gastric bypass 6mdr idag jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.173 visninger
70 svar
0 synes godt om
6. december 2011

B&J

Sååå nu er det 6mdr siden jeg fik min gastric bypass og til jer der har fulgt mig bliver det her spænde

der er sket en hel masse med mig og sikke en masse kg jeg har tabt...

jeg har det super godt og jeg kan arbejde 37timer nu og jeg leder efter job på det vildeste i håb om at få et....

min start vægt: 149,4kg

nu vægt: 98,2

Ja jeg er endelig under 100kg det er den fedste følelse jubiii....

og jeg har tabt 51,2kg det er det bedste der er sket for mig jeg har 110% mere energi også til at løbe hihihi

men i skal også have lidt billeder

det første billede vejer jeg 149,4kg

de to andre er lige taget kun på 98,2kg JUBII

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

roenlund

det er bare så flot og fedt at du kan mærke hvor meget mere du kan...

Anmeld

6. december 2011

marloutti

Det er jo helt vildt!!!! Super godt gået.... Du er mega sej!!! Sikke en forandring....  Så flot...  Tillykke...

Anmeld

6. december 2011

Muhmi

Hold op hvor er det altså bare dejligt! Tænk at have rundet den gyldne to cifrede vægt...! Det er bare så flot og wow 51 kilo på et halvt år..!  Må jeg spørge om din hud så kan følge med til det massive vægttab?

HOLD op hvor er du god søde!! Det er SÅ flot klaret og jeg hepper som altid helt vildt herhjemme

Du ser også så dejlig sund ud på de sidste billeder!

Anmeld

6. december 2011

B&J

roenlund skriver:

det er bare så flot og fedt at du kan mærke hvor meget mere du kan...

Mange tak... jamen det er dejligt mit mål var jo også jeg kunne klare et fuldtidsjob.. og det kan jeg nu jeg kan sagten stå op det er fedt og lidt fedt når man får nye bukser og trøjer og undertøj

Anmeld

6. december 2011

B&J

marloutti skriver:

Det er jo helt vildt!!!! Super godt gået.... Du er mega sej!!! Sikke en forandring....  Så flot...  Tillykke...

ihhhhh mange mange tak

Anmeld

6. december 2011

B&J

Muhmi skriver:

Hold op hvor er det altså bare dejligt! Tænk at have rundet den gyldne to cifrede vægt...! Det er bare så flot og wow 51 kilo på et halvt år..!  Må jeg spørge om din hud så kan følge med til det massive vægttab?

HOLD op hvor er du god søde!! Det er SÅ flot klaret og jeg hepper som altid helt vildt herhjemme

ihh hvor er du bare en sukkerkringle du er super sød

og nej min hud den kan ikke følge med overhovede har masser af hud på bryst lår og armene og mave, men det er jo en del af det desværre...

Anmeld

6. december 2011

Muhmi

B&J skriver:

ihh hvor er du bare en sukkerkringle du er super sød

og nej min hud den kan ikke følge med overhovede har masser af hud på bryst lår og armene og mave, men det er jo en del af det desværre...

Thihi!

Ja det tænkte jeg nok... Har du så lavet en aftale med lægerne om at når du er færdig så får du fjernet huden?

Ej men altså.. Jeg ved at når man vejer oppe over hundrede, så er det bare SÅ vigtigt for én at komme ned på lige under 100... bare 99,8 kilo det er vildt jo, for så vejer man lige pludselig ikke 100, nej nej, man vejer 99 + lidt gram

Ej men jeg synes det er så flot klaret og jeg ved at selvom det helt sikkert har været svært nogle gange og rigtig surt den første tid efter operationen, så er resultatet jo bare så breathtaking...  Det er jo faktisk en hel persons vægt du har smidt dig, det er vildt at tænke på, men virkelig en lækker følelse at kunne bevæge sig mere frit og føle man har gjort det rigtige!

Anmeld

6. december 2011

B&J

Muhmi skriver:

Thihi!

Ja det tænkte jeg nok... Har du så lavet en aftale med lægerne om at når du er færdig så får du fjernet huden?

Ej men altså.. Jeg ved at når man vejer oppe over hundrede, så er det bare SÅ vigtigt for én at komme ned på lige under 100... bare 99,8 kilo det er vildt jo, for så vejer man lige pludselig ikke 100, nej nej, man vejer 99 + lidt gram

Ej men jeg synes det er så flot klaret og jeg ved at selvom det helt sikkert har været svært nogle gange og rigtig surt den første tid efter operationen, så er resultatet jo bare så breathtaking...  Det er jo faktisk en hel persons vægt du har smidt dig, det er vildt at tænke på, men virkelig en lækker følelse at kunne bevæge sig mere frit og føle man har gjort det rigtige!

Nej det har jeg ikke inu for det er noget med når jeg har den vægt jeg skal have så skal man kunne holde den i et års tid tror jeg det er måske mere... før man kan få fjernet hud...

og du kan tro jeg hoppede da den stod på 99,8 den dag jeg opdagede det, det var over fedt tænk at komme under 100kg når man har vejet så meget men mit hovede er heller ikke helt med inu for føler stadig jeg var 50kg for meget hihihihih.....

og ja hende jeg arbejder med nu vejer 58kg og det er jo snart hele hendes vægt det er lidt fedt jeg har smidt hele hende og jeg skal gerne smide 34-35kg inu før jeg er nede på en alm vægt

Anmeld

6. december 2011

Pia.

B&J skriver:

Sååå nu er det 6mdr siden jeg fik min gastric bypass og til jer der har fulgt mig bliver det her spænde

der er sket en hel masse med mig og sikke en masse kg jeg har tabt...

jeg har det super godt og jeg kan arbejde 37timer nu og jeg leder efter job på det vildeste i håb om at få et....

min start vægt: 149,4kg

nu vægt: 98,2

Ja jeg er endelig under 100kg det er den fedste følelse jubiii....

og jeg har tabt 51,2kg det er det bedste der er sket for mig jeg har 110% mere energi også til at løbe hihihi

men i skal også have lidt billeder

det første billede vejer jeg 149,4kg

de to andre er lige taget kun på 98,2kg JUBII

TILLYKKE ... Wauuuu hvor er det flot... Du ser bragende godt ud...

Fortsat god kamp...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.