Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettemus skriver: Hold fast hvor er du bare MEGA sej! Jeg tager virkelig hatten af for dit store arbejde. Sejt, sejt, sejt - og stort tillykke med at komme under 100 kg!
Hold fast hvor er du bare MEGA sej! Jeg tager virkelig hatten af for dit store arbejde. Sejt, sejt, sejt - og stort tillykke med at komme under 100 kg!
JUBIIII mange mange mange tak hvorn er du bare super super sød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Sååå nu er det 6mdr siden jeg fik min gastric bypass og til jer der har fulgt mig bliver det her spænde der er sket en hel masse med mig og sikke en masse kg jeg har tabt... jeg har det super godt og jeg kan arbejde 37timer nu og jeg leder efter job på det vildeste i håb om at få et.... min start vægt: 149,4kg nu vægt: 98,2 Ja jeg er endelig under 100kg det er den fedste følelse jubiii.... og jeg har tabt 51,2kg det er det bedste der er sket for mig jeg har 110% mere energi også til at løbe hihihi men i skal også have lidt billeder det første billede vejer jeg 149,4kg de to andre er lige taget kun på 98,2kg JUBII
Sååå nu er det 6mdr siden jeg fik min gastric bypass og til jer der har fulgt mig bliver det her spænde
der er sket en hel masse med mig og sikke en masse kg jeg har tabt...
jeg har det super godt og jeg kan arbejde 37timer nu og jeg leder efter job på det vildeste i håb om at få et....
min start vægt: 149,4kg
nu vægt: 98,2
Ja jeg er endelig under 100kg det er den fedste følelse jubiii....
og jeg har tabt 51,2kg det er det bedste der er sket for mig jeg har 110% mere energi også til at løbe hihihi
men i skal også have lidt billeder
det første billede vejer jeg 149,4kg
de to andre er lige taget kun på 98,2kg JUBII
wow du er altså bare super flot, hot mama det er super godt gået..
WAU hvor er du vild Nu har du lige et kilo, så er du under min vægt. Så er det man tænker, at du snart stikker af
Der er godt nok sket meget, du er blevet en rigtig flot pige!!
Frøken Christiansen skriver: wow du er altså bare super flot, hot mama det er super godt gået..
taak hvor er du bare super sød....
sender dig masser af krammer
Ansemusen skriver: WAU hvor er du vild Nu har du lige et kilo, så er du under min vægt. Så er det man tænker, at du snart stikker af Der er godt nok sket meget, du er blevet en rigtig flot pige!!
hihihihii
mange tak og ja der er sket en hel masse det kan man se når man tager billeder når jeg står og kigger på mig selv kan jeg ikke se så meget
B&J skriver: hihihihii mange tak og ja der er sket en hel masse det kan man se når man tager billeder når jeg står og kigger på mig selv kan jeg ikke se så meget
Nej, det er også gået hurtigt, så dit hoved skal lige nå at følge med, så du ikke længere ser dig selv som en stor pige
Ansemusen skriver: Nej, det er også gået hurtigt, så dit hoved skal lige nå at følge med, så du ikke længere ser dig selv som en stor pige
jaa men tror nu aldrig mine kinder forsvinder det er en del af vores familie min søster vejer 47kg og hun har også de kinder og min søn har også og han er også kun en lille mand
opper den lige så alle kan få en del af min glade nyhed
Det er SÅ SEJT gået - og sikke en hot mama
Super fantastisk godt gået!!!!
- Og hvor er du dog pæn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128