Bette Myrs hule 27+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Mother-love

Rigtig fin mavse. Jeg tror det er en pige for den er meget bred ligesom min var. Og jeg har en prinsesse på 6 mdr. Nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Drømme

michelledam skriver:

Rigtig fin mavse. Jeg tror det er en pige for den er meget bred ligesom min var. Og jeg har en prinsesse på 6 mdr. Nu

Åh, hvor spændende altså Det er sjovt at høre hvad andre tror, hehe

Tillykke med hende 

Anmeld

1. december 2011

lycly

Jeg tror der gemmer sig en lille pige derinde  

Anmeld

1. december 2011

Drømme

LunaLykke skriver:

Jeg tror der gemmer sig en lille pige derinde  

Anmeld

1. december 2011

Drømme

Benjamins'mor skriver:

Dreng.

Anmeld

2. december 2011

Nadia&Daniel

Drømme skriver:

Mange tak 

Ej hvor sjovt, det kan virkelig overraske

De fleste i familien tror det er en dreng - nok mest fordi jeg i starten var fuldstændig overbevist Hihi.. Men når man får så mange drømme hvor man ser en lille pige, så er det svært at holde fast i, man tror det er en dreng.. Jeg har virkelig ingen anelse længere

Tillykke med hende Hvor længe siden det så end er

Hun er 13 mdr. nu

Første gang jeg var gravid, havde jeg lyst til syltede agurker næsten 24-7.. Men det mistede vi.

Da jeg så blev gravid med Laura, havde jeg kun lyst til ting med sukker.. Så der fik jeg den første fornemmelse..

De kloge sige jo (selvom det  sikkert ikke passer på alle):

Har man lyst til surt (såsom syltede agurker) - venter man en dreng

Har man lyst tilsukker (såsom slik) - venter man en pige

Men det var faktisk Daniel som ikke ville vide kønnet - og jeg gik med til det (ville ikke kune holde min mund)

Men det var godt vi ikke vidste det - for vi endte med planlagt kejsersnit, så vi kendte datoog klokken, så dejligt vi ikke kendte kønnet, for så var der lidt overraskel tilbage..

Er rimelig sikker på, at vi heller ikke skal kende køn nr. 2 til den til

Anmeld

2. december 2011

chael

Drømme skriver:

Åh altså, jeg synes det begynder at gå hurtigt <3

Og så kommer spørgsmålet - hvad tror I der gemmer sig derinde ?

Vi får det ikke at vide før fødslen, men er så spændt

(beklager rodet )

Jeg siger, helt klart dreng

*Camilla

Anmeld

2. december 2011

MaleneJensen

Jeg gætter på en pige Min mave sad også som din gør

Vi vidste heller ikke hvad køn vi fik så kan graviditeten godt virke lidt lang til sidst

Anmeld

2. december 2011

GønskE

Drømme skriver:

Hehe, spændende

Kan du forklare hvad der gør du er så sikker ? 

Fordi din mave går helt op under brysters det plejer den ikke altid med en dreng, i de fleste tilfælde hvor jeg har gættet, har det været rigtig ud fra det men det jo nok bare overtro, men Synes det har passet  

Anmeld

2. december 2011

delimus

Drømme skriver:

Hvordan ved du I får det at vide i næste uge ? Skal du sættes igang, eller ?

Hehe, ja, der er godt nok mange der vælger at få kønnet at vide.. Jeg nyder bare spændingen

Og det er så sjovt at gå og gætte, hehe.. Tror jeg også det er Så er der i hvert fald en skøn overraskelse uanset om der kommer nogen ubehagelige overraskelser eller ej. Og så har man det at glæde sig til Og det er virkelig mange år siden jeg sidst har glædet mig så meget  

Har en stor baby i maven. Blev scannet til 3500 g for snart 3 uger siden, så de vil ikke lade mig gå til min termin d.14. uden at holde øje med Blob  4500 g så sætter de igang, hvis det er de fanger nogle af de der store babyer  Så er bare spændt spændt spændt  

Pakker i hvert fald bilen med henblik på ikke lige at skulle hjem med det første 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.