Ventetøj str. m/l. Masser af cowboybukser, bluser, amme bh'r

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.357 visninger
38 svar
0 synes godt om
3. december 2011

DK

Så skal der ryddes ud i ventetøjet. Det kan lige så godt komme ud og gøre gavn på flotte gravide maver.

Alt tøjet er i god stand, og jeg ville selv bruge det hvis jeg var gravid (igen).

1. solgt og fjernet

2. Cowboy bukser fra H&M Mamma, str. 40. Dobbelt kanpper i linning og lynlås i lommerne.

50 kr

3. Abovo cowboy buks. Str. L (str. 44 cirka) Skr lynlås lommer og syede læg.

50 kr

4. Blomstret amme BH fra HM, str. 80E

30 kr

5. Hvis amme BH med lille blonde fra H&M, str. 80E

30 kr

6. Sorte bukser. Estelle Mamma, str. 40 (men RET store, jeg vil sige 42/44)

50 kr

7. Solgt og fjernet

8. Sorte H&M bukser, str. 42. Blød kvalitet.

50 kr

9.  Super bløde lyseblå velour bukser fra Mummi str. L

50 kr

10. Sort Amme t-shit fra H&M str. M. Jeg har strøget den inden billedet og derfor blev den lidt mat i kanten. Det går af i vask og den er i fin stand.

20 kr

11. Solgt og fjernet

12. Solgt og fjernet

13. Solgt og fjernet

14. Estelle Mama, lækre pudder farvede velour bukser. str. XXL

50 kr.

15. H&M koral farvet t-shirt med sløjfe. str. m. Har indsnit under maven så den følger maven ind.

30 kr

16. Lyngfarvet skjorte-bluse. Lækker og luftig. Fin med hul-syninger og broderier. str. L fra H&M.

30 kr

17. Slå-om kjole fra MamaLicious med fint blomster print. Str. M

50 kr

18. Langærmet amme t-shirt fra H&M str. m

30 kr.

19. Sorte bukser str. 42 fra H&M

50 kr

20. Tete a tete kjole. Super lækker pasform, følger ind til kroppen ned over maven. Str. M. Sødt blåt blomstermønster. Bindebånd til ryggen. Brugt til fin kun få gange

75 kr.

21. Brune "habit" bukser fra Abovo str. M med striber. Bemærk de går ikke op over maven.

50 kr

22. Hør nederdel fra H&M str. m

30 kr

23. Cowboybukser fra H&M med sådan et fedt "slid". Str. 40. De sidder super godt og stramt om bagen

50 kr.

23. Cowboybukser fra H&M med "slid" på knæene. Bemærk at der på disse bukser er et hul i jerseyen i mavestykket (se foto). Derfor billig pris.

25 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Mussen2

Jeg kunne godt være interesseret i nr. 1, den sorte top, den lyder jo super, rullekraveblusen, dein ammebh med blondekant samt et par cowboybukser- tænker enten tete paret eller det 2 sidste fra HM, som sidder godt, hvilket par synes du er bedst og størrelsen. Er nogen større end andre. Jeg er efterhånden vokset ud af mine ventebukser

Anmeld

3. december 2011

Chalala85

Total idiot spørgsmål, men mine cowboy bukser fra H&M hedder L er det så det samme som str 40 ???

Anmeld

3. december 2011

DK

Chalala85 skriver:

Total idiot spørgsmål, men mine cowboy bukser fra H&M hedder L er det så det samme som str 40 ???

Pas... Altså der står str. 40 i mine Jeg havde et par der er sådan en blanding af leggins og cowboybukser de hedder str. L (også H&M mamma) men de var noget større i det end dem her i str. 40.

Så skal du vælge nogle af de andre mærker der svarer til en large

Anmeld

3. december 2011

Kruse90

11. Lækker blød brun rullekrave bluse/kjole med snørre under brystet. Stor vid rullekrave. H&M str. m.

Hvad skal jeg give for den incl. forsendelse søøde?

Anmeld

3. december 2011

Chalala85

DK skriver:

Pas... Altså der står str. 40 i mine Jeg havde et par der er sådan en blanding af leggins og cowboybukser de hedder str. L (også H&M mamma) men de var noget større i det end dem her i str. 40.

Så skal du vælge nogle af de andre mærker der svarer til en large

Ah okay  Er det de der Tete du har?

Anmeld

3. december 2011

DK

Kruse90 skriver:

11. Lækker blød brun rullekrave bluse/kjole med snørre under brystet. Stor vid rullekrave. H&M str. m.

Hvad skal jeg give for den incl. forsendelse søøde?

75 kr. Men der er allerede en der har budt på den, jeg skal lige se om hun vil have den. Hvis ikke er det din!

Skal du ikke også have et par totalt dejlige hjemme-bukser i velour? De blå eller pudder farvede? Uundværlige på sofaen!

Anmeld

3. december 2011

Mussen2

Mussen2 skriver:

Jeg kunne godt være interesseret i nr. 1, den sorte top, den lyder jo super, rullekraveblusen, dein ammebh med blondekant samt et par cowboybukser- tænker enten tete paret eller det 2 sidste fra HM, som sidder godt, hvilket par synes du er bedst og størrelsen. Er nogen større end andre. Jeg er efterhånden vokset ud af mine ventebukser

Har du en ide om der er forskel på størrelse pasform på de to par bukser jeg nævner?

Anmeld

3. december 2011

Kruse90

DK skriver:

75 kr. Men der er allerede en der har budt på den, jeg skal lige se om hun vil have den. Hvis ikke er det din!

Skal du ikke også have et par totalt dejlige hjemme-bukser i velour? De blå eller pudder farvede? Uundværlige på sofaen!

eeej øv bøv.
Krydser for jeg kan få den

Anmeld

3. december 2011

Mussen2

DK skriver:

Mon du har overset mig?, for jeg skrev faktisk jeg var inteesseret i rullekraven også- venter bare på svar fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.