DK skriver:
Så skal der ryddes ud i ventetøjet. Det kan lige så godt komme ud og gøre gavn på flotte gravide maver.
Alt tøjet er i god stand, og jeg ville selv bruge det hvis jeg var gravid (igen
).
1. solgt og fjernet
2. Cowboy bukser fra H&M Mamma, str. 40. Dobbelt kanpper i linning og lynlås i lommerne.
50 kr
3. Abovo cowboy buks. Str. L (str. 44 cirka) Skr lynlås lommer og syede læg.
50 kr
4. Blomstret amme BH fra HM, str. 80E
30 kr
5. Hvis amme BH med lille blonde fra H&M, str. 80E
30 kr
6. Sorte bukser. Estelle Mamma, str. 40 (men RET store, jeg vil sige 42/44)
50 kr
7. Solgt og fjernet
8. Sorte H&M bukser, str. 42. Blød kvalitet.
50 kr
9. Super bløde lyseblå velour bukser fra Mummi str. L
50 kr
10. Sort Amme t-shit fra H&M str. M. Jeg har strøget den inden billedet og derfor blev den lidt mat i kanten. Det går af i vask og den er i fin stand.
20 kr
11. Solgt og fjernet
12. Solgt og fjernet
13. Solgt og fjernet
14. Estelle Mama, lækre pudder farvede velour bukser. str. XXL
50 kr.
15. H&M koral farvet t-shirt med sløjfe. str. m. Har indsnit under maven så den følger maven ind.
30 kr
16. Lyngfarvet skjorte-bluse. Lækker og luftig. Fin med hul-syninger og broderier. str. L fra H&M.
30 kr
17. Slå-om kjole fra MamaLicious med fint blomster print. Str. M
50 kr
18. Langærmet amme t-shirt fra H&M str. m
30 kr.
19. Sorte bukser str. 42 fra H&M
50 kr
20. Tete a tete kjole. Super lækker pasform, følger ind til kroppen ned over maven. Str. M. Sødt blåt blomstermønster. Bindebånd til ryggen. Brugt til fin kun få gange
75 kr.
21. Brune "habit" bukser fra Abovo str. M med striber. Bemærk de går ikke op over maven.
50 kr
22. Hør nederdel fra H&M str. m
30 kr
23. Cowboybukser fra H&M med sådan et fedt "slid". Str. 40. De sidder super godt og stramt om bagen 
50 kr.
23. Cowboybukser fra H&M med "slid" på knæene. Bemærk at der på disse bukser er et hul i jerseyen i mavestykket (se foto). Derfor billig pris.
25 kr.