Hej!
Puha har lige læst med hele vejen..hehe..Og folk er da kommet med nogle gode indslag og jeg kan da godt forstå ddu ikke syens det er sjovt, når din gruppe eller vejleder ikke engang er på plads.. Jeg læser selv på uni og synes også det kan væe kedeligt og hårdt og skuffende når folk hopper fra min gruppe osv osv.. Meeen du skriver at du kun mangler 2 semestre..og 1 semester varer ikke så lang tid, så hvorofr ikke bare gøre det færdig og have uddannelsen i lommen, hvis nu du en dag skulle have brug for et job i den retning, i stedet for at skulle tænke "Øv jeg skulle ikke have droppet ud, nu kunne jeg bruge uddannelsen".. Håber du forstår hvad jeg prøver at sige, men jeg har altid haft den tanke, at hvis man er igang og man ikke mangler så langt endnu, så hellere gøre det færdig og ha det i baglommen for en sikkerhedsskyld i fremtiden. Du er jo så ung, så du kan sagtens nå at tage 2-3 andre nye udd. hvis du finder ud af det første ikke var noget for dig!
Mit råd til dig: Dumt at droppe ud, når du kun mangler 2semestre (1år inkl. ferier og weekender!:-D) Og hvis du stadig haler til den side med at droppe ud, så vent i det mindste til sommereferien er ovre med at atge den faste beslutning, så kan du tænke over det if erien.
Held & Lykke med det hele!;-)
Anmeld