Veninder Søges omkring Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Trunte87

gruener skriver:

Præcis.. 

Nu kommer jeg måske med et dumt forslag, men er der nogen der har tid og lyst i denne weekend? Evt søndag? Min kæretse er på manduktion hele weekenden, så jeg er alene hjemme i dagtimerne. Hvis der er nogen der har lyst, kunne i jo komme herhen ved en 13 - 14 tiden?? Til en kop kaffe og et stykke kage.. 

Bare et impulsivt forslag 

Kunne da være meget hyggeligt.

Vi kunne måske også gøre det en dag hvor mændene var med? Min kæreste savner også at snakke med nye mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

gruener

Ja, hvis det funger, så lad os endelig gøre det også. Kan du på søndag?

Anmeld

7. december 2011

gruener

Det ved jeg min kæreste også kunne tænke sig 

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

gruener skriver:

Ja, hvis det funger, så lad os endelig gøre det også. Kan du på søndag?

Ja jeg kan godt på søndag.

Så har min kæreste også tid til at spille computer i fred og ro den dag, så er der ingen dum kæreste som brokker sig.

Anmeld

7. december 2011

gruener

Trunte87 skriver:

Så har min kæreste også tid til at spille computer i fred og ro den dag, så er der ingen dum kæreste som brokker sig.

Det er han sikkert glad for. Jeg skriver dig lige en besked i stedet.

Lad os se om flere kan, ellers bliver det bare os.

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

Trunte87 skriver:

Årh øv..  Har lige snakket med kæresten og havde helt glemt at jeg havde lovet ham at vi skal samle møbler til børneværelset sammen som vi henter lørdag.

Anmeld

7. december 2011

gruener skriver:

Præcis.. 

Nu kommer jeg måske med et dumt forslag, men er der nogen der har tid og lyst i denne weekend? Evt søndag? Min kæretse er på manduktion hele weekenden, så jeg er alene hjemme i dagtimerne. Hvis der er nogen der har lyst, kunne i jo komme herhen ved en 13 - 14 tiden?? Til en kop kaffe og et stykke kage.. 

Bare et impulsivt forslag 

Uh, er ellers rigtigt meget  til sådan noget impulsivt, men vi skal holde årets traditionelle julefrokost på Lørdag, så jeg er rimelig sikker på at ha onde tømmermænd på søndag!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

7. december 2011

gruener

Ok. Det er bare i orden. Vi kan jo bare skrives lidt sammen, og så evt finde en dag i det nye år? 

Anmeld

7. december 2011

Trunte87

gruener skriver:

Ok. Det er bare i orden. Vi kan jo bare skrives lidt sammen, og så evt finde en dag i det nye år? 

Ja det kunne vi jo gøre.

så kender man også hinanden lidt bedre til den tid.

Har i FB?

Anmeld

7. december 2011

mth1987

HejJeg bor godt nok ikke i Slagelse, men i Sorø så det er jo ikk så langt derfra. Jeg kommer også fra Kbh men kæresten boede hernede af så vi endte i Sorø. Jeg er 24 år og har en datter på 1 1/2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.