Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: ej hvor er det dejligt for din mor og stor tillykke med hendes nye mave og liv og ja det er fantastisk og mange tak
ej hvor er det dejligt for din mor og stor tillykke med hendes nye mave og liv og ja det er fantastisk og mange tak
Ja det er jo helt fantastisk at i folk kan få hjælp på den måde, og få et nyt liv. Min mor er blevet en kæmpe energi bombe og har overskud osv til at lege med hendes børnebørn hvilket hun ikk havde før Det er det bedte der er sket hende!! Hun toppede på 193 kg tabte sig over en del år, vejede 149 kg ved undersøgelsen og sku tabe sig til 137 kg til 6 mdr efter hvor hun havde ¨ået en tid til gb Hun vejede på operationsdagen 135,6 kg og vejer i dag snrt 2 år efter 86 kg Det er så skønt, og nu venter vi på de vil tsge hende i betragtning til operation af skin osv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
regalprime skriver: Ja det er jo helt fantastisk at i folk kan få hjælp på den måde, og få et nyt liv. Min mor er blevet en kæmpe energi bombe og har overskud osv til at lege med hendes børnebørn hvilket hun ikk havde før Det er det bedte der er sket hende!! Hun toppede på 193 kg tabte sig over en del år, vejede 149 kg ved undersøgelsen og sku tabe sig til 137 kg til 6 mdr efter hvor hun havde ¨ået en tid til gb Hun vejede på operationsdagen 135,6 kg og vejer i dag snrt 2 år efter 86 kg Det er så skønt, og nu venter vi på de vil tsge hende i betragtning til operation af skin osv
Ej hun er bare et KÆMPE forbillede for mange andre hun er bare for sej
det er så flot når man taber sååå mange kg.... det er helt vildt og det er sååååå sejt hun har været helt der oppe og er sååå langt nede.... hun må være såååå fyldt med energi at det er løgn og hvor er det dejligt for hende hun kan løbe rundt efter sine børnebørn
B&J skriver: Ej hun er bare et KÆMPE forbillede for mange andre hun er bare for sej det er så flot når man taber sååå mange kg.... det er helt vildt og det er sååååå sejt hun har været helt der oppe og er sååå langt nede.... hun må være såååå fyldt med energi at det er løgn og hvor er det dejligt for hende hun kan løbe rundt efter sine børnebørn
Mange tak ja hun er bar for SEJ er hun Men glæder mig til at høre fra dig når der er gået 2 år også
regalprime skriver: Mange tak ja hun er bar for SEJ er hun Men glæder mig til at høre fra dig når der er gået 2 år også
jaaa det bliver fedt hvordan ens udseene så ser ud det bliver totalt spænde
B&J skriver: Sååå nu er det 6mdr siden jeg fik min gastric bypass og til jer der har fulgt mig bliver det her spænde der er sket en hel masse med mig og sikke en masse kg jeg har tabt... jeg har det super godt og jeg kan arbejde 37timer nu og jeg leder efter job på det vildeste i håb om at få et.... min start vægt: 149,4kg nu vægt: 98,2 Ja jeg er endelig under 100kg det er den fedste følelse jubiii.... og jeg har tabt 51,2kg det er det bedste der er sket for mig jeg har 110% mere energi også til at løbe hihihi men i skal også have lidt billeder det første billede vejer jeg 149,4kg de to andre er lige taget kun på 98,2kg JUBII
Sååå nu er det 6mdr siden jeg fik min gastric bypass og til jer der har fulgt mig bliver det her spænde
der er sket en hel masse med mig og sikke en masse kg jeg har tabt...
jeg har det super godt og jeg kan arbejde 37timer nu og jeg leder efter job på det vildeste i håb om at få et....
min start vægt: 149,4kg
nu vægt: 98,2
Ja jeg er endelig under 100kg det er den fedste følelse jubiii....
og jeg har tabt 51,2kg det er det bedste der er sket for mig jeg har 110% mere energi også til at løbe hihihi
men i skal også have lidt billeder
det første billede vejer jeg 149,4kg
de to andre er lige taget kun på 98,2kg JUBII
Det er bare så vildt. Du er simpelthen for sej
Benjamins'mor skriver: Hvor er det flot og fedt! Min mor har også fået den operation, og et år efter var hun normalvægtig.
Hvor er det flot og fedt! Min mor har også fået den operation, og et år efter var hun normalvægtig.
ej hvor sejt af din mor sååå flot... ja det er jeg nok ikke helt mangler stadig nogle kg
og mange tak
merichs skriver: Det er bare så vildt. Du er simpelthen for sej
mange tak du er bare for sød
B&J skriver: ej hvor sejt af din mor sååå flot... ja det er jeg nok ikke helt mangler stadig nogle kg og mange tak
Benjamins'mor skriver: Nårh jaja. Men hvis det kun er 6 mdr siden du fik den, så har du jo 6 mdr endnu.
Nårh jaja. Men hvis det kun er 6 mdr siden du fik den, så har du jo 6 mdr endnu.
det har jeg men tror nu ikke på jeg kan nå at tabe 36kg inden da men bare de 20kg så ville jeg være glad så er der jo ikke så langt men man ved jo aldrig jeg kan jo kun håbe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128