gastric bypass 6mdr idag jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

Det er jeg også helt sikker på de skræmmer mig ikke mere det er kun en kamp med smile på læben og jubler hver gang der ryger nogle kg for det er sku for sejt

Dejlig positiv indstilling. Glæder mig til flere positive updates fra dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

B&J

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejlig positiv indstilling. Glæder mig til flere positive updates fra dig.

Jamen det har jo ændret mit liv jeg kan klare et job på 37timer jeg kan løbe og pøle med vores søn uden jeg er ved at dø jeg kan gå frem og tilbage på arbejde osv... jamen det kan jo ikke blive bedre.. og jeg sover som en drøm nu før døjede jeg med luft ind i mellem

så det er jo dejlig så jeg er glad.... og ja nu venter jeg 3mdr igen så giver jeg update igen her inde

Anmeld

6. december 2011

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

Jamen det har jo ændret mit liv jeg kan klare et job på 37timer jeg kan løbe og pøle med vores søn uden jeg er ved at dø jeg kan gå frem og tilbage på arbejde osv... jamen det kan jo ikke blive bedre.. og jeg sover som en drøm nu før døjede jeg med luft ind i mellem

så det er jo dejlig så jeg er glad.... og ja nu venter jeg 3mdr igen så giver jeg update igen her inde

Det er jo en hel vild forandring og hvor må det være godt for dig og din lille familie. Din dreng m virkelig kunne mærke mor kan alt muligt nu.

Ser ejg frem til.

Anmeld

6. december 2011

NinaNymannMadsen

det er jo bare helt vildt. hold nu op hvor er du blevet tynd hvor er det bare så flot til dig.
det er da bare skønt at have så meget mere energi.

Anmeld

6. december 2011

B&J

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er jo en hel vild forandring og hvor må det være godt for dig og din lille familie. Din dreng m virkelig kunne mærke mor kan alt muligt nu.

Ser ejg frem til.

hihihihi det tror jeg han kan for han er en dreng med krut i numsen og det er jo super fedt når mor løber efter sig hihihihi

Anmeld

6. december 2011

B&J

NNM skriver:

det er jo bare helt vildt. hold nu op hvor er du blevet tynd hvor er det bare så flot til dig.
det er da bare skønt at have så meget mere energi.

Mange tak hvor er du bare super vidunderlig

ja det er helt fantastisk

Anmeld

6. december 2011

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

hihihihi det tror jeg han kan for han er en dreng med krut i numsen og det er jo super fedt når mor løber efter sig hihihihi

Dejligt.. Og ja det er det helt sikkert..

Anmeld

6. december 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

Mange tak hvor er du bare super vidunderlig

ja det er helt fantastisk

selv tak

det tror jeg gerne da.

Anmeld

6. december 2011

regalprime

Årg kender det SÅ godt Min mor har også fået den lavet og hun er jo en tynd steg nu Stort tillykke med dit nye liv

Anmeld

6. december 2011

B&J

regalprime skriver:

Årg kender det SÅ godt Min mor har også fået den lavet og hun er jo en tynd steg nu Stort tillykke med dit nye liv

ej hvor er det dejligt for din mor og stor tillykke med hendes nye mave og liv og ja det er fantastisk og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.