Ventetøj str. m/l. Masser af cowboybukser, bluser, amme bh'r

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. december 2011

DK

Chalala85 skriver:

Ah okay  Er det de der Tete du har?

Nok nærmere nr. 3 fra Abovo. De er samme str. som H&M mamma large

Eller hvis du er ude efter bukser nr. 6,8,9 eller 19. De er som mine H&M str. large.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

DK

Mussen2 skriver:

Har du en ide om der er forskel på størrelse pasform på de to par bukser jeg nævner?

Undskyld!! Havde svaret? Gad vide hvor det er røget hen?

Nå, men dem fra H&M er de mindste. Dem kunne jeg ikke passe hele vejen igennem min graviditet. Men det kunne jeg godt med dem fra tete a tete de er lidt større og knap så stramme over numsen.

Så hvis jeg var dig ville jeg ikke tage dem fra H&M, men de andre.

Jeg har gemt den brune til dig

Anmeld

3. december 2011

Mussen2

DK skriver:

Undskyld!! Havde svaret? Gad vide hvor det er røget hen?

Nå, men dem fra H&M er de mindste. Dem kunne jeg ikke passe hele vejen igennem min graviditet. Men det kunne jeg godt med dem fra tete a tete de er lidt større og knap så stramme over numsen.

Så hvis jeg var dig ville jeg ikke tage dem fra H&M, men de andre.

Jeg har gemt den brune til dig

Jamen så forstå jeg bedre Helt ok. Overvejede for en stund om jeg havde trådt på dig

Jamen så er det de store af dem altså tete der er bedst til mig. Er de lagt op eller hvor langbenet er du?

Jeg er helt sikkert interesseret i de andre ting, men skal lige finde ad af om jeg skal have et par bukser med. Har du en ide om porto med og uden bukser

Anmeld

3. december 2011

DK

Jamen så forstå jeg bedre Helt ok. Overvejede for en stund om jeg havde trådt på dig

Jamen så er det de store af dem altså tete der er bedst til mig. Er de lagt op eller hvor langbenet er du?

Jeg er helt sikkert interesseret i de andre ting, men skal lige finde ad af om jeg skal have et par bukser med. Har du en ide om porto med og uden bukser

Jeg er ret langbenet (178 cm) så de er ikke lagt op. De er sådan alm. længde, altså de rører ikke jorden når jeg har dem på.

Porto må blive det samme med og uden bukser tror jeg. Pakker helt op til 5 kg koster 65 kr. uden omlevering.

Anmeld

3. december 2011

Mussen2

Så vil jeg gerne købe det samt den grå cardigan. Hvad bliver det med pakke uden omdeling?

Anmeld

3. december 2011

DK

Mussen2 skriver:

Så vil jeg gerne købe det samt den grå cardigan. Hvad bliver det med pakke uden omdeling?

220 kr + 65 kr = 285 kr.

Det var sort ammetop, brun rullekrave, grå cardigan, tete a tete cowboy bukser. 

Anmeld

3. december 2011

Mussen2

DK skriver:

220 kr + 65 kr = 285 kr.

Det var sort ammetop, brun rullekrave, grå cardigan, tete a tete cowboy bukser. 

Super. Ja og så den sorte ammebh. Du kan bare skrive dit konto nr til mig så overfører jeg

Anmeld

3. december 2011

DK

Mussen2 skriver:

Super. Ja og så den sorte ammebh. Du kan bare skrive dit konto nr til mig så overfører jeg

Ja også den. Havde regnet den med, bare ikke lige fået den skrevet på.

Men så er der vist styr på det. Jeg sender dig konto nr nu

Anmeld

3. december 2011

l.kjoeller

DK skriver:

Så skal der ryddes ud i ventetøjet. Det kan lige så godt komme ud og gøre gavn på flotte gravide maver.

Alt tøjet er i god stand, og jeg ville selv bruge det hvis jeg var gravid (igen).

1. Sort nat-top fra H&M str. m. Der er amme-åbning og indvendig BH, ikke med skåle men sådan blød sportsagtig elastik hele vejen rundt under brystet. Den kan du til en gravid mave, men er PERFEKT til når man lige har født/på sygehuset

25 kr.

2. Cowboy bukser fra H&M Mamma, str. 40. Dobbelt kanpper i linning og lynlås i lommerne.

50 kr

3. Abovo cowboy buks. Str. L (str. 44 cirka) Skr lynlås lommer og syede læg.

50 kr

4. Blomstret amme BH fra HM, str. 80E

30 kr

5. Hvis amme BH med lille blonde fra H&M, str. 80E

30 kr

6. Sorte bukser. Estelle Mamma, str. 40 (men RET store, jeg vil sige 42/44)

50 kr

7. Sort blonde amme-bh fra H&M. str. 80 E. Så fin med blonde i bærestykket.

50 kr 

8. Sorte H&M bukser, str. 42. Blød kvalitet.

50 kr

9.  Super bløde lyseblå velour bukser fra Mummi str. L

50 kr

10. Sort Amme t-shit fra H&M str. M. Jeg har strøget den inden billedet og derfor blev den lidt mat i kanten. Det går af i vask og den er i fin stand.

20 kr

11. Lækker blød brun rullekrave bluse/kjole med snørre under brystet. Stor vid rullekrave. H&M str. m.

50 kr

12. Mamma Licious cardigan i grå blød bomuld. GENIAL. Jeg har brugt den meget og der er lidt fnulret. Også god efter fødslen. str. XL (svarer nok mere til en medium)

20 kr

13. Lækre lækre Tete a tete cowboybukser. fåes ikke bedre. Str. 40

75 kr.

14. Estelle Mama, lækre pudder farvede velour bukser. str. XXL

50 kr.

15. H&M koral farvet t-shirt med sløjfe. str. m. Har indsnit under maven så den følger maven ind.

30 kr

16. Lyngfarvet skjorte-bluse. Lækker og luftig. Fin med hul-syninger og broderier. str. L fra H&M.

30 kr

17. Slå-om kjole fra MamaLicious med fint blomster print. Str. M

50 kr

18. Langærmet amme t-shirt fra H&M str. m

30 kr.

19. Sorte bukser str. 42 fra H&M

50 kr

20. Tete a tete kjole. Super lækker pasform, følger ind til kroppen ned over maven. Str. M. Sødt blåt blomstermønster. Bindebånd til ryggen. Brugt til fin kun få gange

75 kr.

21. Brune "habit" bukser fra Abovo str. M med striber. Bemærk de går ikke op over maven.

50 kr

22. Hør nederdel fra H&M str. m

30 kr

23. Cowboybukser fra H&M med sådan et fedt "slid". Str. 40. De sidder super godt og stramt om bagen

50 kr.

23. Cowboybukser fra H&M med "slid" på knæene. Bemærk at der på disse bukser er et hul i jerseyen i mavestykket (se foto). Derfor billig pris.

25 kr.

FØlger lige med

Anmeld

3. december 2011

DK

l.kjoeller skriver:

FØlger lige med

Du er velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.