Hver gang nogle gør noget ved os vi ikke kan lide, kan man kalde det et overgreb.
Det kan man faktisk også med de ting vi gør mod os selv, de ting vi ikke kan lide.
Jeg synes ikke at du skal "finde dig i" at der er nogen der gør noget imod dig, som du ikke bryder dig om, og i dette tilfælde er det dig selv.
Jeg synes helt klart at di skal DROPPE UD i en fart.
Der er mange mennesker der lever af en god løn, uden nødvendigvis at have uddannelse inden for det fag.
Min far er leder i et meget stort firma, men er oprindelig uddannet slagter. Selvfølgelig gør en eller flere uddannelser valget mellem job nemmere, meeen man kan SAGTENS overleve uden.
Uden at kende dig synes jeg ikke at du fortjener at gå på arbejde hverdag og være ked af det.
Jeg er godt nok nyuddannet, men der er ingen der vil ansætte mig, når jeg er gravis, forståelig nok, men jeg ha fåt en masse vikartimer i en daginstitution, det er en klub, og jo større børnene er jo mindre fysisk arbejde er der.
Jeg kan ikke træffe dit valg, men jeg synes selvfølgelig at du må mærke efter inde i det hjerte.
Når du får din vidunderlige baby, er det så forsvarligt at du er så ked af det, og træt, så hellere have et knap så attraktivt job, men komme og gå glad hver dag!
Held og lykke med dit valg, lige meget hvad du vælger, vil det betyde meget for resten af dit liv.
Mange tanker - Christina 
Anmeld