Ventetøj str. m/l. Masser af cowboybukser, bluser, amme bh'r

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. december 2011

Chalala85

DK skriver:

Nok nærmere nr. 3 fra Abovo. De er samme str. som H&M mamma large

Eller hvis du er ude efter bukser nr. 6,8,9 eller 19. De er som mine H&M str. large.

Men der står 44?? Det bliver lige stort nok, kan stadig passe mine alm. bukser i str. 38-40

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

DK

Chalala85 skriver:

Men der står 44?? Det bliver lige stort nok, kan stadig passe mine alm. bukser i str. 38-40

Jo ALT for store. Jamen så må du også kunne passe dem fra H&M mamma i str. 40. Mener at H&M siger at man skal bruge den samme str. i H&M som i H&M mamma.  

Anmeld

4. december 2011

Chalala85

DK skriver:

Jo ALT for store. Jamen så må du også kunne passe dem fra H&M mamma i str. 40. Mener at H&M siger at man skal bruge den samme str. i H&M som i H&M mamma.  

Ah okay  Jamen hvad skal du have for dem inkl. porto, hvis du ikke har solgt dem endnu self

Anmeld

4. december 2011

Chalala85

DK skriver:

Også gerne de sorte bukser i str. 42. Kommer nok til at passe godt når maven vokser endnu mere

Anmeld

4. december 2011

AnnaK89

Hej

Jeg er interesseret i nr. 23, de sidste cowboy bukser
Jeg er normalt en str. 40-42, tror du jeg kan være i dem?

Og hvad bliver det incl porto?

Anmeld

4. december 2011

AnnaK89

Det er forresten dem uden hul jeg tænker på

Anmeld

4. december 2011

DK

Chalala85 skriver:

Også gerne de sorte bukser i str. 42. Kommer nok til at passe godt når maven vokser endnu mere

100 kr plus porto, 65 kr. (pakkepost uden omlevering).

Jeg kan godt sende som brev men det er på "eget ansvar". Jeg synes jeg hører om så mange breve (pakker) der forsvinder hos post DK. Så mener jeg det koster 35 kr.

Anmeld

4. december 2011

DK

AnnaKJ skriver:

Hej

Jeg er interesseret i nr. 23, de sidste cowboy bukser
Jeg er normalt en str. 40-42, tror du jeg kan være i dem?

Og hvad bliver det incl porto?

Jeg tror desværre de er solgt.

Jeg tror også at de vil blive for små hvis du normalt er en 40/42. De er præcis en str. 40 og hvis man så har/får lidt ekstra gravid kilo oveni.

Jeg var en str. 40 da jeg startede med at være gravid og der passede de perfekt. Men jeg tog så (ret) meget på, og kunne ikke klemme mig i dem da vægten sagde +10-12 kg. Der røg jeg over i dem fra abovo eller de sorte fra estelle. Endte med at tage +20 kg på og var en str. 44(-46?) da jeg havde født. 

Anmeld

4. december 2011

Chalala85

DK skriver:

100 kr plus porto, 65 kr. (pakkepost uden omlevering).

Jeg kan godt sende som brev men det er på "eget ansvar". Jeg synes jeg hører om så mange breve (pakker) der forsvinder hos post DK. Så mener jeg det koster 35 kr.

Så 165 fpr begge par?  Det vil jeg gerne

Anmeld

4. december 2011

DK

Chalala85 skriver:

Så 165 fpr begge par?  Det vil jeg gerne

Super! Jeg sender en pb til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.