlært i Kalundborg, men har på et tidspunkt også arbejdet i Slagelse!

PB= planlagt barn/baby.

Stine og Lisa.

Min mester hedder Torben V. Møller han hører til inde i valby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.