Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gruener skriver: Præcis.. Nu kommer jeg måske med et dumt forslag, men er der nogen der har tid og lyst i denne weekend? Evt søndag? Min kæretse er på manduktion hele weekenden, så jeg er alene hjemme i dagtimerne. Hvis der er nogen der har lyst, kunne i jo komme herhen ved en 13 - 14 tiden?? Til en kop kaffe og et stykke kage.. Bare et impulsivt forslag
Præcis..
Nu kommer jeg måske med et dumt forslag, men er der nogen der har tid og lyst i denne weekend? Evt søndag? Min kæretse er på manduktion hele weekenden, så jeg er alene hjemme i dagtimerne. Hvis der er nogen der har lyst, kunne i jo komme herhen ved en 13 - 14 tiden?? Til en kop kaffe og et stykke kage..
Bare et impulsivt forslag
Kunne da være meget hyggeligt.
Vi kunne måske også gøre det en dag hvor mændene var med? Min kæreste savner også at snakke med nye mennesker.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, hvis det funger, så lad os endelig gøre det også. Kan du på søndag?
Det ved jeg min kæreste også kunne tænke sig
gruener skriver: Ja, hvis det funger, så lad os endelig gøre det også. Kan du på søndag?
Ja jeg kan godt på søndag.
Så har min kæreste også tid til at spille computer i fred og ro den dag, så er der ingen dum kæreste som brokker sig.
Trunte87 skriver: Ja jeg kan godt på søndag. Så har min kæreste også tid til at spille computer i fred og ro den dag, så er der ingen dum kæreste som brokker sig.
Det er han sikkert glad for. Jeg skriver dig lige en besked i stedet.
Lad os se om flere kan, ellers bliver det bare os.
Årh øv.. Har lige snakket med kæresten og havde helt glemt at jeg havde lovet ham at vi skal samle møbler til børneværelset sammen som vi henter lørdag.
Uh, er ellers rigtigt meget til sådan noget impulsivt, men vi skal holde årets traditionelle julefrokost på Lørdag, så jeg er rimelig sikker på at ha onde tømmermænd på søndag!!!
Stine og Lisa.
Ok. Det er bare i orden. Vi kan jo bare skrives lidt sammen, og så evt finde en dag i det nye år?
gruener skriver: Ok. Det er bare i orden. Vi kan jo bare skrives lidt sammen, og så evt finde en dag i det nye år?
Ja det kunne vi jo gøre.
så kender man også hinanden lidt bedre til den tid.
Har i FB?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128